Samurai cross 50:een varaosia

pojan mopo

Mistähän saisi samurain 50 crossiin varaosia? Ostin pojalle ko mopon käytettynä ja pitäisi saada uusi kaasu- ja etujarru kahvat.

14

6218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa13

      mul samurai 110.varaosat löytyy kyllä.

    • voi tilata

      www.savenmaa.fi

    • hannuxxx

      finmoto.fi löytyy kaiken näköisiä osia

    • motoristi1234567

      voiko samurai cross 50cc laitta minimoto 50cc katukumit?
      saako jostain uuden pakoputken? itellä katkes.

      • samurai on paska

        mul ois kaks putkeee anna 30 niin saat


    • ^^anttu

      itellä on saman lainen puolavikainen yritän pistää kuntoon itse löydän osia www.wandamotor.fi

    • orion apollo 125cc

      ittelläni on myös samurai 50cc varaosia ettisin ku ei sitte millään lähe käyntii et linkillä jotain paikkoja josta vois löytyä.

    • kylä lähtee

      TMI: Joni kaasalainen löytyy mitä vaan

    • Samurai_ajaja

      www.wandamotor.com/product_info.php?cPath=216&products_id=1897 ja myös www.motorpower.fi/cat/product_catalog.php?c=5

    • :D

      kellä ois myytävänä samurai 50 pakoputkeja

    • lol

      Mistä ootte renkaita löytäneet näihin?

    • ou jea
    • Jonnetrooool

      Varaosii saa vaikka ja mistä ! Paskapuhetta toi ,että ei sais ! Esin wandamotor , tuontitukku, ja motorpower :D ! JA HUOMIOOO !!! VOIKO JOTKUT LAITTAA youtubehe jtn stunttivideoit samurai50cc ?? Ois siisti nähä mite te vetelette niillä ! Itellä o samppa 50cc se on oikeesti iha paska. Mutta oon laittanu koropalaa ja tukenu runkoo.. ja kaikkee muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe