pituuskasvusta kysymys.

zaaauuuu

Kun on kasvupyrähdys menny, nii voiko se tulla sitten uudestaan jossain vaiheessa? Kuulin tuossa, ett se voi tulla uusiks. Älkää vittuilijat vaivautuko.

7

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujn

      Perjaatteessahan se on yhtä mahdollista ja normaalia kuin kuukautisten tuleminen 2. kertaa kuukaudessa..

      • zaaauuuu

        ärsyttää ku toiset sanoo, ett mie kasvan ja toiset ei. mut ehkä luotan enemmän terkkariin joka sano, ett pituuskasvu on siulta melkein ohi.. no mut, asia selvä. kiitoksia.


      • ..........
        zaaauuuu kirjoitti:

        ärsyttää ku toiset sanoo, ett mie kasvan ja toiset ei. mut ehkä luotan enemmän terkkariin joka sano, ett pituuskasvu on siulta melkein ohi.. no mut, asia selvä. kiitoksia.

        Tuskin sun pituuskasvusi noin nuorena (profiilisi mukaan 16) loppuu. Voit kasvaa vielä myöhemminkin, esim. armeijassa.

        PS. Koska kasvupyrähdyksesi oli? Minulla alkoi kasvupyrähdys vasta 16-vuotiaana ja kasvu pysähtyi 20-vuotiaana.


      • zaaauuuu
        .......... kirjoitti:

        Tuskin sun pituuskasvusi noin nuorena (profiilisi mukaan 16) loppuu. Voit kasvaa vielä myöhemminkin, esim. armeijassa.

        PS. Koska kasvupyrähdyksesi oli? Minulla alkoi kasvupyrähdys vasta 16-vuotiaana ja kasvu pysähtyi 20-vuotiaana.

        kasvupyrähdys alkoi liian aikaisin, 11/12-vuotiaana ja huomasin, ett se on loppumassa tuossa 15-vuotiaana.. oon nyt kasvanu pari millimetriä vuoden aikana.


      • ...............
        zaaauuuu kirjoitti:

        kasvupyrähdys alkoi liian aikaisin, 11/12-vuotiaana ja huomasin, ett se on loppumassa tuossa 15-vuotiaana.. oon nyt kasvanu pari millimetriä vuoden aikana.

        Jos kasvupyrähdys alkaa varhain, on toki luonnollista, että se päättyy aiemmin. Juuri tämän vuoksi esim. 15-vuotiailla voi olla suuriakin pituuseroja, toisilla on tullut kasvupyrähdys, toisilla se on vielä edessä.

        Kuten jo itsekin sanoin, mulla kasvupyrähdys alkoi myöhempään ja myös päättyi myöhemmin. Pituutta siunautui armeijankin aikana 5 cm ;) Pituutta minulle kertyi 180 cm, joten ei vielä murrosiässä kannata vauhkota, jos on kavereita lyhyempi, jokainen kasvaa ajallaan. Ja myös vanhempien pituus vaikuttaa siihen, kuinka pitkäksi kasvaa.


      • zaaauuuu
        ............... kirjoitti:

        Jos kasvupyrähdys alkaa varhain, on toki luonnollista, että se päättyy aiemmin. Juuri tämän vuoksi esim. 15-vuotiailla voi olla suuriakin pituuseroja, toisilla on tullut kasvupyrähdys, toisilla se on vielä edessä.

        Kuten jo itsekin sanoin, mulla kasvupyrähdys alkoi myöhempään ja myös päättyi myöhemmin. Pituutta siunautui armeijankin aikana 5 cm ;) Pituutta minulle kertyi 180 cm, joten ei vielä murrosiässä kannata vauhkota, jos on kavereita lyhyempi, jokainen kasvaa ajallaan. Ja myös vanhempien pituus vaikuttaa siihen, kuinka pitkäksi kasvaa.

        satun olemaan 178cm, ihan tyytyväinen oon tähän. vaik olisin pitempi jos olisin ollu polttamatta kahta vuotta. kaduttaahan se nyt vähän ku alotin polttamisen, mut nyt oon jo 10kk polttamatta. ps. en tosiaankaan ole kavereita lyhyempi, muutamaa lukuunottamatta.


      • .........
        zaaauuuu kirjoitti:

        satun olemaan 178cm, ihan tyytyväinen oon tähän. vaik olisin pitempi jos olisin ollu polttamatta kahta vuotta. kaduttaahan se nyt vähän ku alotin polttamisen, mut nyt oon jo 10kk polttamatta. ps. en tosiaankaan ole kavereita lyhyempi, muutamaa lukuunottamatta.

        Jos olet 178 cm, veikkaisin että olet aikuisen mitoissa. Osa kavereistasi voi olla vielä paljon lyhyempiä, esim. 160-senttisiä, mutta kuten jo monesti on todettu, kasvupyrähdys vaihtelee yksilöittäin usealla vuodella.

        Mutta hienoa, että kasvusi on sujunut noin hyvin ja olet jo noin nuorena "ison miehen" mitoissa ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe