Hostel Valentina :(

ipanoinen

muutamia syitä miksi en suosittele:

-Hinta/laatu suhde täysin pyllyllään (nukuimme samalla hinnalla kunnon hotellissa)
-kukaan ei henkilökunnasta puhunut englantia, mikä aiheutti ongelmia booking.comin kautta tehdyssä varauksessa. Nainen ei ymmärtänyt tarjousta. Maksoimme enemmän kuin alku hinta oli, vaikka jätimme lisäsängyn ja aamiasen pois
-Paikka on erittäin syrjäisellä alueella ja alueella kaduilla ei ole edes katulamppuja.
-Vieressä on junarata, joten junien kolina kuuluu halki yön.
-seinät ovat kuin paperia, eli yö unet jäävät herkkäunisilla vähälle.
-Kaikissa vessoissa oli jotakin rikki.

3

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasmander

      ipanoinen, ihan uteliaisuudesta haluttaisi tietää, missä kaupungissa tämä Valentina-hostelli on? Sellainen löytyi netin avulla Daugavpilsistä eli Väinänlinnasta. Sinnekö eksyitte?

      • ipanoinen

        Ihan lentokentän lähellä, eli Riiassa kyllä.


    • kannattaa tutkia

      Juuri Bookingsissa kannattaa katsoa myös ne kävijöiden arviot ko. hotellista. Ne pitävät kokemukseni mukaan varsin hyvin paikkansa. Olen oppinut myös välttämään kovin keskeisellä paikalla olevia hotelleja, koska nukkuminen saattaa tosiaan olla huonoa ...

      Tuo Valentina tosiaan bookingsin kartankin mukaan on parinsadan metrin päässä junaradasta, joten ei ihme, jos äänet kuuluu!

      Itse yövyin heinäkuussa Riikassa ihan tarkoituksella reilun parin kilsan päässä keskustasta Hotel Skanstessa. Hinta oli halvemmasta päästä ja sainpahan liikuntaa kun muutamankin kerran kävelin edestakaisin keskustaan ;-) Eikä mulla ollut moitittavaa, omakin arvostelu näyttää bookingsin sivulla olevan, vaikkakin kouluarvosanaksi muutettuna kyllä huonompi mitä kuvittelin palautelomakkeen feedbackin perusteella tulevan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe