Haluaisin tietää,että kun on raskaana ja maha alkaa pyöristyä,niin onko maha sellainen "kova pallo"?
Maha
3
512
Vastaukset
- Stan
Aika pitkälti tuo riippuu äidin ruumiinrakenteesta. Onko vatsa ennestään hoikka ja kiinteä vai onko löysää siinä päällä. Kohtu kun sijaitsee noiden rasvakerrosten alla. Itselläni maha on nyt raskaana kova ja pinkeä pallo, kun olen hoikka.
- ja mulla on
sen pehmeän rasvakerroksen alla se pinkeä pallo, vähän mahakas kun olen aina ollut!
- Pötzi
Itse en ole koskaan ollu mikään sixpäkki, vaikkakin hoikahko muuten - mutta maha on aina ollut vähän "rellukka". Alkuraskaudesta omasta mielestä maha oli semmoinen kessi, enemmän turvonneen oloinen möhömaha kuin kiinteä pallukka. Noin puolenvälin jälkeen (siinä vaiheessa muut ihmiset alkoi huomata sen) siitä alkoi tulla semmoinen kiinteä pallo ja semmoisena se on myös pysynyt. Yhtään ei heilu puolelta toiselle ja takaa ei näy pätkääkään että edes olis raskaana, nyt viimeisellä kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691