Muitaako kukaan sitä leffaa missä joku kummitus raiskas yhtä naista aina. Siinä oli huikeita kohtia kun tämä kummitus imi sen naisen nännejä, nännit itekseen nytkytti ilmassa ja tämä nainen välillä nousi seinillekkin?
Ei tämä ole pila, olen joskus nähnyt tämmöisen leffan ja se perustui jopa tosikertomukseen??
raiskaaja kummitus..
7
2218
Vastaukset
- Moona
Leffassa oli mielestäni tosi hyvin kuvattu nämä raiskauskohtaukset siinä mielessä, että todella näytti, että perheen äitiä ahdisteltiin ja heiteltiin pitkin seiniä vaikka ketään/mitään ei ollut nähtävästi läsnä.
- Maccileipä
&uot"Olen siis, mies..."
Oli semmoinen kummitusleffa, kun äiti meni kellariin pesuhuoneeseen! Samassa talossa asui hänen miehensä äiti ja isä, eli appi ja anoppi!
Kun tämä nainen oli pesemässä siellä kellarissa pyykkiä, niin tämä nainen kuuli, kun jokin huusi hänen nimeään "Alice", nainen vastasi, että mitä? Kohta kuului taas "Alice" paljon lähempänä! Nainen taas vastasi että, "No mitä?", kohta kuului ääni "Alice" sen naisen korvan juuressa ja nainen meni ihan paniikkiin!
Kun tämä Alice juoksi ylös kellarista, niin sen Appi ja Anoppi oli tosi vihaisia, kun he olivat kuulleet tämän "Alicen" äänellä, ihme herjoja heistä, että "siinä on huora ja panetteja saatana paskat"
Nainen oli ihan paniikissa, että ei hän ole näin sanonut????
Mutta tämmöisen leffan olen joskus nähnyt ja olis kiva nähdä uudelleen!
Kun kerroin tämän leffan tapahtumat siskolleni joka on älyttömän säikky! Oltiin silloin isäni isossa talossa järven rannalla. Kun isäni avas oven yht'äkkiä, siskoni hyppäs ilmaan ja huusi :D
Arvaa sainko hyvä naurut :D ahahhahah! Maccileipä kirjoitti:
&uot"Olen siis, mies..."
Oli semmoinen kummitusleffa, kun äiti meni kellariin pesuhuoneeseen! Samassa talossa asui hänen miehensä äiti ja isä, eli appi ja anoppi!
Kun tämä nainen oli pesemässä siellä kellarissa pyykkiä, niin tämä nainen kuuli, kun jokin huusi hänen nimeään "Alice", nainen vastasi, että mitä? Kohta kuului taas "Alice" paljon lähempänä! Nainen taas vastasi että, "No mitä?", kohta kuului ääni "Alice" sen naisen korvan juuressa ja nainen meni ihan paniikkiin!
Kun tämä Alice juoksi ylös kellarista, niin sen Appi ja Anoppi oli tosi vihaisia, kun he olivat kuulleet tämän "Alicen" äänellä, ihme herjoja heistä, että "siinä on huora ja panetteja saatana paskat"
Nainen oli ihan paniikissa, että ei hän ole näin sanonut????
Mutta tämmöisen leffan olen joskus nähnyt ja olis kiva nähdä uudelleen!
Kun kerroin tämän leffan tapahtumat siskolleni joka on älyttömän säikky! Oltiin silloin isäni isossa talossa järven rannalla. Kun isäni avas oven yht'äkkiä, siskoni hyppäs ilmaan ja huusi :D
Arvaa sainko hyvä naurut :D ahahhahah!Tämä kyseinen elokuva oli siis Haunted vuodelta 1992 ja sekin perustuu tosi tapahtumiin...
Aloittaja tarkoittaa elokuvaa Entity...
Molemmat elokuvat oli kyllä tosi mielenkiintoisia...varsinkin jos ne tosissaan perustuu todellisiin tapahtumiin!- loppu lauseen
Neitonen79 kirjoitti:
Tämä kyseinen elokuva oli siis Haunted vuodelta 1992 ja sekin perustuu tosi tapahtumiin...
Aloittaja tarkoittaa elokuvaa Entity...
Molemmat elokuvat oli kyllä tosi mielenkiintoisia...varsinkin jos ne tosissaan perustuu todellisiin tapahtumiin!se kummitus sanoo jotain et welcome back, cunt, tuli vaan pillu mieleen kun katsoin kauniita kasvojasi. mutta, monta leffaa on sanottu tositapahtumiksi (mainostetaan sillä tavalla enemmän), harvempi niistä totta kumminkaan on. mutta, jotkut ehkä sitten onkin, no, yhtä kaikki, mielenkiintoisia, näin surullisen naaman matossa näkijän näkökulmasta.
- täti
oiskohan leffa ollu Entity, tuntematon voima?
- Torkko
Perustuu vuoteen 1976 jossain Amerikoissa.
Nainen oli muuttanutkin, mutta tämä sekoaave seurasi perässä. Liekkö hengissä vielä tämä nainen.- Noita-Nainen.
Jep, nuo tietynlaiset "tapaukset" seurailevat naemma ihan mielellaan joskus tiettyja ihmisia...itsella oli "maaginen" nakymaton huohottaja omassa huoneistossa (tasta on jo jonkin verran aikaa) ja se "henkimaailman pervo-heikki" seurasi minua kaverini kampille, jossa aloitti taas yhdessa vaiheessa tosi rasittavan (ja silloin erittain pelottavan) laahatyksen...!
Nyttemmin olen oppinut (tai yrittanyt oppia) suhtautumaan asiaan huumorilla...mietin kylla vielakin sen "pervo-hengen" motiiveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483