Ollinssaaressa 3 pojan kopla! noin 8-10 vuotiaita, sylkevät autojen päälle, hyppivät varastojen katoilla, ja ilkkuvat pienemmille ohikulkijoille! Vanhemmat, kyselkääpä lapsiltanne mitä puuhailevat esim; (ollinsaarentiellä)
Ollinsaarelaisten poikien vanhemmat!
6
1292
Vastaukset
- Ollinsaari-Kummatti...
Sama homma Ollinsaaressa joka kesä. viime kesänä otin yhden porukan kiinni ja annoin asennekasvatusta. Loppu häirintä sillä kertaa. Ei muuta kuin niskasta kiinni ja kasvatusta. Itse en viitsi sinne lähteä kun muutin kummattiin ja annan täällä koplille kasvatusta
- Joppe69
Asiaa! Hiuksista kiinni ja heilutusta niin kyllä lähtevät kummattiin
- ollinkehä
samat pennut pyörii tässä ollinkehä kakkosellaki!
kiipeilee tikapuille, huutelee, kopeloi toisten pyöriä yms.. - vai ammatti ihminen
Koulujen vanhempain iltoihin pakollinen osallituminen vanhemmille ja nostakaa kissa pöydälle aiheesta rajat on rakkautta.
vanhemmat kuriin! Sitä kautta ne lapsetkin saadaan kuriin. - Irkku74
Ei se tuohon rajoitu pelkästään...
Siellä on 3v. poika joka ei pääse klo 21 jälkeen kotiinsa alaovesta vaikka soittaa ovikelloa.... Pojat kaatelevat pyörävaraston pyörät välillä kumoon ja rikkovat samalla pyöriä... listaa voisi jatkaa loputtomiin...
Olen itse tehnyt asuntosäätiölle jo 2 ilmoitusta, tehkää muutkin...- nasu2
Kannattaa muuttaa ihan suosiolla pois.Asuntosäätiötä ei kiinnosta. Siellä on sellaisia vanhempia näillä lapsilla jotka tuntuvat omistavan kaiken ja sillä heidän lapsensa saavat tehdä mitä haluavat. Alle kouluikäisetkin tulevat haistattamaan vittua jne. järkyttävää. No vanhemmat opettavat kun huutavat läpipäivän vittu saatana perkelettä lapsilleen.Eivät tajua että kuuluu naapuriinkin asti. mutta ainiin eihän heidän tarvitse kun omistavat kokotalon ja kenties nuolevat asuntosäätiön persettä kun ei valitukset tehoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372001
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1291649Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11516Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881423- 321401
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321214Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet521121- 241099
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 51904