Hitto mitä jeesustelua täällä, nipotetaan joka ikisestä asiasta. Ei ne kalat älyä jos ne on liian pienessä altaassa,ei ne mieti että voikun saisi enemmän lajikummaneita,eivät ne mieti että voiku kamalaa kun on kovan ja pehmeän veden kaloja sekaisin. Tai kylläpä meitä nyt kohdellaan huonosti... ihme pilkunviilaamista. Itselläni on platyt,taistot,millikset,mollit,kultakalat,partikset,
monniset,ravut,neontetrat ja yksi kääpiö pallokala eläneet sulassa sovussa jo pitkään ja allas on 180L. Että näin.
No haloo...
3
215
Vastaukset
- Rihma
Noh, jotkut ajattelevat kalojensa parasta.
Valitettavasti teitä "tuollaisia" vielä joukostamme löytyy, jotka eivät piittaa pätkänvertaa lemmikeistänsä.
Inhottavaa ja typerää, mielestäni.
Ja lapsellista tulla siitä täällä paasaamaan.- hoitaja
tampioita vieläkin ? Jos aloittajaa ei kiinnosta kalojensa hyvin vointi, niin pitääkö tänne tulla kehumaan. Ja miksi ottaa herne nenäänsä, jos muut haluaa huolehtia kaloistaan ? Tushaa tänne tulla vaahtoamaan. Itse hoidan kalani ja pidän ne sellaisissa vesissä mihin ne kuuluu, eli pehmeän veden kalat ovat omassa altaassa ja kovan veden kalat omassaan.
- Mutta...
Mun mielestä ei tule ottaa lemmikkejä, ei edes kaloja, jos ei voi tarjota niille parasta mahdollista hoitoa! Tuollainen eläinten pito on mielestäni rikos siinä missä mikä tahansa muukin eläinten laiminlyönti. Kalat voivat elää vuosikymmeniä oikeassa hoidossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761