RAPUNAISILLE

tällainen pieni "gallu...

eli, kyselen että miltä näytätte ulkoa ja millaisia persoonia teistä löytyy ;)

Itse olen hiukan alle 160cm, (159,8cm). 20 vuotias. Laihan puoleinen. aika tulinen luonne. Välillä kyllä löytyy herkkiä hetkiä. Pidän ruuan laitosta. Jalankokoni on 35.
En yleensä pelkää mitään, mutta pelkään helposti, jos aihetta on. ajattelen enemmän järjellä, mutta kyl sydänmelläkii. Yleensä kyllä aika ujoa toimintaa, mutta ystävien ja kavereiden kesken avonaisenpi.

Pakko kysästä vielä et minkä väriset silmät teil on? kiehtoo silmien värit ;)
itselläin on sini/harmaa/vihreä/ruskea/keltaiset :)

KIITOS KAIKILLE VASTAAJILLE!

29

5548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas..

      melkein 180, muodokas, en lihava, en laiha. Tulinen ja intohimoinen, hellä. Minäkin laitan ruokaa mielelläni ja hyvää syntyy. Pituisekseni pienijalkainen (jalkaterä pieni mutta sääret pitkät). Ja tuo järki/tunteet ja ujous/avoimuus sama mulla.silmät vihertävänruskeanharmaat.

      • raputyttö73

        Luonteeltani olen tulinen ja räiskyvä. Ruuanlaitosta en pidä. Silmäni ovat tumman ruskeat


      • olivia23
        raputyttö73 kirjoitti:

        Luonteeltani olen tulinen ja räiskyvä. Ruuanlaitosta en pidä. Silmäni ovat tumman ruskeat

        Luonteeltani räiskyvä ja iloinen. Ruuanlaitosta en pidä. Silmäni ovat Sinisenvihreät. =) =)


      • minusta..
        raputyttö73 kirjoitti:

        Luonteeltani olen tulinen ja räiskyvä. Ruuanlaitosta en pidä. Silmäni ovat tumman ruskeat

        Hmm, olen 158 cm, normaalipainoinen, 19v lähihoitaja tummat melko pitkät hiukset, siniharmaat silmät.

        Luonteelta sitten, UJO. Uusissa tilanteissa aina, vaikka kuinka yritän pärskiä kovempaa :D Olen täysin oma itseni vain lähipiirini kesken (vanhemmat, sisko, paras ystävä). Jos etäännyn jostain ihmisestä, sitä hankalampi on olla enää oma itsensä. Minusta ei välttämättä pidetä erityisemmin, jos tutustuminen on pintapuoleista. Mutta sitten, kun minut tuntee hyvin, moni tykkää :-)

        Tykkään käydä baareissa jne. parhaan kaverin kanssa. Koti on kuitenkin se tärkein paikka, jossa on ihana olla. Ruokaa en tee ikinä =D (noo, asun vielä kotona, mut kumminnii;)


    • *aaaamu*

      176cm, noin 72kg,vihreät silmät.

      Yleisesti pidetään tosi iloisena persoonana, mutta masennukseen taipuvaisena...analyyttinen, tunteellinen, mutta sisimmät tunteet aika usein peitän. Kerään aina esim. rivoa pitkään sisälleni, ja sitten räjähdän kunnolla=/

      • minä..

        olen 179 cm ja roteva-rakenteinen (rakastan kovaa urheilua). Temepramenttinen, iloinen, joskus riehakaskin, intohimoinen, hellä, tunteellinen...
        sini-vihreät silmät omaava


    • Rapu rapuinen

      Olen 160cm ja 60kg. Ruskeat silmät joissa hieman vihreää:)

      Luonteeltani aika rauhallinen, mutta suuttuessani räjähdysmäinen. Pidän myöskin ruoan laitosta jossa kuulemma olen hyvä. Ilonen ja ystävällinen sielu, luotettava/lojaali (vaadin myös toisilta) ystävänä, mutta vihamiehille en koskaan anna anteeksi enkä unohda kokemaani vääryyttä (riippuu tietysti kuinka paha asia on). Lapset lähellä sydäntäni, myös omia on.

      • rapunen

        Olen muuuten ihan samanlainen, mutta 168 ja 65 kg. Ja silmät vihertävät. Liäksi ystäväpiirissä luottohenkilö, jolle kaikki kertovat salaisuutensa.


    • Rapunaskali

      itse olen 165cm. paino on siinä 47kg. 19-vuotias.
      Jalankoko on aika samaa koko kanssasi, 35, vähän isonpi (36-37). Pidän laittaa ruokaa, ja kehuja on kyllä tullut. Olen aika ujo, ja punastun todella helposti, mutta kyllä sitä tulisuuttakin löytyy välillä. hmm.. Pidän musiikista, soitan pianoa, viulua, saksofonia, kitaraa, oboeta, poikkihuilua ja selloa. Piirrän aika paljon ja urheilen käymällä aerobickissä ja sitten taistelulajeissa. ömh. silmäni ovat aika vihreät, ehkä vähän tällaista sinistä ja harmaata seassa. Toinen silmä hiukan erivärinen, mutta ei pahasti, eroa ei kunnolla huomaa. Ja pelkään ja säikähdän iaka helposti, mutta se riippuu tilanteesta. Välillä saaan olla aika tunteellinen, mutta onneksi en liian.

    • ~Pearl~

      kehiin... Olen kalkkis, 174 cm ja omistan 41(mallista riippuen jopa 42) nron jalan;oP. Silmien pilke on vihreänharmaata.
      Tällä senttimäärällä voi painaa vähän enemmän kuin missit, eikä vielä näytä ihan läskiltä:O)))))

      Inhoan ruuanlaittoa, mutta leipoa voisin vaikka aina. Pullat, makeat ja suolaiset piirakat ja täytekakut syntyvät kuin itsestään.
      Ja edellisessä elämässä olen varmasti ollut saapasmaan asukki... bravuurejani ovat pasta bolognese ja pizza.

      Seurasta riippuen olen joko porukan vitsinvääntäjä tai se, joka istuu hiljaa, seuraa tilannetta ja sopivan paikan tullen laukoo sarkastisen kommentin.

      Hmmm, tuo tulisuus kuulostaa jotenkin kliseiseltä... Sanotaan vaikka, että olen tiukka, mutta rakastava vanhempi. Lasten ja koirien kasvatukseen pätevät aika pitkälti samat säännöt; loppuun asti vaaditaan se mitä on käsketty ja rakkautta tuhlataan ylettömästi.

      Loukkauksia en ikinä unohda. Olen ehdottoman lojaali ja odotan yhtä ehdotonta lojaaliutta läheisiltäni. Tästä johtuen ystävystyminen on aikaavievää; "haistelen ja maistelen" uusia ihmisiä ennenkuin voin luottaa.

      Valitettavasti toimin aina tunteen (tai intuition or whatever) perusteella...onneksi parempi puoliskoni on järki-ihmisiin kuuluva!

      • ja erinlainen

        Hmm. Mä taas olen 20.v 156cm, lähes 80kg ja sinisimmuinen blondi. Ruuan laittoa en voi sietää (saattaa johtua siitä, että en oikein oo jaksanu opetella), mutta auton renkaat vaihdan vaikka silmät kiinni. Aina ollu porukoitten uskottu ja ehkä jopa semmoinen johtohahmo. Ystäville ja sukulaisille antaisin vaikka silmät päästäni, mutta miehillä leikin vähän liiakseen. Tai sitten ihastun vaan liian nopeasti. Mutta kuitenkin oon aikas nössö tapaus. Ja sisällä aina sellanen pikku tyttö, vaikka ulos päin tehty kivestä.


      • rrrapu

        Näissä olen täysin samanlainen: "Seurasta riippuen olen joko porukan vitsinvääntäjä tai se, joka istuu hiljaa, seuraa tilannetta ja sopivan paikan tullen laukoo sarkastisen kommentin.

        Loukkauksia en ikinä unohda. Olen ehdottoman lojaali ja odotan yhtä ehdotonta lojaaliutta läheisiltäni. Tästä johtuen ystävystyminen on aikaavievää; "haistelen ja maistelen" uusia ihmisiä ennenkuin voin luottaa."

        Olen 21-vuotias, 160cm ja 57kg typy. Kengän koko 36-37. Vaaleet hiukset, isot vaaleenvihreet silmät.
        Olen urheilullinen ja rakastan musiikkia ja ruokaa ja olen niiden intohimoinen nautiskelija. Tykkään laiskotella kotona oman kullan(skorppari) kanssa ja ystävät ovat tosi tärkeitä. Olen herkkä ja tunteellinen, mutta silti maalaisjärki on aina mukana. Saan usein epävarmuus/alemmuuskomplekseja, joista kuitenkin nousen nopeasti. Olen empaattinen ja sydämellinen ihminen, joka tarvitsee roimasti lisää itseluottamusta.


