Mikähän on vikana, kun koneeni näyttö välillä piippaa aivan käsittämättömän rasittavalla tavalla. Piippaus saattaa alkaa itsestään, tai jos tausta on vähänkään liian vaalea/valkoinen. Piippaus loppuu, kun näytön antaa olla päällä pari tuntia, tai jos näyttöä hakkaa (toimii joskus!).
Eli Onko kellään kokemuksia tästää äänestä, ja miten sen saisi korjattua? (jos voi)
Näyttössä epämääräinen piippaus?
4
210
Vastaukset
- xyz...
Vie roskikseen ja osta uus, toimi ainaki mulla...
Tai ainahan voit kokeilla tätä..
http://www.kuukle.com - 9876
merkityksiä. Äläkä hakkaa sitä konetta, ystävääsi.
http://www.computerhope.com/beep.htm#02 - Hohhoih
En ymmärtänyt oikeen tota sivua xD, ku ei oikein tää kielipää ole parhaasta päästä. Pitäs varmaan uus näyttö hankkia. Piipaus on siis jatkuvaa ''piiiiiiiiiiiiiiiii'' ääntä, eikä se lopu ikinä!! Ääni on niin rasittavaa, että se tunkeutuu tärykalvon läpi vihloen :P. Pää tulee kipeäksi, jos kuuntelee sitä liikaa Mutta jos laitan jonkun pelin päälle, niin ääni loppuu :P
- varoitus...
ääni, että kaikki ei ole kohdallaan koneessa/ näytössä. Esim itsellä kone piippaili hullunlailla ja näyttö kiukutteli selvisi syykin näytönohjaimen kiinnitys oli auennut ja näyttö ei saanut kunnolla signaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694452TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153523Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3281886Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241776Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681507
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468