oli ilo vierailla porvoossa, sillä puistot ja muutkin alueet olivat tosi hyvin hoidettuja. teillä voisi käydä opintomatkalla muutkin matkailun kanssa työtä tekevät. rahaa ei kassaan kilahda suoranaisesti ympäristöä hoitamalla, mutta minä ainakin tulen toistekkin.
hienoa kaupungin puutarhurit
3
748
Vastaukset
- että kerrankin
kiitokset menevät oikeaan osoitteeseen. Kaupunkinkuvan muutos tuolla saralla oli melkoinen, kun edellinen puutarhuri saatiin onneksi eläkkeelle. En tiedä mitä teki palkkansa eteen, mutta Kaunisto on takulla palkkansa ansainnut, kuten tietty muutkin työntekijät.
- asukas+++
Varsinkin jokiranta on kokenut viime vuosina aivan uskomattoman muutoksen, mutta myös muualla on tehty paljon. Kumarrus ja hatun nosto!
- Huommmmmmmmm
Suoraa palautetta kaupungille voi antaa osoitteessa www.porvoo.fi.
Olen myös positiivisen yllättynyt, että Porvoossa saadaan jotain aikaiseksi.
ps.pyöräteitäkin voitaisiin myös kunnostaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780