elämä on potkinut päähän ja vienyt luottamuksen siitä, että joku oikeasti rakastaisi ja välittäisi...alan olla jo toivoni menettänyt, vaikka jossakin sisimmässä vielä kytee usko siitä, että minullekin joku jossakin olisi sielunkumppani, joka hyväksyisi tällaisena ja rakastaisi pyyteettömästi...kertokaa näkijät mitä näette, myöskin sen yksinäisen elämän otan vastauksena, jos se sitten on minun kohtaloni tässä elämässä.
en ole katkera, suhtauden asioihin peruspositiivisesti ja olen onnellinen siitä mitä minulla on, vaikka välillä hyvin vaikeaa onkin ollut, olen niistäkin kokemuksista oppinut.
liikun ihmisten parissa kyllä, en ole vetäytynyt yksinäisyyteen, ainakaan vielä. otan asiat sellaisena kuin ne elämääni tulevat.
Aidolle näkijälle pyyntö
usko, toivo ja yksinäisyys?
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954