Masu pullottaa jo!

siiri77

Auttakaa!
Viikko sitten plussasin ja maha näkyy jo niin et muutama on jo arvannut mun olevan raskaana. Onko normaalia vai jotain pielessä? Tää on toka raskaus, eka kerralla ei näkyny heti...

6

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rv 34

moi. minulla oli ihan sama homma kun jäi nyt toisen kerran raskaaksi. turvotusta se varmaanki on ihan alussa. ja jos on tosi hoikka ta silleen niin sehän näkyy heti. se turvotus hävisi ,ainakin minulta mutta maha alkoi aika nopeeta kasvaan niin ei sitä oikeen huomannut et se turvotus muuttuikin massuksi. rv 14 oli pakko ostaa äitiyshousut u normi ei enään mennyt kiinni. ei painoa uitenkaan ole tullut edes näillä viikoilla vielä paljoa. noin 8 kg.

• miss piggy

Mullakin on kummallisen turvoksissa masu vaikka on vasta viikko 7 menossa.
      Minäkin odotan toista, mutta onko se sitten niin että kun masu on kerran venynyt niin se venyy toisen kerran nopsammin?
      Ja en muuten ole mikkään pikku tyttö..
      ekä mullakaan ekalla kerralla näkynyt heti..

• ..................

Toista odottelen ja vatsaa turvotti jo alkumetreillä, kun taas ensimmäinen raskaus alkoi näkyä vasta kuudennella kuulla.

Luulisin, että se on pääosin turvotusta ja ns. kudosten löystymistä. Itselläni on menossa rv 16 ja nyt tuntuu, että vatsa alkaa "timmiintyä" eli tulla ihan oikea raskausvatsa.

• Tääonniintätä

Mulla sama aikataulu ja oikea pallomaha;) Odotan kylläkin ensimmäistäni ja olen alkanut arvuuttelemaan monikkoraskauden mahdollisuutta!

Palaa kertomaan miten sun kävi! Koska sua ultrataan?

• turvotusta..

se lon turvotusta eikä mitään vauvamahaa.

• siiri77

Kiitos vastanneille, kiva huomata et en oo ainut jolla masu näkyy aikaisin. :)Eikä se sinänsä haittaa mitään, jos kaikki on ok. haluttais vaan vielä pitää tämä salaisuutena itsellä, ettei kaikki huomais. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe