Onko muita merkkejä kuin Kastelli pre-cut joilla kannattaa edes yrittää?
t.talvirakentaja
talvirakentaminen
9
1798
Vastaukset
- sentään!
Mitä siis kysyit?
" nimim. mopolla afrikkaan kysyy onnistuuko paremmin tunturilla" - paketit
käy mutta perustukset takkuaa tai sitten ei.
- vai volvo parempi
Joo-o, vähän outo kysymys.
- Kauppias 2
Meneekö talvirakennus ajan Kastellit huonosti kaupaksi kun täällä pitää mainostaa, laita myyntihinta kans tänne.
- Ehei
en kyllä talvella rakentaisi, suurelementtiä kyllä.
- perskutti
Meidän perskutti nousi viime talvena hyvin pystyyn. Syksyllä tehtiin perustukset, paketti "perskuttia" tuli tontille joulukuun alussa. Hyvät suojaukset, pystytys alkoi muutaman päivän paketin tulon jälkeen. Ensin runko pystyyn, sitten tuulensuojakipsilevyt päälle, sen jälkeen villaa runkoon, aluskate päälle, villaa runkoon. Hetkessä oli "sateelta suojassa", eikä talvi haitannut rakentamista yhtään. No, okei, lämpöpuhallinten käyttöön kului sähköä ja se maksoi jonkin verran. Toisaalta oli hyvää työvoimaa helpommin saatavilla kuin kesällä. Ja juhannuksesta on omassa talossa asusteltu.
- Sillä hyvällä työvoimalla
perskutti kirjoitti:
Meidän perskutti nousi viime talvena hyvin pystyyn. Syksyllä tehtiin perustukset, paketti "perskuttia" tuli tontille joulukuun alussa. Hyvät suojaukset, pystytys alkoi muutaman päivän paketin tulon jälkeen. Ensin runko pystyyn, sitten tuulensuojakipsilevyt päälle, sen jälkeen villaa runkoon, aluskate päälle, villaa runkoon. Hetkessä oli "sateelta suojassa", eikä talvi haitannut rakentamista yhtään. No, okei, lämpöpuhallinten käyttöön kului sähköä ja se maksoi jonkin verran. Toisaalta oli hyvää työvoimaa helpommin saatavilla kuin kesällä. Ja juhannuksesta on omassa talossa asusteltu.
on hommia niin pitkälle eteenpäin ettei ole väliä onko kesä vai talvi .... jono jatkoksi vaan ja kun vuoro koittaa, siitä se sitten etenee. Paistoi pikkasen läpi tekstistäsi tuo kaupallisuus.
- kaupallisuus?
Sillä hyvällä työvoimalla kirjoitti:
on hommia niin pitkälle eteenpäin ettei ole väliä onko kesä vai talvi .... jono jatkoksi vaan ja kun vuoro koittaa, siitä se sitten etenee. Paistoi pikkasen läpi tekstistäsi tuo kaupallisuus.
Jos yrität viitata siihen, että olisin kytköksissä johonkin talotehtaaseen, niin pahasti pitkäksi meni arviosi.
T: aiempi kirjoittaja
- HubaT
Rakensin lumimajan talvella, onnistuu premmin kuin kesällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402