Kalastuspaikkoja?

loheroppa

Missä Hämeenlinnassa on hyviä kalastuspaikkoja? Häh?

11

911

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesistö

Kai nyt kalamies paikat "haistaa"/ tietää...joten siitä vaan etsimään tai kaupan kalatiskille..:)

• riippuukii

mink moisil pyydyksil pyyttää

• loheroppa

Ihan virvelillä vaan kalastellaan. Kymppitien sillan alta ei ainakaan tuu yhtään mitään! Tai sitten on väärät vieheet ja ukot koittamassa..
        Ei sinne kalatiskille viitti mennä, liian heleppoo..

• jack bauer
        loheroppa kirjoitti:

Ihan virvelillä vaan kalastellaan. Kymppitien sillan alta ei ainakaan tuu yhtään mitään! Tai sitten on väärät vieheet ja ukot koittamassa..
        Ei sinne kalatiskille viitti mennä, liian heleppoo..

tänä vkonloppuna laskivat taas kirjolohia siitä edustalta vanajaan uiskenteleen.

• moukka lukutoukka
        jack bauer kirjoitti:

tänä vkonloppuna laskivat taas kirjolohia siitä edustalta vanajaan uiskenteleen.

Iltaa kuomaseni!

Mitenkäs ne Kanervantien vai mikä tie nyt olikaan Katumalta. Se kuuluisa pystypilkkipaikka. Vieläkö on syönti kohdallaan? Syötin koolla ei taida olla niin väliä. Suosittelisitko uittamaan kuinka syvältä? Itse pyrin lähinnä hipomaan pohjaa mahdollisimman alhaalta. Kyllä aina kalamies kalamiehen tuntee.

• jack bauer
        moukka lukutoukka kirjoitti:

Iltaa kuomaseni!

Mitenkäs ne Kanervantien vai mikä tie nyt olikaan Katumalta. Se kuuluisa pystypilkkipaikka. Vieläkö on syönti kohdallaan? Syötin koolla ei taida olla niin väliä. Suosittelisitko uittamaan kuinka syvältä? Itse pyrin lähinnä hipomaan pohjaa mahdollisimman alhaalta. Kyllä aina kalamies kalamiehen tuntee.

kanervatieltä en ole koskaan saanut kuin pystystä takaa. aina olen pyrkinyt tappiin asti uittamaan ja ehdottomasti lipat alhaalla. menkää nyt helvetti sinne linnanrantaan koittamaan. pelkällä haavilla saa jo putken päästä aika mukavasti.

• saa ainakin isoja
        jack bauer kirjoitti:

kanervatieltä en ole koskaan saanut kuin pystystä takaa. aina olen pyrkinyt tappiin asti uittamaan ja ehdottomasti lipat alhaalla. menkää nyt helvetti sinne linnanrantaan koittamaan. pelkällä haavilla saa jo putken päästä aika mukavasti.

ahvenia

• loheroppa
        saa ainakin isoja kirjoitti:

ahvenia

Minkätyyppisillä vieheillä tosta vanajasta saa lohta?

• loihiako?
        loheroppa kirjoitti:

Minkätyyppisillä vieheillä tosta vanajasta saa lohta?

no vanajasta saa lohta melko mustilla ja syvällä uivilla vieheillä..ja itse olen myös todennut,että tv-shopista aikoinaan ostamani vilkkuvat ja tärisevät vieheet on hyviä siel.niillä saa madetta hyvin.ja sit yks hyvä kikka on ostaa kalastus kaupasta punasia kärpäsentoukkia vieheen koukkuihin jotta koukut ei näy.. ihan sama periaate ku mato-ongessa.. hyviä kalastus hetkiä lohenropalle..

• loheroppa
        loihiako? kirjoitti:

no vanajasta saa lohta melko mustilla ja syvällä uivilla vieheillä..ja itse olen myös todennut,että tv-shopista aikoinaan ostamani vilkkuvat ja tärisevät vieheet on hyviä siel.niillä saa madetta hyvin.ja sit yks hyvä kikka on ostaa kalastus kaupasta punasia kärpäsentoukkia vieheen koukkuihin jotta koukut ei näy.. ihan sama periaate ku mato-ongessa.. hyviä kalastus hetkiä lohenropalle..

Joo no täytyy mennä koittaan jos sitä lohta vaikka huomena sit nousis. Ollu vaan vähä hiljasempaa tässä aikasemmin.. :D
        Loheroppa kiittää ja kumartaa

• pylsy
        loheroppa kirjoitti:

Joo no täytyy mennä koittaan jos sitä lohta vaikka huomena sit nousis. Ollu vaan vähä hiljasempaa tässä aikasemmin.. :D
        Loheroppa kiittää ja kumartaa

laittaa vaikka pientä rapsaa tuleen tuliko mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe