Uusi täällä taas...

Felicat

Luulin että täällä olis vilkastakin keskustelua. Itse ehdin jo vastaamaan pariinkin viestiin.
Ehkä kyse onkin siitä ettei teitä "hyviä neuvojia" saa arvostella... HAUKKUKAA nyt edes joku mut lyttyyn kun menin sohaisemaan ampiaispesään.. Sanokaa vaik että kaikki luulet tietäväsi ja onko sulla edes kissaa itsellä...
Tai sitten varmaan joku ilmoittaa valvojalle "asiattomasta viestistä".. Taitaa jäädä alkutekijöihinsä tällä palstalla vierailu...

12

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommij

      En kyllä ymmärrä mitä ampiaispesää muka olet sohaissut, mutta...

      Kannattaisi etsiä joku muu foorumi jos kaipailet asiallista keskustelua. Tämähän on avoin ja lähes moderoimaton, joten kakarat ja moniongelmaiset pääsevät vapaasti huutelemaan mitä haluavat. Kannattaa suodattaa ne pois heti kättelyssä tai siirtyä fiksumpaan seuraan.

      Täällä on harvoja kissaihmisiä, jotka oikeasti tietävät mistä puhuvat. Heidät kyllä tunnistaa heti kun viestin lukee.

      • itse olet

        ...juuri sellainen joka olet kohta esittämässä mielipiteitäsi ja arvostelemassa ihmisten tapaa hoitaa kissojaan, etkä aina tee sitä fiksusti, olen itse joutunut vastauksesi kohteeksi, kun erehdyin täällä kysymään neuvoa, uutena kissan omistajana...


      • Tommij
        itse olet kirjoitti:

        ...juuri sellainen joka olet kohta esittämässä mielipiteitäsi ja arvostelemassa ihmisten tapaa hoitaa kissojaan, etkä aina tee sitä fiksusti, olen itse joutunut vastauksesi kohteeksi, kun erehdyin täällä kysymään neuvoa, uutena kissan omistajana...

        Tätä juuri tarkoitin sillä, että täällä pääsevät kaikki huutelemaan mitä haluavat. Nimimerkin suojista (tai ilman) on hyvä heitellä millaisia kommentteja tahansa ja yrittää haitata aisallista keskustelua. Häiriköinti pitää vain jättää huomiotta jos haluaa pyöriä täällä.

        Nämä meikäläisen "asiattomat" viestit (tuoreimmat) löytyvät kyllä profiilista - sieltä voi tiirailla asiattomuuden tasoa. (tai kun kirjoittaa hakukenttään tommij, koska kirjoitan aina rekisteröityneenä) :D

        Perhana. Kiinnostava muuten tuon kommentin aloitus: "sinä itse olet juuri sellainen joka olet kohta esittämässä mielipiteitäsi ja arvostelemassa...".
        Elänkö sittenkin harhaluulossa siinä, että kuvittelen keskustelupalstan olevan keskustelua varten...? :D XD


    • Sinähän suorastaan hyökkäät ihmisten kimppuun puheillasi täällä. ó_o

      Saattaahan täällä jotkut sanoa asiansa tylysti, joka toki on aiheetonta, mutta enpä osaa siihen puuttua.

    • sinulla

      sitten on? Ilmeisen kova kiire saada riita aikaiseksi. Se siitä paremmuudestasi.

      • Felicat

        ..sanoin olevani uusi ja liian malttamattomana odotin vastauksia. Nyt on s.postissa ollut jo 3 jotka oli jo poistettu. Asiattominako???
        Paremmuudestani???? En todellakaan ole sanonut olevani parempi ketään. Hyvää päivän jatkoa sinulle myös!!!


      • onko ihan
        Felicat kirjoitti:

        ..sanoin olevani uusi ja liian malttamattomana odotin vastauksia. Nyt on s.postissa ollut jo 3 jotka oli jo poistettu. Asiattominako???
        Paremmuudestani???? En todellakaan ole sanonut olevani parempi ketään. Hyvää päivän jatkoa sinulle myös!!!

        syyttä suotta poistettu sun kirjoituksia. menisit itseesi..


    • huonot vastaukset

      Kun haluat oikeita neuvoja niin kysy niitä jostain muualta, täällä vastausten taso on todella surkea.. Harvoin saa oikeita neuvoja, yleensä ensimmäiset kommentit ovat:

      -vie heti kissasi eläinlääkärille (on jo käyty/ollaan menossa, mutta kysyjä haluaa lisätietoa tms)
      -miksi päästit kissasi ulos (ei päästänyt, kissa pääsi karkuun esim. toisen henkilön toimesta)
      -kissat eivät saa olla ulkona vapaana (omalla 20 hehtaarin tontilla, saaressa)
      -älä syötä markettiruokaa kissasi kuolee siihen (yleisin vastaus kaikkiin ruokakysymyksiin)

      Kukaan ei vaivaudu kysymään mitään taustoja - jos kertoo että kissa on karannut - miten löydän sen, niin kukaan ei kysy että miten se pääsi karkuun vaan heti tulee p***kaa niskaan että mitäs päästit sen pihalle :)

      • Felicat

        asiallisesta vastauksesta. Käväisin eilen lukemassa "Kissojen terveys" palstalla, josko siellä olisi jotain vinkkejä. Oikeen sääliks kävi yhtä joka epäili kissallaan olevan ampumahaavan.. Neuvojakin sai, mutta ihan hirvee höykytys lopuksi, sekoitettiin jo lastenhoitokin asiaan... Järkyttävää... Taidan vain seurailla, parasta olla kysymättä mitään, tulee vaan turhaan paha mieli..
        Omat kissani nautiskelevat lämpimästä säästä, eilen makasivat puutarhapöydällä päivänvarjon alla selällään tassut taivasta kohti.
        Aurinkoisia päiviä sinulle myös


      • Ccrawr

        "Kukaan ei vaivaudu kysymään mitään taustoja."

        anteeksi nyt vain, mutta minkä ihmeen takia ihmiset KYSYESSÄ eivät voi silloin kertoa KAIKKI taustat, ennenkuin kysyvät apua? Pääsisi helpommalla, eikä sitä kakan puhumista tulisi sitten.

        Toiseksi, minä en ainakaan ole sanonut, että markettiruokiin kuolee, mutta olen sanonut, että markettiruuat, varsinkin raksut saattavat aiheuttaa virtsakiteitä, jotka ovat hyvin kivulias vaiva kissalle ja kallis omistajalle.

        Enemmän minua täällä ärsyttää on se, että kun yritetään neuvoa niin sitten änkytetään takaisin. "No ei ole rahaa, no ei ole aikaa, no voi voi kun en pääse ostamaan sieltä asti ruokaa kun olen niin laiska enkä voi ottaa vaikka bussia."


      • pientä..

        liiottelua sulla :D
        etkö ole saanut mieleisiäsi vastauksia vai? :D


      • minnixsi
        pientä.. kirjoitti:

        liiottelua sulla :D
        etkö ole saanut mieleisiäsi vastauksia vai? :D

        Vähintään jokatoisella (ulko)kissanomistajalla onkin 20 hehtaarin saaritontti :D!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe