Illalla taas menen minäkin urheiluseuran saunalle. Äitini oli viettänyt lapsuuden ja nuoruuden isojen vesien äärellä. Hän opetti, että aina pitää uida rannan suuntaisesti, eikä koskaan yksin. Näitä oppeja noudatan vieläkin ja ihmettelen, kun muut uivat kauas rannasta. Vesi on yhtä virkistävää lähellä rantaa ja helpompi on löytää, jos pohjaan vajoaa. Joskus olen uskaltautunut yksin uimaan, koska seuraa ei aina ole. Silloin olen ahdistunut.
Säät houkuttelevat uimaan.
3
286
Vastaukset
- se Jaska
jo viskannut kylmän kiven? Älä vain palellu. Villapaitaa ei kuitenkaan uimareissulle kannata, paitsi ehkä rannalle.
Ei aina voi rannan suuntaan uida, ellei ensin hyppää vaikka veneestä. Eikä aina rannan suuntaisestikaan edes käsipohjaa.
Meillä oli aika hurja koski isossa joessa ja sinnepäin jos polskutti, koivuniemen herraa tuli eikä armoa annettu.
Tuo kaveri uintireissulla on vähän kysymysmerkki.
Mulla oli naapurin likka ja "mahtiaan kun piti näyttää", yhdellä sukelluskerralla irtosi kuminauha ja pöksyt meni jonnekin.
Tyttö meinasi, että tuo on muotia ja viskeli omatkin uikkarinsa. Äiti huomasi ja huuteli isän apuun, että nyt nuo siivottomat on laitettava kuriin.
Taas tuli risua ja ihan syttä suotta.- 1943
on vesi lämpöisempää kuin heinäkuussa. Tänä vuonna uinti jäi vain helmi- ja maaliskuussa. Avannossa en ui, mutta jäätä oli vain tuona aikana koko kuukauden meillä päin. Itse en ui paikoissa, missä ei voi uida rannan suuntaan. Veteen vai, Jaska taitaa olla eläkkeellä.
- sibyllavon
1943 kirjoitti:
on vesi lämpöisempää kuin heinäkuussa. Tänä vuonna uinti jäi vain helmi- ja maaliskuussa. Avannossa en ui, mutta jäätä oli vain tuona aikana koko kuukauden meillä päin. Itse en ui paikoissa, missä ei voi uida rannan suuntaan. Veteen vai, Jaska taitaa olla eläkkeellä.
linnunmaito oli vesi illalla. Levää ei ollut rannassa. On varmaan harmillista, jos levä estää uimisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760