Olisko vinkkejä miten löytää pikkuveli.Hänet adoptoitiin heti synnytyksen jälkeen.Olin silloin itse ~4v Äitimme ei haluu puhua asiasta.
löytää pois adoptoitu veli
7
1010
Vastaukset
- esim
tilaamalla virkatodistuksesi lapsuutesi ajalta. Sitten otat selville synnytyspaikan. Voi olla vaikeata.
- [adoptio]
Kannattaa mieluummin mennä Maistraattiin. Siellä on nykyään myös Sukuselvityspalvelu, joka on auttanut myös adoption takia erossa olevia sukulaisia löytämään toisensa.
Kannattaa kuitenkin yrittää selvittää äitisi nimi veljesi syntymähetkellä, veljesi syntymäkunta ja mahdollisimman tarkka ajankohta veljesi syntymälle (vuosi? vuodenaika? kuukausi? päivä?). Jos äitisi ei halua puhua asiasta, niin mieti voisitko kysyä tietoja joltain toiselta sukulaiselta.
Olen varma, että löydät veljesi. Se voi käydä helposti tai vaatia vähän enemmän hermoja. Se on kuitenkin varmaa, että matkan varrella tulet kohtaamaan ihmisten ihmettelyä ja paheksuntaa. Biosukulaisten etsimistä paheksutaan valitettavasti edelleen. Älä silti luovuta, jos tahdot löytää veljesi.
- [adoptio]
Katso tuosta tuo linkki kaksi otsikkoa ylempää. Koska adoptio on noin vanha, niin sinulla taitaa olla monta vaihtoehtoa etsimiseen. Ensimmäisenä kannattaa ehkä kokeilla, saatko hänen tietonsa Maistraatista. Katso tuo pitkä viesti, koska siinä on aika hyvin tietoa.
- 47v
Kiitos vinkeistä.Asuimme Turussa siihen aikaan,joten pitää matkustaa sinne.
- vvbbbbbbbbbbbb
Onko veli löytynyt?
- 24w
onko veli löydetty???
- tsfsdfsf
onko?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1272440Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182181Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1721907Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82361402Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271279Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102978- 84907
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70872Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45790