ongelma taitaa olla käyttäjässä.
kertokaa mitä ec-näppäin oikein meinaa?
mielestäni valon ollessa sammuksissa ilmastointi toimii täysillä. valon palessa ilmastointi on päällä tarvittaessa, eli pitää yllä säädettyä sisälämpötilaa.
oliko oikein?
220c cdi ilmastointi
2
834
Vastaukset
- R134
nappi tarkoittaa economy toimintaa, eli omassa C-sarjaisessani jossa ei ole täysautomaattista ilmastointia vaan on ylimpänä (niiden pyöritettävien lämpösäätimien välissä) varsinainen ilmastoinnin katkaisin ja sen alapuolella EC-katkaisin jonka alla on sitten tämä REST eli taukolämmitin ja alimmaisena sisäilman kierrätys katkaisin.
Ilmastointi ei siis ole EC-napilla mielestäni lainkaan toiminnassa mutta ylemmällä katkaisimella se kaiketi toimii ulkoilman lämpötilaa seuraten. Eli mitä kuumempi ulkona niis sitä tehokkaammin ilastointi toimii. - timppanen
Kun valo palaa, on ilmastointi pois päältä. ec on säästötoiminto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463