nuorimman ja vanhimman pelaajan ikäero?

hattrickkaaja

kuinka paljon teijän pelaajien nuorimman ja vanhimman pelaajan ikäero?mun joukkueen nuorin on 17v ja vanhin 33v...eli 16 vuotta on eroa....katoin ni aika monella on pelkästään 17-25vuotiaita pelaajia..

3

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Vanhat pelaajat kelpo taidoille kelpaa alasarjoihin. Mä ite oon myyny kaikki yli 27 vuotiaat pois. Ja noi vanhat pelaajat ku ne loukkaantuu nii se kuntoutus vie liikaa aikaa ja se mikä on tärkeetä nii vanhoja ei enää kouluteta mihinkään. Niitten päätaito ei kehity juuri ollenkaan. Mä yritän ostaa ite aina mahdollisimman hyvä pelaaja joka on jo aika kelpo pelaaja mahdollisimman halvalla ja ikä on myös tärkee. Kaikki tekee tyylillänsä toki ja tekee niinku parhaaksi näkee.

• ...

Tuo ikä hommeli on aina vähän niin ja näin. Vanhoilla pelaajilla on toki hitaampi paraneminen, mutta niiden kokemus on se miksi niitä ostellaan. Eikä niiden ikä missään nimessä lisää sitä loukkaantumisriskiä. Sillä ei ole siihen merkitystä.

Ja jos joku ei vielä tiennyt niin kokemusta lasketaan usein niin, että se on karkeasti: 2 tasoa kokemusta = 1 taso kaikkia taitoja.

Eli jo kelvollisella kokemuksella oleva pelaaja on "parempi" kuin esim kurjalla kokemuksella varustettu parempi taitotasoinen kaveri. Tähän perustuu se että toisinaan valkkuakin ihan kannattaa peluuttaa kentällä :)

Parhaiten näiden hyöty tosiaan ilmenee alasarjoissa (9-8 ja ehkä vielä 7), joissa esim. Hyvä kk taito välttävä syöttö kelvollinen kokemus = Enemmän kuin kelpo pelimies :)

Vastaavasti näitä papparaisia saa kohtuu edullisesti, eikä niiden palkatkaan ole enää kohtuuttomia (ikä laskee TSI:tä, joka määrää pelaajan palkan).

Toisaalta yli 35 vuotiaat ei enää käytännössä katsoen parane enää. Eli jos ne loukkaantuu, pitää niille antaa kenkää. Se taas saattaa laskea joukkuehenkeä.

Kokemuksen merkitykseen perustuu mm. maajoukkuepelaajien käsittämätön hinta. Maaotteluista, kun nimittäin saa aivan hirvittävästi kokemusta.

• Nimetön

mun nuorin on 17 ja vanhin on 39 paitsi jos valmentaja lasketaan mukaan niin sit on 54

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe