helevetin hyvää musaa

\,,/cob\,,/

children of bodom tekee maailman parasta musaa kaikka maailman räpit on niin paskoja ja että hahha siis hevi jyrää!!!!hevillä ei hävitä!!!!

5

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sacry

... Itse olen samaa mieltä Rapista, mutta niissä ihmisissä ( ei kaikissa) ei ole haittaa... hyviä ihmisiä nekin on, mutta RAP musa... hyi saatana....

Noh... kyllä bodomia kuuntelee hätävaralta... hyvii biisejä on \m/ ei siinä mitää... paras In Your Face... mutta Bodom..... hätävaralta olevaa musaa (Itse olen kuuntelen Norjalaista kirkonpoltto heviä, kuten Dimmu Borgir)...

Mutta olen puolellasi RAP musasta!!!!!

• Metallimaanikko

Tuon on totta. RAP on perseestä. Sehän on vaan runoilua. Itse kuuntelen Emperoria ja Dimmu borgiria.

• kummapomo

Mä oon sun kaa samaa mieltä. hevi on parasta mitä maailmassa on.:-)

• CrimsonHeart

Khyl se näin on x)

• Burzummayhem

Itse olen taas pitkän tauon jälkeen kuunnellut vanhaa Burzumia ja viel vinyylinä!! :D Ja en todellakaan kuulu mihinkään helvetin kirkkoon erotkaa tekin .eroakirkosta.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      299
      11121
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      28
      3167
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      78
      3033
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      95
      2731
    5. 89
      2601
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      154
      2301
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      270
      2196
    8. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1471
    9. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1435
    10. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      135
      1350
    Aihe