      • heinäkuun lapsi

        kaikki muu paitsi ulkonäkö täsmäsi!
        Olen punatukkainen, 157 pitkä( tai oikeammin lyhyt)paino 60 ja risat. Silmät vihreänruskeat.
        Vain perheelleni näytän aidoimman sisimpäni, muiden seurassa panssari jotenkin aktivoituu, vaikea sanoa miksi..huono itsetunto ehkä.


      • unikko-

        olen 19 v, 165 cm ja noin 60 kg. Kenkä 39-40. En erityisemmin ole harrastanut ruoanlaittoa, mutta kun sille päälle satun niin syötävää tulee. En tosin mikään mestarikokki. Paheisiini kuuluu laiskuus ja se, etten osaa sanoa ei.

        Erään aikaisemman kuvauksesta omaani poimin tämän: "Seurasta riippuen olen joko porukan vitsinvääntäjä tai se, joka istuu hiljaa, seuraa tilannetta ja sopivan paikan tullen laukoo sarkastisen kommentin. [...] Loukkauksia en ikinä unohda. Olen ehdottoman lojaali ja odotan yhtä ehdotonta lojaaliutta läheisiltäni. Tästä johtuen ystävystyminen on aikaavievää; "haistelen ja maistelen" uusia ihmisiä ennenkuin voin luottaa."

        Koska en unohda niitä loukkauksia tai muita negatiivisia kokemuksia, niin joskus on tullut mietittyä, että onko tuo ihminen todella päässyt yli siitä mitä silloin tapahtui, vai miettiikö se sitä koko ajan (niin kuin minä teen)?

        Olen musikaalinen ja taiteellinen. Soitan pianoa, poikkihuilua ja saksofonia ja lauluääntäkin löytyy. Luen paljon kirjoja ja kirjoitan, lähinnä runoja kun valmistuvat nopeasti. Pidempiä tekstejä kypsyttelen ikuisuuksia ja sitten kaadan ajatukseni paperille kuin en olisi suunnitellut mitään.

        Olen koti-ihminen henkeen ja vereen, ja viihdyn yksinäni paljon paremmin kuin puolivillaisessa seurassa. Omat ajatukset ovat parasta seuraa. Rakastan myös opiskelemista sen itsensä vuoksi, ja samaten kaikkea hörhähtävää kuten värianalyysia, persoonallisuusteorioita, kasvoista tai kädestäkatsomista, keskiaikaa tai puuhoroskooppeja.

        Minulla on vaaleanruskeat hiukset, auringossa hehkuu vähän kultaisena (sisko punatukkainen). Silmien väriä on hankala määritellä: usein siniset tai harmaat, mutta puserosta riippuen myös vihertävät tai kellertävät, kerran kuulemma melkein ruskeat.

        Olen usein huomannut, että päätökseni perustuvat intuitioon, enkä osaa perustella niitä (pätevin) järkisyin. Tosin intuitio on kyllä ainakin tähän asti toiminut... Pidän itsestäni esillä korrektin, iloisen kuoren, mutta kun pääsen omiin oloihini, saatan vaikka itkeä puoli tuntia jos olo on jostain (turhanpäiväisestäkin) syystä paha. Parisuhdeasioista en osaa vielä sanoa mitään.


    • tulla pukkaa täältä nyt

      hmm.. Olen noin 168cm pitkä ja painan sen 50 kiloa ja pikkurisat. Aika energiapakkaus. jalankoko 36½-37. jooh, sitten, en oo kovin tunteellinen. päin vastoin. aika kylmä. Mut voin sanoa, et välillä tulee tunteiltua vähän. Aika hiljainen vieraille ihmisille, mut kavereille/tutuille/sukulaisille sellane avoin. Ruuan laitto on ihan jees, osaan jopa kokata. Tykkään tehdä aina jääteetä.
      Silmät onpi aivan siniset. vähän vaaleansinipuoleiset. Ja hiukset on sellaset mustan puoleiset. Joo, ja tykkään tappelulajeista kauheasti ;)

    • -luna-

      Minä taas olen 162cm,58kg, "muodokas" 27-vee. Kenkäkoko 38.
      Ruuan laitosta en pidä, mutta kuulemma hyviä pöperöitä syntyy (ammattitaito ja tutkinto kokki, sen päälle sit muutama lisävuos ja nyt alkoholi puolella töissä) Rauhallinen, laskelmoiva, itsevarma, ehkä jopa itserakas. Vieraitten ihmisten seurassa varovainen. En juurikaan tunteellinen vainkuin harvoille luotetuiksi koetuille ihmisille. Siniset silmät.

    • heinäkuuta

      syntyneenä kerron seuraavaa. Olen 156 cm ja n.70 kg. jalan koko on 35. Minulla on vihreät silmät ja luonnostaan tumman ruskeat hiukset, mutta tykkään värjäyttää ne punertaviksi. Minulle koti on kaikki kaikessa, siisteys on tärkeää. Ruuanlaitto ja leipominen on kivaa. Kotona täytyy myös olla kukkia ja kynttilöitä, olen siis romantikko! Luonteeltani olen rempseä, iloinen ja reipas, yleensä ihmisillä on hauskaa seurassani. Joskus olen liian kiltti toisille ihmisille. Työskentelen palvelualalla. Jos minua alkaa itkettämään, siitä ei meinaa millään tulla loppua.

    • 30-vuotias, 170cm pitkä, jalankoko 37-39, silmät siniharmaat. Ulkomuodolta olen naisellinen, yläosa on alaosaa pari kokoa pienempi eli selkeästi päärynämallia:D.

      Persoonalta olen aika avarakatseinen, elämä on koulinut siihen malliin että on joutunut luopumaan tavallisista ajatusmalleista. Muuten semmonen perusmallin rapu, yksi askel eteenpäin ja kaksi taakse:).

    • heinäkuun tyttö

      Olen 23v tytsy jonka mitat on 160/59, kengän koko 36-38(riippuen kengäst). Urheilu on aina ollut tärkeällä sijalla mun elämässä ja sitä on nyt harrastettu aktiivisesti 20v.

      Olen taiteellinen ja mitä ikinä teenkin elämässäni ni ensisijaisesti kuuntelen aina intuitioin ääntä. Se ei oo mua vielä koskaan johdattanu harhaan!
      Päällepäin olen ujo ja hieman vetäytyvä suuren ihmismassan seassa mutta pienissä kaveriporukoissa missä on muita samanhenkisiä niin rento ja ulospäinsuuntautunut. Saan ihmiset nauramaan jutuillani ja kanssani on helppo olla. Lähimmät kaverini purkautuvat minulle helposti ja pyytävät apua elämän karikkoisissa tilanteissa.
      Minulta löytyy se tulisempi puolikin ja sille päälle sattuessani olen välillä todella kiukkuinen. Joskus puran patoutumat huutamalla. Onneksi parempi puoliskoni osaa tasoittaa tilanteen heittämättä lisää paloöljyä liekkeihin.

      Vielä tähän lopuksi... silmäni siis ovat siniset.
      Toinen silmä on kunnolla sininen ja toisessa on pienen pieni vivahde vihreää. Monet tutut sanoneet että mun silmissä on jotain maagista mutta tiedä häntä :D

      • belliina69

        Mä olen 172cm pitkä ja 54kg ja 25vee. Ruskee tukka ja ruskeet silmät. Olen naisellinen mutta aina pitänyt poikamaisista jutuista. Urheilu ja tanssi ollut aina tärkeitä. Rakastan kaikkia taistelulajeja myös ja pidän extreme jutuista. Tuun erinomaisesti miesten kans toimeen. Osaan olla todella kylmä mutta toisaalta olen myös hyvin lämmin ihminen sille päälle sattuessani. :) En pidä ruuanlaitosta enkä erityisesti leipomisestakaan. Olen hyvin vahvaluonteinen ja aina tunkemassa omaa mielipidettään joka paikkaan :) Voin myöntää että välillä myös vähän itserakas.. yleiseti ottaen mulla on aika hyvä itsetunto. Kaverit on tärkeitä, jos on tosi ystävä niin teen heidän eteen ihan mitä vaan. Olen helposti innostuva sorttia ja jos oikeesti pidän jostain asiasta oli se sitten urheilua tai mies niin panostan siihen täysillä. Hyvin kiihkeä ja intihimoinen ihminen olen. Ja älyttömän seksuaalinen..... :) niinkuin mun ymmärtääkseni rapunaiset usein ovat... ;D


    • vastaukset on tässä

      ITse oon 169cm ja painan sellaisen 53kg. Itse olen 24-vuotias. Itselläin on punaiset hiukset ja eriväriset silmät; toine enemmän vihree ja toine enemmä sellane sininine, mutta ei kovin pahasti eroa. Kyllä sen eron huomaa mutta kuitenki.
      Jalankoko on sellainen 37 ja puoli.
      Ensin sanon sen että olen poikamainen. Harrastan musiikkia ja kaikkea piirtämistä, mut eniten pidän tanssimisesta ja kiipeilystä. Myös taistelulajeista olen kiinnostunut poikaystävän ohella. Kokkaaminenkin on aika lähellä sydäntä, ja joka ilta on pakko tehdä jotain hyvää terveellistä ruokaa. Olen aika terveysintoilija.
      Luonne on aika omanlainen. Mieliala vaihtelee vähän väliä että saatan olla iloinen kuin peipponen mutta sitten illalla olenkin aivan äkäinen tai hiljainen. Joo, Kavereiden seurassa olen enemmän rento, ja puheliaampi mutta yleensä sellainen hiljainen. Tosin, löytyy sitä temperamenttiakin aika paljon. Kavereiden seurassa tulee painittua joidenki kanssa ja saattaa olla että tulistun välillä. Mutta yleensä sellainen vähän ujompi. Sitten voin sanoa sen että säikähdän helposti ja et tykkeen ku pidetään huolta ja halitaan jne. mut rajansa kullakin. Enemmän oman tien lömpsöttäjä yksikseen.
      Itsekkin ajattelen enemmän järjellä. Mutta välillä järki jää kyllä tunteitten alle.
      Olen aika eläinrakas. Ittelläni on tällä hetkellä omassa kämpässä kaksi kissaa ja sit lapsuudenkodissa oli lapsena sellaset lähelle 10 kissaa. Mut, eiköhän tässä nyt kaikki.

    • rapuli :)

      oon 157 pitkä, hoikka, kokkipuolella, ujo mut kavereiden kanssa välillä liiankin puhelias, kengän koko on 36 . silmien väri on keltasen, vihreen ja sinisen sekoitus. oon hieman siivoushullu ja tykkään että tavarat on järjestyksessä :D

    • ravutar

      Mie oon 21-vuotias. En nyt mikää mahti kokonen 166cm ja painokii heittelee 55-65kg,oon tosi äkkipikainen ja tulinen luonne. Saatan hetkessä suuttua ja sitten kohta oon jo kun ei mtn oliskaan. Kengän koko on 37,5-39 ja ruuan laitossa mie oon aivan onneton,en mikään huippu kokki,jos paneudun asiaan niin saan safkan väännettyä mutta ei oo mun juttu. Enemmänkin oon miesmäinen mitä naismainen,tykkään enemmän rakennushommista,auton rassuusta ja tälläsestä,en kestä yhtään jos pitää joka kohtaan mennes olla sliipattu vimpan päälle.

      Joissain asiois mie oon tosi ujo,mut joissain taas laukasen asiat ihan silleen kun ne vaan mieleen pälkähtää. Silmien väri on siniharmvihr.

    • Miukumaukuniukunauku

      Itte olen sellainen lähelle 163cm pitkä. Omistan suuret pyöreät silmät ja ne on oikeastaan vihreät, mut löytyy siitä keltaistakii. Olen 19-vuotias. Painan sellaisen 47kg ja grammat päälle. Jalankoko on muistaakseni sen 37 alle tai vähän päälle. En ole kovin laiha, mutta melko; on sellainen pikkune maha.

      Tykkäilen kaikkea seikkailuun liittyvää ja yliluonnolista. Soitan pianoa ja viulua ja kitaraaki tulee välillä soiteltua. Piirrän paljon.
      Tyyli on sellainen jännä. Yleensä mustaan, tummanviolettiin tai valkoiseen pukeudun mutta tummanvihreäänki. Pitkät punaiset hiukset (oikeestaa sellaiset vaaleat/vaaleanruskeat ennen)

      Luonne on aika monimutkainen. Rakastan tappelemista ja kaikkea siihen liittyvää. Olen aika vilkas. Kaikenlisäksi olen aika tulinen.
      Olen aika rohkea siinä mielessä, mutta aika ujokin toistaiseksi. Yleensä jos kaveri ei uskalla sanoa toiselle jottai meen sanomaan. Tutuille ja kavereille enemmä avonaisempi ku tuntemattomille. Vapautta rakastan, mutta silti seurustelen.

    • vastauksia

      Olen 24-vuotias, 158 cm ja painoa jotain 63 kg (ikuinen laihduttaja). Kengän koko kenkämallista riippuen 36-38. Hiuksen maantienväriset (oikeasti), silmät siniset.

      Mä olen kyllä oikea kotihiiri. Tykkään olla kotosalla, vaikka yksinkin ja puuhailen siellä kaikenlaista. Pidän siitä, että on siistiä ja tavarat hyvässä järjestyksessä omilla paikoillaan, mutta olen joskus todella laiska siivoamaan :( Ystävät on tärkeitä ja avopuoliso (härkä) minulle kaikki kaikessa.

      Uusien ihmisten kanssa olen ehkä vähän hieman varautunut ja sivusta tarkkailija, mutta joskus sitten hermostuksissani puhua pälpätän niin, ettei loppua meinaa tulla. Ystävien ja tuttavien seurassa olen myöskin puhelias, mutta joskus tietysti sitten vähän hiljaisempikin. Seuran puute ei ole minulle mikään ongelma, tykkään olla ja viihtyä myös yksinäni.

      Tykkään lukemisesta, kokkauksesta ja erityisesti leipomisesta ja leipomukseni saavatkin usein kiitosta. Myös ripaus taiteellisuutta ja musikaalisuutta löytyy, mutta sitä nyt esiintyy meillä suvussa muutenkin.

    • sS.V

      No mä oon 167cm pitkä teini-likka ja mun tukka on ruskee, silmät on tuollaiset sinisen vihreet (en osaa sanoo tarkalleen). Tykkään kaikenlaisesta musisoinnista, soitan ite soittimia ja kuuntelen eri bändejä. Musiikki saa aina herkälle päälle. =)

      Tykkään kaikesta maailman järjestelystä ja ehkä siivoomisestakin. Täysikuulla en vaan saa unta. Ehkä oonkin kuuhullu?! ;)

    • rapunainen ikäluokka 22!

      joo, eli mä oonki sitte 163cm pitunen. Aika lurpsakka, tarviisin vaatteisiin vyötä että ne näyttäs hyviltä mut ei voi mittää. Painoa on kyllä normin verra; 48.7kg :p
      Olen oikeastaan vegaani (lähes) ja epäilen ittelläni anoreksiaa. ruuan laitto on kivaa jos sille päälle sattuu. Muute aika laiskan puoleinen. Jalankoko on 35½ myöskii mut se on leveeeeeeeeeeeeeeee ku räpylä.
      Treenaan lihaksia mahaaan 24/7.
      Luonne on aika energinen. Ja pahoina tapoinani on karkunu juokseminen ja pelleily.
      noh, en suutu helposti mutta tiuskin todella helposti.
      Silmänväritys näyttäisi olevan aika vihertävä mut taitaa ruskeetaki täs pyörii.
      Harrastan liikuntaa taistelulaijeina ja tanssina sekää extreme lajeina ja sitte musiikkia ja piirtelyy koko ajan. Olen aika lapsenomainen.

      Yatta! =^-^=

      • ku muistui vasta nyt mieleen

        eli vastustan kaikkea eläinkokeita ja niihi liittyvää. pelkään lapsia ja tunteita ja rakastan äälypaaljon vapautta; siis tykkään miehistä mut en pysty seurusteleen ku tulee sellane tunne etttä karkuun. Joo ja sitte rakastan tuulisia ja viileitä sääkelejä. Aina ulkona ku tuulee 24/7
        Kuuntelen musiikkina kaikkea. Paitsi en näitä teiniyhtyeitä, ja herkistelybiisejä. raskaampaa ja jumpahtavampaa ja tanssimusiikinpaa jne.
        Joo, ja muistinki tässä että omistan rastat.
        soittelen bändissä. tässä kaikki taiis olla

        Yatta =^-^=


    • Haettu

      Jaa...jaa silmienväri mikä hyvänsä. Luonne tulistuva ,kotiihminen,lapsirakas,tunnelmoiva,taiteellinen,rakastaa värejä(sisustus),rakastaa rauhallisia kotiiltoja ,matkustelua,ihanaa ruokaa,tyylikkyyttä,asiallisuutta,siisteyttä,ja vihaa epärehellisiä valehtelijota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe