children of bodom tekee maailman parasta musaa kaikka maailman räpit on niin paskoja ja että hahha siis hevi jyrää!!!!hevillä ei hävitä!!!!
helevetin hyvää musaa
5
647
Vastaukset
- sacry
... Itse olen samaa mieltä Rapista, mutta niissä ihmisissä ( ei kaikissa) ei ole haittaa... hyviä ihmisiä nekin on, mutta RAP musa... hyi saatana....
Noh... kyllä bodomia kuuntelee hätävaralta... hyvii biisejä on \m/ ei siinä mitää... paras In Your Face... mutta Bodom..... hätävaralta olevaa musaa (Itse olen kuuntelen Norjalaista kirkonpoltto heviä, kuten Dimmu Borgir)...
Mutta olen puolellasi RAP musasta!!!!!- Metallimaanikko
Tuon on totta. RAP on perseestä. Sehän on vaan runoilua. Itse kuuntelen Emperoria ja Dimmu borgiria.
- kummapomo
Mä oon sun kaa samaa mieltä. hevi on parasta mitä maailmassa on.:-)
- CrimsonHeart
Khyl se näin on x)
- Burzummayhem
Itse olen taas pitkän tauon jälkeen kuunnellut vanhaa Burzumia ja viel vinyylinä!! :D Ja en todellakaan kuulu mihinkään helvetin kirkkoon erotkaa tekin .eroakirkosta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l272395- 1281358
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1471315Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91176Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571111Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta38969Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58898- 65856
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall206834- 146833