Olisko vinkkejä miten löytää pikkuveli.Hänet adoptoitiin heti synnytyksen jälkeen.Olin silloin itse ~4v Äitimme ei haluu puhua asiasta.
Vastaukset 7
- esim
tilaamalla virkatodistuksesi lapsuutesi ajalta. Sitten otat selville synnytyspaikan. Voi olla vaikeata.
- [adoptio]
Kannattaa mieluummin mennä Maistraattiin. Siellä on nykyään myös Sukuselvityspalvelu, joka on auttanut myös adoption takia erossa olevia sukulaisia löytämään toisensa.
Kannattaa kuitenkin yrittää selvittää äitisi nimi veljesi syntymähetkellä, veljesi syntymäkunta ja mahdollisimman tarkka ajankohta veljesi syntymälle (vuosi? vuodenaika? kuukausi? päivä?). Jos äitisi ei halua puhua asiasta, niin mieti voisitko kysyä tietoja joltain toiselta sukulaiselta.
Olen varma, että löydät veljesi. Se voi käydä helposti tai vaatia vähän enemmän hermoja. Se on kuitenkin varmaa, että matkan varrella tulet kohtaamaan ihmisten ihmettelyä ja paheksuntaa. Biosukulaisten etsimistä paheksutaan valitettavasti edelleen. Älä silti luovuta, jos tahdot löytää veljesi.
- [adoptio]
Katso tuosta tuo linkki kaksi otsikkoa ylempää. Koska adoptio on noin vanha, niin sinulla taitaa olla monta vaihtoehtoa etsimiseen. Ensimmäisenä kannattaa ehkä kokeilla, saatko hänen tietonsa Maistraatista. Katso tuo pitkä viesti, koska siinä on aika hyvin tietoa.
- 47v
Kiitos vinkeistä.Asuimme Turussa siihen aikaan,joten pitää matkustaa sinne.
- vvbbbbbbbbbbbb
Onko veli löytynyt?
- 24w
onko veli löydetty???
- tsfsdfsf
onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.311226Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581015Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 54883
- 51771
- 65758
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38678- 82672
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615