Osaako kukaan sanoa mistä johtuu että johssonin kaukosäätölaite alkaa pitämään ääntä silloin tällöin? Ongelma korjaantuu kun ottaa virrat pois ja käynnistää koneen uudelleen niin toimii taas vähän aikaa ja sitten alkaa huutamaan.
Koneessa on tuoreöljyvoitelu ja olen tarkistanut että öljyä on. Joskus uistellessa kuitenkin alkaa yks kaks vinkumaan ja ääni tulee nimenomaa kaukohallinta laitteesta. Normaalisti se päästää äänimerkin aina kun virrat laittaa päälle mutta joskus ajon aikana alkaa huutamaan koko ajan. Tämä tapahtuu lähes aina pienillä kierroksilla, hana pohjassa ajettaessa ääntä ei kuulu.
kiitos etukäteen vastauksista.
outoa ääntä
johnsson 40 hp vm 92
2
455
Vastaukset
- repa11
olisikohan syynä akku
itselläni oli sama ongelma Mercuryssä vaihdoin akun vike häipyi - Jiniz
Jos siipipyörä on entinen, niin vesi ei kierrä kunnolla hitaalla nopeudella. Kovassa vaudissa ajonopeuden aiheuttama paine kierrättää vettä sen verran riittävästi, että kone ei lämpene liikaa. Eli tarkasta ensimmäisenä, että vesi tulee normaalisti tarkistusreiästä tyhjäkäynnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak544042Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka333069- 352688
- 331926
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4891578- 521504
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451422- 411330
- 691267
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216