Kuulkaas, semmosta kyselisin, että miten teillä on lähdetty "purkamaan" tätä lapsettomuutta lääkärissä?? Meillä nyt yli 3 v yritystä takana ja vihdoin sain itsestäni irti ja kävin asiasta juttelemassa. Ja ai kun jännitti!
Lääkäri kyseli kierrosta ja teki gyn.tutkimuksen. Käski mennä seuraavalla vkolla verikokeisiin ja viedä samalla virtsanäytteen. Nyt haluaisinkin tietää, että kuulinko/ymmärsinkö oikein että tehdään joku sokeri koe...siis katsotaanko ne sokeriarvot virtsasta vai verikokeella vaiko sitten sillä sokerirasitustestillä jossa juodaan sitä kamalaa (kuulemma..hih) litkua?
Ja sitten mut määrättiin ens kierron 5 ja 7 päivä taas johonkin verikokeisiin, mitä siinä mitataan?
Anteeks kun vaikutan hölmöltä,mutta kun niiin pirskatisti jännäsin, kun niin arka asia itelleni tämä koko homma on.. :)
Eli jos joku olis niin ihana ja valaisis mulle hieman tätä asiaa tarkemmin..
SUURKIITOS :D
Tahtoisin tietää..
2
630
Vastaukset
- ...
Minulta tarkistettiin virtsakokeesta vain klamydia, lääkärin mukaan (ainakin Väestöliitolla) tekevät sen kaikille, oli sitten aihetta epäilyyn tai ei.
Noista verikokeista en osaa sanoa. Minulle määrättiin verikokeet vasta luteaalivaiheeseen (eli ovulaation jälkeen). Niistä tarkistettiin, oliko ovulaatio tapahtunut (eli keltarauhashormoni) ja kilpirauhasen toiminta (alitoiminta voi aiheuttaa lapsettomuutta). Vielä oli joku kolmas, mikä siitä tutkittiin, mutten sitä kyllä tähän hätään muista... - Milana30
Hei!
Itse menin terveyskeskuslääkärille viime vuoden(2006)kesäkuussa.Siellä juuri noin kuin sinullakin.Perusgynetesti ja lähete labraan, mihin virtsa verikokeet.Useita erilaisia testejä niistä.En muista ihan tarkkaan mitä niistä tutkittiin,mutta ei mitään litkuja juotettu.Ihan vain virtsasta ja verestä tutkittiin ja sitten laittoi jonoon lapsettomuustutkimuksiin, mihin päästiin lokakuun puolivälissä.Siellä sitten tutkittiin enempi ja tutkimusten päätyttyä alkoivat hoidot tammikuussa 2007. Muistan, että jännitti nuo kaikenmaailman tutkimukset ja odottavan aika on pitkä, mutta kannatti ainakin meillä.Sillä helmikuussa plussa ja nyt rv.27 5.
Ainiin! hoitona clomifen inseminaatio.Miehen siittiöissä hieman hitautta minulla ovulaatioajankohta heitteli= vaikeampi ajoittaa onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770