Mitä paikkaa suosittelisitte hääjuhlan pitämiseen Suomussalmella ?
Hääjuhla Suomussalmella
8
1559
Vastaukset
- NIPSU-NEITI
no esim.Vanha Kurimo
- siisti/viihtyisä ?
Oletko itse ollut siellä häissä tms. juhlissa ?
Kävin katsomassa nettisivut, mutta haluan kävijöiden kommentteja...=) - harkita
siisti/viihtyisä ? kirjoitti:
Oletko itse ollut siellä häissä tms. juhlissa ?
Kävin katsomassa nettisivut, mutta haluan kävijöiden kommentteja...=)vielä jos vaikka jättäisi koko juhlan pitämättä ja juhlimatta
- naimisissa
Työväentalo, Vanha Kurimo, Kultainen Kukko, Hotelli, Kianta-Laiva, Nuorisoseurantalo.
- ei naimisissa
Dommanpirtti mahtava paikka....olen ollut siellä häävieraana;)Ryysyranta;)))))
- morsian^^
ei naimisissa kirjoitti:
Dommanpirtti mahtava paikka....olen ollut siellä häävieraana;)Ryysyranta;)))))
raatteenportti on hyvä jos ajoittuu juhlat kevääseen tai sitten syksyyn...nimittäin on kesän auki every day...mut voipihan sitä kysästä aina että jos sais.
- kehottasin
morsian^^ kirjoitti:
raatteenportti on hyvä jos ajoittuu juhlat kevääseen tai sitten syksyyn...nimittäin on kesän auki every day...mut voipihan sitä kysästä aina että jos sais.
vaikka edes kaks kertaa kahtomaan sitä siippaa josko tuommosen kanssa sittenkään ihan vakavasti alakas kotista...
- Mieltynyt
myöskin vanhaa kurimoa. Häissä en ole vanhassa kurimossa ollut mutta äitini 50v. syntymäpäivät järjestettiin siellä. Aivan mahtava paikka. Vieraat kehuivat myöskin paikkaa miellyttäväksi. Ruuat myöskin erittäin hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614