eli plotteri kävi herjaamaan tämmöstä oikeassa ylä kulmassa kuin NO FIX. ei löydä alusta ollenkaan singnaali ihan hukassa...onko kellään vastaa kokemusta. Itse epäilen uljoisen antennin olevan risa vai onko siellä joku muu bugi?
Raymarine 760 plus NO FIX
plotteri
2
316
Vastaukset
- kaapleia,.
En tunne kapinetta, mutta tollaset ilmotukset yleensa liitty GPS signaalin puuttumiseen, joka yleensa johtuu (antennin tai) kaapelin viasta, myos joku pieni liitin on voinut tarinassa irrota. Katopa noi ensin.
- Töks
Sama vika minun Reiskassani. Paikallistin vian syöttökaapeliin, joka tulee karttapöytään tehdystä luukusta plotterin taakse. Alaspäin taipuneena ei antanut enää riittävää signaalia. Kiilasin johdon vähän eri asentoon ja johan pelittää. Sinullakin siis vika on siinä, ettei laite saa kunnon antennisignaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601