Tiedättekö, jos aikoo kirjoittaa ulkomaalaiselle fanipostia ja laittaa erikseen mukaan kirjekuoren, jossa on oma osoite ja postimerkki, niin vastaako ne?
KIITOS, JOS EDES TE VASTAISITTE!! XD
Tiedättekö....?
2
342
Vastaukset
- Ehdotan sinulle
että jos sinulla on ns. varma osoite jonkun tähden managementille, eikä sen kirjekuoren ja riittävän postimerkin hinta ole liian iso, vaikket niille saisi vastinetta, niin lähetä vain ja ehkä yllätyt vastauspostista. Mutta mitään varmaa ei voi koskaan sanoa, että saako vastausta vai ei. Ja voithan aina myös lähettä fanipostia suoraan levy-yhtiölle, elokuvastudiolle, tuotantoyhtiölle tms. ja suunnata kirjeen tietenkin fanitettavalle, mutta myös esimerkiksi jollekin, joka kansilehtien tms. mukaan työskentelee kyseisessä yrityksessä.
Itse katsoin joskus jotain chat-ohjelmaa, jossa vieraana ollut Kana lupasi lähettää nimmarin kaikille, jotka lähettävät levy-yhtiölle postimerkillä ja osoitteella varustetun kirjekuoren.. Vaikken fani ollutkaan, niin ajattelin, miksi ei, ja olin jo ehtinyt unohtaa koko asian kun vuoden päästä tuli fanikortti nimmarilla :)- Näin se on
Jotkut artistit on kettumaisia ja jotkut vittumaisia...
Jotkut ymmärtävät,että fanit ovat heidät pinnalle nostaneet,joidenkin mielestä fanit ovat pelkkä riesa...
Ne kun on ihan tavallisia ihmisiä vaan...käyvät skeidallakin...ihan totta ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418