Olisko vinkkejä miten löytää pikkuveli.Hänet adoptoitiin heti synnytyksen jälkeen.Olin silloin itse ~4v Äitimme ei haluu puhua asiasta.
löytää pois adoptoitu veli
7
945
Vastaukset
- esim
tilaamalla virkatodistuksesi lapsuutesi ajalta. Sitten otat selville synnytyspaikan. Voi olla vaikeata.
- [adoptio]
Kannattaa mieluummin mennä Maistraattiin. Siellä on nykyään myös Sukuselvityspalvelu, joka on auttanut myös adoption takia erossa olevia sukulaisia löytämään toisensa.
Kannattaa kuitenkin yrittää selvittää äitisi nimi veljesi syntymähetkellä, veljesi syntymäkunta ja mahdollisimman tarkka ajankohta veljesi syntymälle (vuosi? vuodenaika? kuukausi? päivä?). Jos äitisi ei halua puhua asiasta, niin mieti voisitko kysyä tietoja joltain toiselta sukulaiselta.
Olen varma, että löydät veljesi. Se voi käydä helposti tai vaatia vähän enemmän hermoja. Se on kuitenkin varmaa, että matkan varrella tulet kohtaamaan ihmisten ihmettelyä ja paheksuntaa. Biosukulaisten etsimistä paheksutaan valitettavasti edelleen. Älä silti luovuta, jos tahdot löytää veljesi.
- [adoptio]
Katso tuosta tuo linkki kaksi otsikkoa ylempää. Koska adoptio on noin vanha, niin sinulla taitaa olla monta vaihtoehtoa etsimiseen. Ensimmäisenä kannattaa ehkä kokeilla, saatko hänen tietonsa Maistraatista. Katso tuo pitkä viesti, koska siinä on aika hyvin tietoa.
- 47v
Kiitos vinkeistä.Asuimme Turussa siihen aikaan,joten pitää matkustaa sinne.
- vvbbbbbbbbbbbb
Onko veli löytynyt?
- 24w
onko veli löydetty???
- tsfsdfsf
onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844