New Yorkissa elokuussa

John O'brien

Onko muita New Yorkissa New Yorkissa Elokuun lopussa? Itse olen menossa sinne yksin ja olisi mukava tavata mahdollisesti muitakin matkailijoita!

7

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John O'brien

Niin ja olen 21 vuotias mies.

• Muu matkailija

Eiköhän siellä hyvällä onnella ole joku muukin matkailija paikalla samaan aikaan.

• John O'Brien
        Muu matkailija kirjoitti:

Eiköhän siellä hyvällä onnella ole joku muukin matkailija paikalla samaan aikaan.

Olet uskomattoman hauska tyyppi. Onneksi olkoon. Käytöstapoja toivoisin, mutta ei niin ei.

Tarkoitin lähinnä ihmisiä jotka tällä palstalla käyvät.

• pyhä sylvi
        John O'Brien kirjoitti:

Olet uskomattoman hauska tyyppi. Onneksi olkoon. Käytöstapoja toivoisin, mutta ei niin ei.

Tarkoitin lähinnä ihmisiä jotka tällä palstalla käyvät.

Miksi joku haluaisi tavata New Yorkin matkallaan jonkun itselleen täysin tuntemattoman suomalaisen?

• John O
        pyhä sylvi kirjoitti:

Miksi joku haluaisi tavata New Yorkin matkallaan jonkun itselleen täysin tuntemattoman suomalaisen?

Olen menossa yksin ja suurkaupungissa kuten NY:ssa olisi mukava kun olisi seuraakin. Se nyt on sama onko ihminen tuttu vai tuntematon. Kaikki me ollaan kuitenkin samaa ihmisrotua. En pelkää uusia ihmisiä myöskään.

• pyhä sylvi
        John O kirjoitti:

Olen menossa yksin ja suurkaupungissa kuten NY:ssa olisi mukava kun olisi seuraakin. Se nyt on sama onko ihminen tuttu vai tuntematon. Kaikki me ollaan kuitenkin samaa ihmisrotua. En pelkää uusia ihmisiä myöskään.

Taidamme ajatella näistä asioista vähän eri tavalla, mutta jos minä lähden ulkomaille, haluan tavata uusia ihmisiä ja nähdä uudenlaista maailmaa ja vieraita kulttuureja!

Jos sinä haluat tavata niitä samanlaisia suomalaisia ja syödä makkaraa ja perunamuusia myös ulkomailla (näin arvelen), kannattaa ehkä miettiä, onko järkevää lähteä matkalle lainkaan?

• John O
        pyhä sylvi kirjoitti:

Taidamme ajatella näistä asioista vähän eri tavalla, mutta jos minä lähden ulkomaille, haluan tavata uusia ihmisiä ja nähdä uudenlaista maailmaa ja vieraita kulttuureja!

Jos sinä haluat tavata niitä samanlaisia suomalaisia ja syödä makkaraa ja perunamuusia myös ulkomailla (näin arvelen), kannattaa ehkä miettiä, onko järkevää lähteä matkalle lainkaan?

Kuulepas, me ajattelemme aivan samalla tavalla. Älä keksi omasta päästä mitään perunamuusi hommia, siitä tässä ei ole kyse.

Nimenomaan minua kiinnostaa amerikkalainen kulttuuri, musiikki ja oikeastaan kaikki siihen liittyvä, siinä syy miksi sinne lähden ja kaikenlisäksi, moniko lähtisi lomamatkalle yksin Usaan? Lähden silkasta mielenkiinnosta.

Tarkoituksena oli selvittää että jos joku muukin olisi ollut lähdössä mahdollisesti yksin samaan aikaan. Kaksin se on aina mukavampi. Toivoisin että ymmärtäisitte pointtini ettekä väärentelisi sanojani. Oli vain tarkoitus mielenkiinnosta kysyä! Anteeksi sekaannus ja erittäin hyvää loppukesää (ilman sarkasmia:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe