Olisko vinkkejä miten löytää pikkuveli.Hänet adoptoitiin heti synnytyksen jälkeen.Olin silloin itse ~4v Äitimme ei haluu puhua asiasta.
löytää pois adoptoitu veli
7
936
Vastaukset
- esim
tilaamalla virkatodistuksesi lapsuutesi ajalta. Sitten otat selville synnytyspaikan. Voi olla vaikeata.
- [adoptio]
Kannattaa mieluummin mennä Maistraattiin. Siellä on nykyään myös Sukuselvityspalvelu, joka on auttanut myös adoption takia erossa olevia sukulaisia löytämään toisensa.
Kannattaa kuitenkin yrittää selvittää äitisi nimi veljesi syntymähetkellä, veljesi syntymäkunta ja mahdollisimman tarkka ajankohta veljesi syntymälle (vuosi? vuodenaika? kuukausi? päivä?). Jos äitisi ei halua puhua asiasta, niin mieti voisitko kysyä tietoja joltain toiselta sukulaiselta.
Olen varma, että löydät veljesi. Se voi käydä helposti tai vaatia vähän enemmän hermoja. Se on kuitenkin varmaa, että matkan varrella tulet kohtaamaan ihmisten ihmettelyä ja paheksuntaa. Biosukulaisten etsimistä paheksutaan valitettavasti edelleen. Älä silti luovuta, jos tahdot löytää veljesi.
- [adoptio]
Katso tuosta tuo linkki kaksi otsikkoa ylempää. Koska adoptio on noin vanha, niin sinulla taitaa olla monta vaihtoehtoa etsimiseen. Ensimmäisenä kannattaa ehkä kokeilla, saatko hänen tietonsa Maistraatista. Katso tuo pitkä viesti, koska siinä on aika hyvin tietoa.
- 47v
Kiitos vinkeistä.Asuimme Turussa siihen aikaan,joten pitää matkustaa sinne.
- vvbbbbbbbbbbbb
Onko veli löytynyt?
- 24w
onko veli löydetty???
- tsfsdfsf
onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732