Lapsi meinas hukkua.

Isä kyyläili bikini typyjä.

Tulin äsken rannalta ja pahamaku jäi suuhun.
Olen itse raskaana ja oltiin äitini kanssa rannalla viettämässä aikaa.

Seurailtiin siinä erästä iskää ja sen muksua arviolta n.4v.Naureskeltiin äitin kanssa kun äijältä meinas niskan mennä nurin kun kyyläili bikinitypyjä.
Yhessä vaiheessa huomasin sitte,että muksu oli hävinny ja rupesin katteleen mihinköhän on mahtanu mennä.Eipä tarttenu kauan kattella ku huomasin muksun vedessä.Oli nähtävästi menny hakemaa vettä sankoosa.Sanko oli rantaviivalla ja muksu räpiköi vedessä.

Kauheella huudolla juoksin sitte veteen ja nostin muksun vedestä pois.Kohdassa oli äkkisyvää,eikä tän pikkusen jalat ylttäny pohjaan.Isä juoksi paikalla ja nappas tenavasa sylistäni.Huusin sitten,että kato enempi lapses perään hyvä ettei hukkunu.Vastaukseksi sain "huolehi ämmä omista asioistas".Kyllä sapetti,olis varmaan pitäny antaa tenavan hukkua.

Miten joku voiki olla noin edesvastuuton,että ei seuraa lapsesa touhuja ja viellä rannalla,jossa on äkkisyvää.

8

3089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      ...mene jakeluun se miten nopea tuonikäinen mukula on. Sinullapa hoksottimet paikallaan, iso kiitos siitä kyseisen nassikan äidin (varmaan isänkin kunhan järkytyksest selviää) ja ylipäätään vanmepien puolesta. Uskallan väittää että jokainen toivoisi rannalla olevan ihmisisä jotka huomaavat vaaratilanteet mikäli itseltä pääsee tarkaavaisuus herpaantumaan.

      Sikäli vainoharhainen olen että 3-v poika joka rakastaa vettä ja on rohkea mutta varovainen, on rannassa pelastusliivit päällä :D jos otetaan pois, on äiti puolen metrin päässä. Liivit kun on päällä uskaltaa välillä räpyttää silmiäkin... ja silti on kauhusta kankeana koko ajan.

      Rannalla käyminen on rankkaa!

      ***

      • laija61

        Päästin nuoremmat sisarukset (melkein kouluikäisiä)isonveljen kanssa(murrosikäinen) kalastamaan rannalta vaan niin että nuoremmilla oli pelastusliivit päällä.


    • ......

      Isukkia varmaan nolostutti sen verran kun huomasi itsekin virheensä, ettei siinä häpeissään keksinyt muuta sanottavaa kuin tiuskia. Varmaan mielessään ainakin myöhemmin ajatteli että onneksi olit paikan päällä!

    • ...

      niin on vähän vaikea käppäillä muksun perässä.

    • keiju06

      tilanne kävi mulle vähän aikaa sit..

      olin siis kaupassa, ja kun tulin ulos niin huomasin isän ja kolme poikaa ulko oven vieressä.
      isä teki kauppoja kalamyyjän kanssa, kaksi poikaa seisoi isän vieressä, ja pienin istui ostoskärryissä.
      maa vietti alaspäin ja ostoskärryt alkoi valua alas parkkipaikalle..

      näin kun kärryt alkoivat valua, ja menin isän taakse ja sanoin et " hei, sun poikas karkaa!!"
      sanoin sen varmaan kahdesti tai kolmesti, mut eipä isä kuullut ollenkaan kun oli niin tiiviisti keskustelemassa kalan hinnoista ja tarjouksista..
      minä sit juoksin kärryjen perään kun ajakka, ja juuri ennen kun olis liikkuvan auton alle jääny niin sain kärryistä kiinni.
      pikku poika katto mua hämillään, ja sit vein kärrit isälleen..

      ja voitteko uskoo, ei edes sitte isänsä nähny taikka kuullu mitään vaikka vein kärryt ihan sen isän viereen ja sanoin et voisitko pitää poikaas pikkusen enemmän silmällä..

      siinä vaan jutteli kalamyyjän kanssa!!

      kyllä otti hermoon ja ajattelin et ei varmaan olis huomannu vaikka olis auton alle jääny poikasa..

      huh huh.. kaikenlaisia..

    • Norbba85

      Ja kaikki uskoi tämänkin sadun..mikä saa ihmisen keksimään tällaisia tarinoita. Ehkä elämä on liian tylsää ja mielikuvitus tarinat alkaa vallata pääkoppaa. Sinänsä saduissa on yleensä jokin opetus että ei nää pahaksi ole..eli masturboi ennen rannalle menoa, laita lapselle liivit tai kellukkeet jos ei osaa uida, älä huuda vaan sano asiallisesti, kaikki tekee virheitä...paitsi minä. Kerran luulin olevani väärässä, onneksi olin väärässä:)

    • huhuhahajllsl

      Minä pelastin tod.näköisesti lapsen hukkumiselta. Oli juuri noin mennyt ämpärin kanssa syvemmälle ja kompastunut. Näin lapsen koska tarkkailin omaa lasta. Tosiaankin hukkuminen olisi ollut hiljainen, ympärillä oelvat ihmiset eivät huomanneet kun lapsen kasvot vajosivat veden alle ja hän yritti pieni käsin huitoa veden alla. Juoksin veteen ja lapsi ylös ja sitten huusin vanhempia.
      Vanhemmat eivät kiittäneet edes.

      Minulle tuli kummallinen olo koko tapauksesta.
      Itselläni ei ole tarve arvostelun vuoksi arvostella, mutta eikö tajuta asia vakavauutta.

      • Anonyymi

        Vanhempien pitäs vähän paremmin valvoa lastaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe