Leijona ja kalat

mahdoton yhtälö?

Olen tuntenut kalat-miehen nyt kaksi vuotta.
Alkuun päästyämme, joka oli aika vaikeaa, roihu on käynyt isolla liekillä.
Kalani suunnitteli kaikkea tulevaisuutta ja painosti minulta vastauksia. Itse halusin edetä hitaasti.
Suhteemme eteni vauhdilla kihlautumiseen asti ja sitten PLÄTS! kalan suunnalta.
Itse en koe muuttaneeni, en suhtautumistani, en mitään. Edelleen olen kyllä se jarrun painaja.

Lisäksi hän mielestäni edelleen elää menneessä suhteessaan, vertaillen kaikkea nykyistä. olen ilmaissut miten se satuttaa. Kostoksi vertailen siis itsekkin, lapsellista tiedän.

Vaikka kala suunnitteli tulevaa, ei hän ole valmis tekemään mitään käytännössä. Hän ikään kuin varasi minut kihlauksellaan.
Itse haen tulevaisuudelta hiukan enemmän kuin vain ruusuisia suunnitelmia.

Onko muita vastaavia suhteita ja toimivatko ne?

10

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gimmick

      perinteisesti kalat-leijona-jutzkat ei toimi mutta aattelen että jos kalat on romanttinen ja leijonassa on rajatonta hulluutta, se voisi toimia. Se on aina tyhmyyden huippua että vertailee edellisiä juttuja nykyiseen, sitä ei saisi tehdä. Osoittaa huonoa kasvatusta ja kuullostaa kalamaiselta että suunnitellaan eikä tehdä mitään. Mutta sitten on se että leijonan ei odottaisi olevan kenenkään olemattoman tyypin kanssa tekemisissä ja kaloissa taas niitä on yllin kyllin. kummat kemiat. Ehkä nousumerkit mätsää?

    • -ymmärrä--

      miksi kalat-leijona-suhteisiin niin epäilevästi suhtaudutaan.

      Meillä ainakin menee hyvin. Kumpikaan ei suunnittele mitään, ollaan vaan päivä kerrallaan, ja jos halutaan jotain se sitten joko tehdään tai ei. Kumpikin on huono tekemään päätöksiäkin, mutta aina ne on jotenkin saatu tehtyä.

      Molemmat haluavat paljon huomiota, ja osaavat sitä myös antaa. Ja makuukammarin puolella ainakin meillä on varsinainen taivas :D

      Ainoa, mihin voisin näin kalaihmisenä kuvitella onnen loppuvan, on oma rauhattomuuteni.

    • kaksoset##

      moikka!

      nyt kun näitä olen tässä lueskellut, musta alkaa tuntuu et kala todellakin elää toises ruusunpunases ulottuvuudessa kuin me muut."Vaikka kala suunnitteli tulevaa, ei hän ole valmis tekemään mitään käytännössä."
      olen tuon omakohtaisesti kokemut ja näköjään moni muukin kalamiehen kanssa ollut.

      • aivan totta,

        ettei kalan kannata suunnitella mitään kaksosen kanssa. ;)


      • oletpa viisas

        moikka!

        nyt kun näitä olen tässä lueskellut, musta alkaa tuntuu et kala todellakin elää toises ruusunpunases ulottuvuudessa kuin me muut."Vaikka kala suunnitteli tulevaa, ei hän ole valmis tekemään mitään käytännössä."
        olen tuon omakohtaisesti kokemut ja näköjään moni muukin kalamiehen kanssa ollut.

        Suomi24:sen horoskooppi palstalla pyörii enemmistö kalamiesten kanssa olleista naisista? Olet todella tyhmä ja naiivi ihminen. Epäilenpä että olet trolli provoilija etkä ole kalamiestä nähnytkään.


    • Leijona ü

      Liian pehmo lopulta. 5 vuottaa reilu oltiin yhdessä ja ajattelin silloin että kyllä sielä piilee sellainen RAAKA MIES. Mutta ei!

      Miehen pitää olla mies joka osaa toimia eikä vain olla virran vietävissä. TOIMINTAA!

      Kyseinen henkilö suuttui julmetusti kun nauraa hekottelin omaa mielikuvitustani. Saan siis tälläisiä naurukohtauksia kun ajatus juoksee niin lujaa... Tälläiset aihettivat meillä mykkäkoulua. Herranjumala!

      Liian herkkä, saamaton naismainen mies lopulta oli liian vähän minulle. Tylysti sanottu, mutta ei toiminut.

      • Teilläkin??

        Mykkäkoulu ja murjotus taitavat olla siis kalan 'tunnusmerkkejä' ? Tuntuu siltä.
        Ja joku mainitsi että naismainen mies? Olen kauhulla katsonut että minkä ihmeen kanssa elän, mutta jos muutkin ovat tuon naismaisuuden huomanneet, ei kai hätää. Luulin että tämä meillä elävä on poikkeava... ;)


      • täälläkin
        Teilläkin?? kirjoitti:

        Mykkäkoulu ja murjotus taitavat olla siis kalan 'tunnusmerkkejä' ? Tuntuu siltä.
        Ja joku mainitsi että naismainen mies? Olen kauhulla katsonut että minkä ihmeen kanssa elän, mutta jos muutkin ovat tuon naismaisuuden huomanneet, ei kai hätää. Luulin että tämä meillä elävä on poikkeava... ;)

        ihana lukea et muillakin,
        mä oikeesti jo alussa aloin epäilee et onko mun kalatmies homo kun on niin naismainen.

        toiminnanmiestä ei saa tekemälläkään, mun pitää hoitaa ihan kaikki käytännön asiat, kalatmieheni on aivan virranvietävissä, niin saamaton että taidan pikkuhiljaa katella toista merkkiä.


      • kuka nauraa
        täälläkin kirjoitti:

        ihana lukea et muillakin,
        mä oikeesti jo alussa aloin epäilee et onko mun kalatmies homo kun on niin naismainen.

        toiminnanmiestä ei saa tekemälläkään, mun pitää hoitaa ihan kaikki käytännön asiat, kalatmieheni on aivan virranvietävissä, niin saamaton että taidan pikkuhiljaa katella toista merkkiä.

        Nauran siksi, että luulin myös seurustelevani homon kanssa... Ja olin tosi järkyttynyt miten mulla nyt noin on arvio pettänyt ihmisten suhteen...


    • höpön

      Meillä pelittää suhde aivan kympillä.
      En vois parempaa enää toivoa saati saada.
      Minun kalani on kyllä ymmärtäväinen ja sen minkä se suunnittelee tekee loppuun asti vaikka yöhön menisi...

      Mutta mehän olemme yksilöitä.
      Kaikkea hyvää teille jatkossa =)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe