Onko kellään kokemusta jojobaöljystä psorin hoidossa? Mistä saisi edullista öljyä? Siis muualta kuin jostain nettikaupasta. Allaoleva on eräältä nettikauppasivulta.
JOJOBAÖLJY
100%:sen puhdas jojobaöljy. Öljy on pehmentävä, suojaava ja kosteutta ylläpitävä. Luonnollinen aurinkosuojakerroin 3. Tasapainottaa rasvaista ihoa. Poistaa meikin ja voidaan myös käyttää tukan kääreeksi. Öljy ehkäisee kuivaa ihoa ja imeytyy helposti ihoon.Erinomainen hilsetystaudin hoitoon sekä kuiville ihottumille.
Sisältää
100% jojobaöljyä. 100 ml.
Jojobaöljy
4
2315
Vastaukset
- sekä manteliöljystä,
kaikki hyviä ihonhoidossa! Varmaan jojobakin.
En suostu laittamaan enää ihoon teollisia lateksitököttejä!- Linde,
erään tavaratalon luontaistuoteosastolta. Se on 100% kylmäpuristettua jojobaöljyä. Olen laittanut sitä vasta kasvoille mutta voisin laittaa vartalon psorialueillekin. Se on kyllä tosi riittoisaa kun kasvoille riittää 1-2 tippaa otsalle ja muualle kasvoille 2-3 tippaa, myös kaulalle riittää tästä määrästä. Tuntuu todella hyvältä. li muutama guttatanäppy kasvoilla mutta nyt ovat kasvot aivan puhtaat. Kasvojen iho pysyy kimmoisana. On tuoksutonta, ei mitään outoa öljyn lemua niinkuin joissain öljyissä.
- Tipinen
Itse ostin oman jojobaöljyni (täältä) Jyväskylän Sokokselta - löytyy osastolta jossa on muutkin luontaistuotteet ja -aineet. Itselläni ei ole psoriasista, mutta käytän öljyä kosteusvoiteen tapaan kasvoille. Kasvoille laitettuna öljy on hyvä sekoittaa veteen, muuten aika tujua ainetta (jätän kasvot pesun jälkeen kosteiksi ja hieron 2 tippaa öljyä kosteisiin käsiin, ja levitän kasvoille). Psoriasiksen hoidossa, etenkin muualle kuin kasvoille, laimentaminen vedellä on ehkä turhaa. Öljyni merkki taitaa olla "Julia Lawless", 100ml kylmäpuristettua öljyä tummanvihreässä pienessä lasipullossa.
- sipsu0
hei, oletteko koeilleet havupuu uutejuomaa pasoriaasikseen? minä olen ja täytyy myöntää, minulta hävisi psoriiasis 3 kk jälkeen kun käytän sitä aamuin ja illoin 1dl verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389