POLIISI (MITÄ LIE AATTELI KUN SEISOI KESKELLÄ TIETÄ OSOITTAEN PYSÄHTYMISLAMPPUA, TIESI ETTÄ AUTO ON TULOSSA,LUJAA) NORMAALISTI LUULISI ETTÄ, NIINKUIN MUISSA MAISSA POLIISI VETÄYTYY POIS AJOKAISTALTA. PUHDAS TYÖTAPATURMAHAN TUO OLI JA ITSE AIHEUTETTU. KUSKI YRITTI VÄISTÄÄ JA POLIISI VÄISTI MYÖS MUTTA IKÄVÄ KYLLÄ SUORAAN ALLE.
NAURETTAVAA PUHUA MURHASTA, MURHA ON HARKITTU JA SUUNNITELTU.
ED.MAINITTU TAPAUS ON POLIISIEN AMMATTITAIDOTTOMUUDEN SYYTÄ!
OTAN OSAA MENEHTYNEEN OMAISILLE JA ERITYISESTI PERHEELLE.
Työtapaturma.
7
2499
Vastaukset
- ei tarttis
miettiä, jos poika ei olis rattiin lähtehy. ja kavereiden vastuu..aivan älytöntä jotain poliisin tekemisiä syyttää-
meeppä ite, pane kohalles- moniko meistä lähtis poliisin työhön niillä palkoilla. Ja on se kumma käsitys että poliisi on pahasta..juu juu tahallaan tuolla cityssäkin partioivat, eihän siellä koskaan ketään hakata, eihän! - kerkko
että "hyvän" perheen poika ajaa kännissä ihmisen kuoliaaksi ja että se olis työtapaturma, ja paskat!
- jkkkaa
nuin paljon sä asioista tiedät hölmö et ees lehtiä tai tv:tä ole kahtonu.
sielä kukaan oo seissu keskellä tietä pysäytyslampun kanssa torvi. mattoo laittanu ja juoppo törmänny viel aivan vastaantulevien kaistan reunassa et ei se vahhingossa kahen kaistan yli hyöki päälle. pysy sielä isin ja äitin helmoissa ettet saa samanlaista vahinkoa kun asenne tuo. - "kentällä"on
oikeasti vähän eri asia kuin katsoa läskimahansa kanssa telkkarista csi-new yorkia! Tilanne on päällä ja kaikki on epäselvää/varmaa niin sitten aletaan täällä viisauksissaan puhumaan mitä pitäisi tehdä ja miten! Todellisuudessa näistä paskanpuhujista ei olisi miestä selvittämään poliisikoulua!
- xxx?
Niin - miten se oli se pääsytutkinto? Oliko se nelikulmainen palikka pyöreästä reiästä, vai päinvastoin?
- sanottuna!
Poliisilla on oikeus seisoa keskellä tietä,rattijuopolla ei ole oikeutta ajaa juovuksissa ylinopeutta!
- ..hm..
Ehkä olisi paikallaan työsuojelupiirin tehdä asiasta tutkimuksen. Onko ohjeet riittäviä? Toimiko ylempi johto asiassa oikein? Ja sama takaa-ajaville, joutuivatko korkean nopeuden vuoksi vaaraan, ohjeetko sellaiset?
Pätee kai se työsuojelulaki myös poliiseihin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517