Meitin poitsu 2kk.käytiin tänään neuvolassa, painoi melkein 7kg. Poika on tähän asti vaan syönyt, syönyt ja syöny. Eli se tarkoittaa sitä (on korvikkeella), että söi tunninkin välein 200ml maitoa, eikä sekään näyttänyt tuntuvan missään.koko ajan itki vaan nälkää, ja maito ei yksinkertasesti nälkää. aloitetiin tänään maissivelli(neuvolan täditkin oli täysin samalla kannalla:). onhan sekin litkua mutta on kuitenkin paksumpaa kamaa selvästi kun annoin tänään puoli pulloa suhteessa maitoon niin heti maistui päiväunetkin kun masu oli täys ja nytten kun annoin niin ensimmäistä kerta oikeasti kieltäytyi syömästä kun oli kylläinen.eli nälkäänsä se vaan koko ajan itki. eipä taida tietää että isoksi pojaksi ei kasveta päivässä kun sillai maitoakin aina hotkii:)perunasoseet yms.aloitetaallan 3kk iässä. ei sillä koskaan varmaan niitä mahavaivojakaan ollu, tartti vaan jo vähän "tuhdimpaa" ruokaa.
meidän nälkäinen
7
588
Vastaukset
- vaikka mieli
tekisi....
- mirkdf
meidän poju 2 kk ja 7860g. rintamaidolla on vielä ainakin 4 kk ikään toivottavasti 6kk asti. vellejä en syötä, kuin vasta sitten.
- Ä-86
tyttö 7 viikkoa myös syö todella usein ja suuria määriä. vielä ollaan pärjätty ihan hyvin pelkällä maidolla mutta tuntuu kyllä että koko ajan on tissi tai maitopullo suussa :D mutta katsotaan mitä neuvolassa sanotaan ensiviikolla. Onneksi tutti kelpaa aika hyvin joten se helpottaa myös aika paljon.
- ei nitä
lapsia tosiaan nälässä kannata pitää jos ei tarvii..ei se oo itsestäkään kivaa jos koko ajna hiukoo...
- kirjoittaja
ei nitä kirjoitti:
lapsia tosiaan nälässä kannata pitää jos ei tarvii..ei se oo itsestäkään kivaa jos koko ajna hiukoo...
niin tosiaan sitä korviketta menee kaksi litraa päivässä.sanoivat neuvolassa että tollasia määriä kun menee niin täytyy antaa muutakin rinnalle pidentämään syöntivälejä.tollasista korvikemääristä on sitten jo nähtävästi haittaakin, imetyksellä oleviahan tähän ei voi verrata, äidinmaitohan on ensisijaista jota ei voi saaha liikaa jos se riittää ja jos vaan maitoa tulee :)
- litkuu
kirjoittaja kirjoitti:
niin tosiaan sitä korviketta menee kaksi litraa päivässä.sanoivat neuvolassa että tollasia määriä kun menee niin täytyy antaa muutakin rinnalle pidentämään syöntivälejä.tollasista korvikemääristä on sitten jo nähtävästi haittaakin, imetyksellä oleviahan tähän ei voi verrata, äidinmaitohan on ensisijaista jota ei voi saaha liikaa jos se riittää ja jos vaan maitoa tulee :)
vellikin melkeen on, tuleehan sen maitotutista samalla tavalla läpi kun maitokin, ihan turhaan kaikki aina suurentelee sitä asiaa että vellit aloitetaan "jo" 2kk vanhoille
- on kuitenkin
litkuu kirjoitti:
vellikin melkeen on, tuleehan sen maitotutista samalla tavalla läpi kun maitokin, ihan turhaan kaikki aina suurentelee sitä asiaa että vellit aloitetaan "jo" 2kk vanhoille
sen verran enemmän energiaa ja hiilareita, että saattaa pitää nälän vähän kauemmin pois, vaikka ohkasta olisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372