Ovatkos nuo yleensä kovinkin vaikeita huligaani tapauksia? Minkä takia niihin yleensä joudutaan? Ovatko lapset ylivilkkaita pikkurikollisia?
Minun 15-vuotias tyttäreni joka on ihan normaalissa koulussa, on tutustunut samanikäiseen tyttöön joka on erityiskoulussa.
Haluaisin vain tietää, ettei tyttäreni ole joutumassa väärille teille..
Yläasteikäiset erityiskoululaiset?
6
1057
Vastaukset
- äitinä neljälle ollut
riippuu minkä "vian/vamman"johdosta erityiskouluun joutunut... esim liikuntavammaisetkin rekisteröidään erityisopetukseen. oma poikani oli erityisopetuksessa tarkaavaisuushäiriön johdosta ja sai sillä diagnoosilla mm. henkilökohtaisenavustajan tukemaan koulunkäyntiä. eli ei leimata näitä erityisiä oppijoita huligaaneiksi, juttele tyttäresi kanssa asioista. niinhän niistä pitää jutella olipa kavereina vaikka kuinka "fiksujen perheiden" vesoja...
- vdsfv
Nosiis kun ite lopetin yläasteen keväällä ni meidän koulussa oli yks erityisluokka, siellä kukaa ei oikeestaa silleen ollu huligaani, ne on aina jotai tarkkaavaisuushäiriöisiä, huonosti oppivia jne.
- ...
kaverilla voi olla esimerkiksi oppimisvaikeuksia ja on hitaasti oppiva ja on siksi erityiskoulussa. Se on yksi syy miksi siellä ollaan..
- minä 07
Erityisluokalla olevat lapset eivät ole sen enempää huligaaneja kuin yleisopetuksessakaan. Itselläni on muutama muksu ollut kaikki vuodet erityisluokalla ja itse työnskentelen koulussa. Huligaanisuus on pitkälti vanhempien rajojen asetuksesta kiinni. Uskon että voit olla lapsesi kohdalla huoleti uudesta ystävyydestä.
- äippä_69
Oli erityisluokalla koska hän oli ns. normaalikoulussa KOULUKIUSATTU!
Ei erityisluokka tarkoita "huligaanien"luokkaa!! - ........................
Onko kyseessä apukoulu, tarkkis, vai vammaisten koulu....
Tarkkiksella on yleensä "huligaaneja", mut voi sinne joutua muustakin syystä esim. koulukiusaamisen, mikä on hullua, että kiusattu joutuu "kovisten" joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760