Bulgarian kuntosalit

Punttimimmit

Kysytään nyt täältäkin puolelta kun
matkaa suunnitellaan joko Sunny Beachille tai kultahietikolle ja lomaan kuuluu tietysti myös salipumpit. Onko täällä kukaan joka on käynyt treenaamassa jossakin salilla ja osaisi suositella hyvää paikkaa. Poikafrendit lähtee myös mukaan ja ne vaatii hyvää salia missä laitteet toimii ja voi tehdä isommillakin painoilla. Kiitti jo etukäteen jos joku osaa neuvoa.

10

1391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaasd

lähteä nyt ulkomaille treenaamaan.. dorka

• hotelli

onhan niitä. esim varnassa. eikö lomalla voi olla treenaamatta? siis olla vaan? jos ei niin valitkaa hotelli jossa on kuntosali.

• - __-

Miksi ihmeessä lomalla pitäisi olla treenaamatta? Itse ainakin nautin urheilusta niin paljon, että lomalla tulee käytettyä aikaa treenaamiseen jopa enemmän, kuin normaalisti, kun kerrankin sitä aikaa on. Onhan se varmaan liikkumattomien ihmisten vaikea ymmärtää, että kaikille treenaaminen ei todellakaan ole mitään pakkovääntöä, vaan iloinen asia ja elämäntapa. :)

• Kuntosaleja
        - __- kirjoitti:

Miksi ihmeessä lomalla pitäisi olla treenaamatta? Itse ainakin nautin urheilusta niin paljon, että lomalla tulee käytettyä aikaa treenaamiseen jopa enemmän, kuin normaalisti, kun kerrankin sitä aikaa on. Onhan se varmaan liikkumattomien ihmisten vaikea ymmärtää, että kaikille treenaaminen ei todellakaan ole mitään pakkovääntöä, vaan iloinen asia ja elämäntapa. :)

Kuntosaleja löytyy Sunny Beach:ltä ja Kultahietikolta mm. hotelleista.
        Kultahietikolta mm. Yavor, Perunka, Blue Star Golden Yavor, Madara, Royal...
        Varnassa mm.
        Fitness centre FITNESS MANIA
        hotel "Cherno More"
        Wellness Studio Gym Palace
        10, Yan Palah str., Palah Centre
        Wellness Studio Gym Palace
        Sea Garden, Piccadilly Parc

• -UU-
        - __- kirjoitti:

elimistölle tarvitsee antaa aikaa palautua fyysisestä rasituksesta. lepo on tärkeä asia kuntoilessakin.

• - __-
        -UU- kirjoitti:

elimistölle tarvitsee antaa aikaa palautua fyysisestä rasituksesta. lepo on tärkeä asia kuntoilessakin.

Totta kai tarvitaan palautumisaikaa, mutta eihän sitä tarkoita, että pitäisi maata viikko tekemättä mitään, kuukaudesta nyt puhumattakaan.

• TREENATA

Kännissä/Kankkusessa...

• Punttimimmit

Samalaista porukkaa näyttää olevan täälläkin. Tiedoksi nyt kuitenkin kaikille, että lähdemme kuukaudeksi sinne lomalle ja teemme jotain muutakin kuin ryyppäämme ja juhlimme.
      Jos se teistä tuntuu jotenkin ihmeelliseltä niin ymmärrätte varmaan mistä puhun, kun aikuistutte.

• vitula

sentään, ei kai nyt kukaan niin hullu ole, että lähtee Bulgariaan kuukaudeksi. Sitten kun joskus tulette takaisin, niin kirjoitapa tänne ja kerro, että miten ihmeessä saitte aikanne kulumaan. Te nyt ette oikein ole tajunneet, että siellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin ryypätä, mutta sen te tulette kyllä itsekin huomaamaan.

• -ooo

ja onhan se komiaa pyäriä siellä pumpissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe