talvirakentaminen

paketilla,

Onko muita merkkejä kuin Kastelli pre-cut joilla kannattaa edes yrittää?
t.talvirakentaja

9

1798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään!

      Mitä siis kysyit?

      " nimim. mopolla afrikkaan kysyy onnistuuko paremmin tunturilla"

    • paketit

      käy mutta perustukset takkuaa tai sitten ei.

    • vai volvo parempi

      Joo-o, vähän outo kysymys.

    • Kauppias 2

      Meneekö talvirakennus ajan Kastellit huonosti kaupaksi kun täällä pitää mainostaa, laita myyntihinta kans tänne.

    • Ehei

      en kyllä talvella rakentaisi, suurelementtiä kyllä.

      • perskutti

        Meidän perskutti nousi viime talvena hyvin pystyyn. Syksyllä tehtiin perustukset, paketti "perskuttia" tuli tontille joulukuun alussa. Hyvät suojaukset, pystytys alkoi muutaman päivän paketin tulon jälkeen. Ensin runko pystyyn, sitten tuulensuojakipsilevyt päälle, sen jälkeen villaa runkoon, aluskate päälle, villaa runkoon. Hetkessä oli "sateelta suojassa", eikä talvi haitannut rakentamista yhtään. No, okei, lämpöpuhallinten käyttöön kului sähköä ja se maksoi jonkin verran. Toisaalta oli hyvää työvoimaa helpommin saatavilla kuin kesällä. Ja juhannuksesta on omassa talossa asusteltu.


      • Sillä hyvällä työvoimalla
        perskutti kirjoitti:

        Meidän perskutti nousi viime talvena hyvin pystyyn. Syksyllä tehtiin perustukset, paketti "perskuttia" tuli tontille joulukuun alussa. Hyvät suojaukset, pystytys alkoi muutaman päivän paketin tulon jälkeen. Ensin runko pystyyn, sitten tuulensuojakipsilevyt päälle, sen jälkeen villaa runkoon, aluskate päälle, villaa runkoon. Hetkessä oli "sateelta suojassa", eikä talvi haitannut rakentamista yhtään. No, okei, lämpöpuhallinten käyttöön kului sähköä ja se maksoi jonkin verran. Toisaalta oli hyvää työvoimaa helpommin saatavilla kuin kesällä. Ja juhannuksesta on omassa talossa asusteltu.

        on hommia niin pitkälle eteenpäin ettei ole väliä onko kesä vai talvi .... jono jatkoksi vaan ja kun vuoro koittaa, siitä se sitten etenee. Paistoi pikkasen läpi tekstistäsi tuo kaupallisuus.


      • kaupallisuus?
        Sillä hyvällä työvoimalla kirjoitti:

        on hommia niin pitkälle eteenpäin ettei ole väliä onko kesä vai talvi .... jono jatkoksi vaan ja kun vuoro koittaa, siitä se sitten etenee. Paistoi pikkasen läpi tekstistäsi tuo kaupallisuus.

        Jos yrität viitata siihen, että olisin kytköksissä johonkin talotehtaaseen, niin pahasti pitkäksi meni arviosi.

        T: aiempi kirjoittaja


    • HubaT

      Rakensin lumimajan talvella, onnistuu premmin kuin kesällä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe