minulla oli kaksi "omat kuvatiedosto", molemmissa oli samat kuvat. ajattelin poistaa toisen mutta sitten toisestakin hävis kuvat... olen yrittänyt palauttaa järjestelmän,, Vain kansiot palautuivat EI kuvat... Mitä teen että saisin kuvat takaisin?
Poistetut kuvat
8
696
Vastaukset
- kake.e
restoration-softalla.
http://www.snapfiles.com/get/restoration.html
Ohjelman käyttö on melko helppoa, jos osaat englantia edes välttävän hyvin.- kake.e
Ainakaan Win XP ei tykkää, jos kiintolevyllä on kaksi samannimistä windowsin "peruskansiota" kuten Suosikit, Omat tiedostot jne.
Itsellä tuli jotain outoja ongelmia, kun kopioin Suosikit-kansion D-asemalle. En enää tarkkaan muista mitä ongelmia ja miksi ko. kopioinnin suoritin. - chng
mitä restoraatio oikein tarkoittaa? Koska minulla on suomenkielinen XP...
- ennalleenpalautus
chng kirjoitti:
mitä restoraatio oikein tarkoittaa? Koska minulla on suomenkielinen XP...
Kopioin kake.e:n aikaisemman ohjeen
Kun klikkaat asennusohjelmaa, se ehdottaa paketin purkuosoitteeksi c:\restoration-kansiota.
Klikkaa "Unzip"-painiketta ja mene sitten em. kansioon. Sieltä löytyy restoration.exe jota klikkaamalla ohjelma käynnistyy. Käynnistä ohjelma ja sitten klikkaa kohtaa "search delete files". "All or part of the file"-ruutuun voi kirjoittaa etsittävän tiedoston nimen tai osan siitä, jos ei halua, että ohjelma etsii kaikki C-asemalta viime aikoina poistetut tiedostot. Kun etsintä on ohi, klikkaa listalla sitä tiedostoa jonka haluat palauttaa ja sitten paina oikean alakulman painiketta "restore by copying". - chng
ennalleenpalautus kirjoitti:
Kopioin kake.e:n aikaisemman ohjeen
Kun klikkaat asennusohjelmaa, se ehdottaa paketin purkuosoitteeksi c:\restoration-kansiota.
Klikkaa "Unzip"-painiketta ja mene sitten em. kansioon. Sieltä löytyy restoration.exe jota klikkaamalla ohjelma käynnistyy. Käynnistä ohjelma ja sitten klikkaa kohtaa "search delete files". "All or part of the file"-ruutuun voi kirjoittaa etsittävän tiedoston nimen tai osan siitä, jos ei halua, että ohjelma etsii kaikki C-asemalta viime aikoina poistetut tiedostot. Kun etsintä on ohi, klikkaa listalla sitä tiedostoa jonka haluat palauttaa ja sitten paina oikean alakulman painiketta "restore by copying".se antoi errorin.. sek ertoi että ei ole kelvollinen Win32-sovellus...
- ennalleenpalautus
chng kirjoitti:
se antoi errorin.. sek ertoi että ei ole kelvollinen Win32-sovellus...
- ennalleenpalautus
ennalleenpalautus kirjoitti:
niin voi vielä näillä jumpata
http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec
http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm - qwertype
chng kirjoitti:
se antoi errorin.. sek ertoi että ei ole kelvollinen Win32-sovellus...
minulla ainakin toimi liiankin hyvin!
huh, D-asemaltakin paljasti kaikki viime viikkoina poistetut tiedostot!
En ois arvannut, että tuollaisia ohjelmia on. Täytyy vissiin pitää ohjelma visusti piilossa vaimolta...:D
Kokeilin huvikseni yhden vanhan kiintolevyn kanssa, jota viimeksi käytin 1/2 vuotta sitten ja sieltäkin löytyi poistetut tiedostot! Vasta formatointi hävitti tiedostot niin hyvin, että Restoration ilmoitti "no files found".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750