Auttakaa ihmiset :(

masentunut2

Minulla on todella paha ongelma joka on nyt muodostunut masennukseksi! Olen aivan tajuttoman rakastunut erääseen vähän vanhempaan ihmiseen joka ei asu täällä päin. Hänellä on vaimo ja lapsia 2 kpl. Ja se masentaa minua niin hirveästi että olen harkinnut jo ties vaikka mitä :(
Joka päivä itken ja siinä välissä nauran (ehkä vain jotain 3 sekuntia) Ihan ihmeellinen olotila! Mitä minun pitäisi tehdä? Olen myös kokoajan kovin allapäin eikä minua enää naurata mikään niinkuin ennen.

3

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mejuu

Eikös niin sanota että rakkaus on sokea ,jotenkin kirjoituksestasi tuntuu että nyt olet sokeutumassa tosiasioille,jotenkin tuo yhtälö josta kerroit on sellainen ettei kannata edes mielikuvituksessa hautoa onnellista ratkaisua.
      Ajattles miten vaimo masentuu jos tietäis minkälaisne rakakuden kohterena kyseinen mies on .Heillä on lapsiakin ja mielestäni heille kuuluu isä.
      Tosin en tiedä mikä on suhteenne enkä ole mikään tuomitsija mutta annan niitä neuvoja mitä itse oikeaksi koen .
      Et kokisi tuolaisia tunteita jos tämä olisi oikeata ja luvallista ,uskon että elämällä on tarjottavana sinulle paljon parempaa .

Tunteet on tuollaisia jotka saa itkemään ,nauramaan ja jopa sekoamaan ,mut kyllä ne saadaan järkipuheella ojennukseen jos niin haluat .

Kirjoittele miten voit nyt ?

• ...

Joo! Kyllä selkis paljo :)
        Ihan ok voin nyt! Mutta ei sitä siltikään oikein osaa vielä ajatella tuolla tavalla.. En tiiä :/

• mejuu
        ... kirjoitti:

Joo! Kyllä selkis paljo :)
        Ihan ok voin nyt! Mutta ei sitä siltikään oikein osaa vielä ajatella tuolla tavalla.. En tiiä :/

Uskon niin että aika on sellainen joka tekee tehtävänsä ,hyvä sinun on käydä läpi tunteitasi elä ainakaan kätke niitä vaan käsittele tavalla tai toisella.

Muistan aikoinani kuinka "rakastuin" laulaja Danyyn silleen kuin nuori tyttö kokee :) mut se oli totisinta totta omassa elossani ja voi sitä päivää kun sain kohdata hänet keikalla ,tosin vain silleen lavalta vain näin mut kuitenkin livenä .Mikä pettymys kun ei edes vilkaissutkaan minuun edes vahingossa se oli yksi romahdus haaveilleni ja jotain särkyi sillä hetkellä .Kaikki kuvatkin lensivät roskikseen jne .

Eikös tunnu tosi hassulta ,mutta tälläisiä hassuja me olemme vielä aikuisinakin ,voimme huomaamatta rakentaa oman haavemailmamme joka on sulaa "hullutusta" ,mutta sillä hetkellä totisinta totta tälle haaveilijalle .

Olemme oikeesti tälläisiä höpönassuja joitten tunteet joskus karkaavat ja saamme niistä kärsiä ,kokemusta on .....

Uskon että sinulle on varattuna 100 kertaa parempaa kunhan pääset tästä kuplasta yli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe