jos on kirjoituskilpailussa esim. 15.8. niin tarkoittaako tämä kokemuksenne mukaan, että tekstin on oltava perillä viimeistään tällä päivämäärällä?
Hyväksytäänkö esim. jos on postileima tälle päivämäärälle, eli lähetetty vasta 15.8. Jäin pohdiskelemaan tämmöistä kun taannoin laitoin tekstini menemään. Jos tämä olisi ollut työnhaku, sitä ei olisi enää kelpuutettu ainakaan meidän työpaikalla, kun ei ole perillä. Toisaalta muistan kun tuttuni osallistui arkkitehtuurikilpailuun niin hän kiikutti työn postiin kello kymmenen illalla,kun riitti, että on sen päivän postileima.
Viimeinen jättöpäivä
6
563
Vastaukset
- niin viime tippaan
jos aikoo osallistua?
Itse lähettäisin varman päälle, eli ei enää viimesenä päivänä.
Mutta jos asia vaivaa, on kilpailuohjeissa yleensä yhteyshenkilön nimi.
Häneltä asiaa voi varmasti tiedustella.- Mymega
olen todella kaikissa asioissa. Nyt kyllä sattui vahinko, olisi pitänyt laittaa aikaisemmin. Eipä se niin kauhean tärkeää ole, mutta pitänee kysäistä. Onhan se kiva tietää.
- on viimeinen
Mymega kirjoitti:
olen todella kaikissa asioissa. Nyt kyllä sattui vahinko, olisi pitänyt laittaa aikaisemmin. Eipä se niin kauhean tärkeää ole, mutta pitänee kysäistä. Onhan se kiva tietää.
pvm, niin vielähän siihen on monta pv.
Nyt viimeistelet sen ja heti maanantaina postiin, vaikka pikana, hyvin ehtii.
- wellput
Olen itse niitä viime tinkaan jättäviä raapustajia, ja olen samaa kysymystä itsekseni ihmetellyt usein.
Oman kokemukseni mukaan monet ammattitaitoisimmista järjestäjistä ilmaisevat viimeisen jättöpäivän selkeästi, kuten juuri maininnalla "postileima riittää" tai "perillä viimeistään xx.xx. klo yy.00."
Tässä avoin vetoomukseni mahdollisille tuleville järjestäjille: määritelkää sääntönne mahdollisimman yksiselitteisesti.
Joissakin kilpailuissa (muistaakseni Työväennäyttämöiden Liiton jokin kisa) oltiin hyvin tarkkoja, että säännöistä pidetään kiinni, mutta jotkut lupsakammat, pienimuotoiset järjestäjät lienevät joustavampia. Onhan jokainen saapunut kirjoitus kohottamassa kilpailun glooriaa.
En voi uskoa, että jostakin postista olisi saanut päivän leiman vielä klo 22.00 maissa. Jos jostakin saa, kertokaa minullekin!- Mymega
Helsingin keskustassa se postitalo tai entinen postitalo niin siellä rautatieaseman puolella oli ainakin silloin muutamia vuosia sitten posti, josta sai tosiaan leiman vielä niin myöhään. En nyt ole varma onko se Helsinki 10??? Mutta voi olla että ajat on muuttuneet. On se posti vielä olemassa tosin.
- wellput
Mymega kirjoitti:
Helsingin keskustassa se postitalo tai entinen postitalo niin siellä rautatieaseman puolella oli ainakin silloin muutamia vuosia sitten posti, josta sai tosiaan leiman vielä niin myöhään. En nyt ole varma onko se Helsinki 10??? Mutta voi olla että ajat on muuttuneet. On se posti vielä olemassa tosin.
Pääposti ( se Helsinki 00100 eli 10) on Postin/Itellan sivujen mukaan auki seuraavasti:
Alakerta ma-pe 07.00-21.00, la-su 10.00-18.00. Yläkerta ma-pe 08.00-19.00, la 10.00-17.00, su 12-17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293