Olen hankkimassa uutta 20" laajakuvanäyttöä, jonka resoluutioksi on ilmoitettu 1680x1050. Onko selvää, että koneen näytönohjain/ohjelmat pystyy käyttämään koko näytön laajuutta hyväkseen. Kone on pari vuotta vanha ja näytön ohjain on Ndivia Geforce.
laajakuvanäytöt ja näytönohjain
6
584
Vastaukset
- laajakuvasta
Mulla on 20" laajakuva, ostettu puoli vuotta sitten. Erittäin hyvä enkä kadu ostamista.
Jos mitenkään mahdollista niin osta mieluummin 22" kun hintaero on n. 20€.
Näytönohjaimet pystyvät varmasti tuohon resoon jos eivät aivan kivikaudelta ole. Tuolla toimii varmasti. Työpöytäkäytössä ei ole mitään ongelmaa ja kaikki ohjelmat näyttävät paremmilta kuin ennen. Kaikki pelit eivät tue tuota resoa mutta pienellä laitolla sen saa lisättyä melkein joka peliin kun säätää filejä.- laajakuvasta
Jos ihmettelet ettei tuota 1680x1050 resoa voi valita vanhalla näytöllä niin se ilmestyy sinne automaattisest kun näytön vaihtaa.
- liitännät
Olen miettinyt sitä että millainen näyttö, pitäisi olla jotta kuvanlaatu olisi mahd. hyvä ja terävä kaikilla väreillä. Luin että TN paneelinen näyttö ei olisi paras mahdollinen. Eli millainen paneeli on huippu. Ja liitännät, dvi:n lisäksi olisi oltava jotta siihen saa nakattua myös digiboksin ja tulevaisuudessa muita hyödyllisiä vempaimia.
Hintaa saa näytöllä olla n.450€ halvempikin kelpaa kunhan on huippu kuva ja kattavat liitännät. Laajakuva ilmanmuuta ja koko 22" tai isompi.
Itse en noita oikein ole perillä. - mikä, (lisäys)
liitännät kirjoitti:
Olen miettinyt sitä että millainen näyttö, pitäisi olla jotta kuvanlaatu olisi mahd. hyvä ja terävä kaikilla väreillä. Luin että TN paneelinen näyttö ei olisi paras mahdollinen. Eli millainen paneeli on huippu. Ja liitännät, dvi:n lisäksi olisi oltava jotta siihen saa nakattua myös digiboksin ja tulevaisuudessa muita hyödyllisiä vempaimia.
Hintaa saa näytöllä olla n.450€ halvempikin kelpaa kunhan on huippu kuva ja kattavat liitännät. Laajakuva ilmanmuuta ja koko 22" tai isompi.
Itse en noita oikein ole perillä.Mitä tarkoittaa? pitäisikö olla...
- Katsomissani
mikä, (lisäys) kirjoitti:
Mitä tarkoittaa? pitäisikö olla...
Näytöissä joissa on HDMI tuki on kontrastisuhde 700:1, riittääkö tämä mihinkään, vai pitäisikö olla vähintään 1000:1
On on vaikeaa. - on...
Katsomissani kirjoitti:
Näytöissä joissa on HDMI tuki on kontrastisuhde 700:1, riittääkö tämä mihinkään, vai pitäisikö olla vähintään 1000:1
On on vaikeaa.Kontrastisuhde 600:1, en ees tiiä mitä se meinaa mutta kuva on todella hyvä kaikinpuolin ja parempi kuin missään kuvaputkessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780