Tähtireportterimme on

A.Iivari-W.Purontakanen

nähty vinttaavan alkuillasta kohti Saarta. Kiirettä pitää tällä reportterilla, kun pian on käännettävä nokka jo Ollalaa ja kohti uusia tuulia. Eipä mene kauan, kun saadaan lukea tuoreeltaan uutiset sieltä- sun täältäpäin.

9

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meni

tarkistaan onko rattori paikallaan, ettei kukkaan oo vaan varastanut sitä :D
      Siis jos arvelen kenestä on kysymys.

• sinulla joku hukassa?

• polkaisin saaresta takaisin.

• hyvät

pileet,saitko uusia ideoita?

• hyvät kirjoitti:

pileet,saitko uusia ideoita?

riittävästi.Uusia ideoita sieltä ei löydä kirveelläkään.Minun ne parhaimmat ideat piti sinne viedä.

• noin aluksi
        j.jussiW-T kirjoitti:

riittävästi.Uusia ideoita sieltä ei löydä kirveelläkään.Minun ne parhaimmat ideat piti sinne viedä.

Mitä ideoita esitit keskustaväjelle
        siellä Kylpyläsaaressa, vihjaseppa meille.
        No, mikä siellä oli meno muuten?

• A.Iivari-W.Purontakanen

lämminhenkiset meiningit tänään Saaressa, kun on tähtireportterikin siellä viihtynyt. Joku on kuulema käynyt sinne uusia ideoitaankin viemässä. Tuntuu kyllä, että kannattaisi jokaisen itse viedä ideat suoraan "kuntaan" eikä antaa toisille mahdollisuutta ominaan myöhemmin esittää. Raportteja odotellessa täytyy vain tyytyä omaan mielikuvitukseen.

• tuttu ihminen

eri nikillä taas vauhdissa,
      Eikö jo kyllästytä?

• A.Iivari-W.Purontakanen

Mitä sulle nykyään. Joko työt kohta alkaa? Onko sinusta tässä viestittelyssä jotain kyllästyttävää,, no kyllä syksymmällä taas aukeaa paremmin! Oletko marjoja keräillyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      90
      4487
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3230
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2912
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2146
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1800
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe