olen ostamassa samsungin 32 tuumasta digi tv.tä.onko paha vai ei.markantalossa se maksaa 1299 euroa.ostanko vai ei.onko kokemusta?
onko samsung digi-tv
4
667
Vastaukset
- peeter3000
on kyllä keskitasoa parempi.
hyvä että siinä on 3xhdmi sekä dvb-t,dvb-c digityynerit.(ei tarvi digiboxia)
kuvasta en tietä..vertaile itse kaupassa..- sipula
Osta ennemmin sonyn vastaavilla virittimillä oleva malli niin säästät hermojasi
- tv:n-ostaja
Itse ostin Hobby Hallista 40 tuumaisen Samsung tv:n ja hyvin toimii. Mutta, kyseinen Samsungin tv (32") on Hobby Hallissa 999€.
- halvemmallakin.
jostain. Omat kokemukset: valmiustilaa ei saa pois päältä ts. siinä ei ole virtakytkintä,josta saisi virran pois. Eli töpseli seinästä tai laitat jatkojohtoon,missä katkaisija.Säilyy kyllä kaikki asetukset,en vaan tiedä kuinka kauan,ainakin vuorokauden,kokemusta on. Pari kertaa on mulla mennyt itsestään päälle!Eli kun olen tullut kotiin,tv on yksin pauhannut eikä kukaan ole sitä käynyt laittamassa päälle!Sen jälkeen olen ottanut töpselin pois seinästä.Voi olla muissakin merkeissä nää samat..
Kuva on tosi mahtava,varsinkin ulkokuvat(luontodogumentit,elokuvat jne.),säätöjä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501