Aikuisten oikeesti

india

Leikitäänkö?
Kumman kaa? Rock Hudson vai Clarck Gable?
Valitse toisen ja jatkat toisella. Toiselle kaveriksi valitset taas jonkun muun.

Minä valitsen Rock Hudsonin. Sinulle jää Clarck Gable ja joku muu, kuka?
Suomalainen tai ulkomaalainen. Valitset toisen ja jatkat ketjua.

143

4738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tellastiina*

      Clarck Gable vai Kai "Raid" Lehtinen?
      Otan Kai Lehtisen!

      • Tellastiina*

        Unohtui!
        Clarck Gable vai Esko Salminen?


      • a-woman1
        Tellastiina* kirjoitti:

        Unohtui!
        Clarck Gable vai Esko Salminen?

        Glarck Gablen. Esko Salminen vai James Dean?


      • a-woman1 kirjoitti:

        Glarck Gablen. Esko Salminen vai James Dean?

        Esko Salmisen.
        James Dean vai Kirk Douglas?


      • Tellastiina*
        tinat kirjoitti:

        Esko Salmisen.
        James Dean vai Kirk Douglas?

        James Deanin.
        Kirk Douglas vai Elvis Presley?


      • Atolfia
        Tellastiina* kirjoitti:

        James Deanin.
        Kirk Douglas vai Elvis Presley?

        Kirk Douglas.

        Vaihtoehto kysymys jäljempänä.


      • Anonyymi
        Tellastiina* kirjoitti:

        Unohtui!
        Clarck Gable vai Esko Salminen?

        Voisitte sen ittää kuka Hollywood näyttelijä tai laulaja on biologiselta sukupuolestaan todella animen tai mies? Ketkä ovat oikesti synnyränee lapsia?
        Taita olla lyhyt lista oikeista. Gary Grantilla on naisen kädet.
        Käännettyjä sukupuolia ja kaikkea muuta siinä satamänistien sakissa on.
        Mitä tapahtui Adelelle? Katsokaa kuvia vertailua. Naisella ja miehellä on erilainen luusto,mittasuhteet merkkejä jotka ei muutu hormoni blokkereilla.
        Näyttä naiselta mutta housuissa banaani..


    • Jos pidät gaymiehistä, niin sitten Rock Hudson oli nappivalinta. :)

      • Atolfia

        James Stewart vai Cary Grant?


      • Zirkonia
        Atolfia kirjoitti:

        James Stewart vai Cary Grant?

        olisi minulle ok.Tai sitten James Dean.
        Ei Rock Hudson, sukupuolinen suuntautuminen ei kiinosta.
        Jos Jamesin ja Garyn välillä voisi valita, niin sitten kuitenkin Gary.


      • aurinkotie- Ria

        Juu...
        Noin 15 vuotta siten luin Rock Hudsonin elämänkerran. - Ja olin HIRVEÄN pettynyt!

        Olin aiemmin tykännyt kaikista hänen leffoistaan.
        Ou. R.H. ja Doris Day! Kaikki Rockin leffat
        olivat romanttisia. - Mutta kyllä sen jotenkin
        huomasi jo silloin xx vuotta sitten, että miehellä ei ollut intohimoa suutelu- ja vastaavissa kohtauksissa...

        But so what!
        Rock Hudson oli TOSI KOMEA!

        ****

        Unelmamies...? Joku filmitähti...?
        Well.....
        * Sean Connery (tänä päivänä - jos se vielä elää).
        * Humprehy Bogart. Ruma ja lyhyt. Mutta mikä
        karisma!
        * Brad Pitt. Eniten sen takia, että hänen Sukunimensä muistuttaa mieleen erään...
        * Tavallinen suomalainen mies. 55-65 v.
        Vähän vatsaa. Uhoaa miehisyyttää. Kuitenkin
        lempeä ja hellä... Iloinen, opitimistinen,
        sisukas, uskoen itseensä. Mutta myös naisiin...

        Yöterveisin Ria


      • aureliina
        Zirkonia kirjoitti:

        olisi minulle ok.Tai sitten James Dean.
        Ei Rock Hudson, sukupuolinen suuntautuminen ei kiinosta.
        Jos Jamesin ja Garyn välillä voisi valita, niin sitten kuitenkin Gary.

        James Dean vai Richard Gere, mie Gereen olen ollut aina heikkona, eli hän.Kotimaisista Tauno Palo vai Kai Lehtinen, Lehtinen on elossa, eli hän.


      • Anonyymi
        aurinkotie- Ria kirjoitti:

        Juu...
        Noin 15 vuotta siten luin Rock Hudsonin elämänkerran. - Ja olin HIRVEÄN pettynyt!

        Olin aiemmin tykännyt kaikista hänen leffoistaan.
        Ou. R.H. ja Doris Day! Kaikki Rockin leffat
        olivat romanttisia. - Mutta kyllä sen jotenkin
        huomasi jo silloin xx vuotta sitten, että miehellä ei ollut intohimoa suutelu- ja vastaavissa kohtauksissa...

        But so what!
        Rock Hudson oli TOSI KOMEA!

        ****

        Unelmamies...? Joku filmitähti...?
        Well.....
        * Sean Connery (tänä päivänä - jos se vielä elää).
        * Humprehy Bogart. Ruma ja lyhyt. Mutta mikä
        karisma!
        * Brad Pitt. Eniten sen takia, että hänen Sukunimensä muistuttaa mieleen erään...
        * Tavallinen suomalainen mies. 55-65 v.
        Vähän vatsaa. Uhoaa miehisyyttää. Kuitenkin
        lempeä ja hellä... Iloinen, opitimistinen,
        sisukas, uskoen itseensä. Mutta myös naisiin...

        Yöterveisin Ria

        Aurora mänty vai keino torttuna?
        Valitsen torttunan.


    • KristaTee

      kuin valita Rock. Luin nimittäin jostain tarinan Gablesta: hän pesi haisevat tekarinsa suihkulähteessä ja meni sitten suutelemaan sankaritarta. Kyseessä oli muistaakseni Tuulen viemää.

      Anthony Hopkins vai Leonardo DiCaprio?

      • Leonardo diCaprio.

        Eikö toisen nimen pitänyt aina jäädä, joten laitan Anthony Hopkins ja Hugh Grant.


    • india

      Alkuperäinen tarkoitus katosi jossain matkan varrella. Liekö tuo nyt niin vaarallista, mutta idis oli se, että kun minä jätin Clarck Gablen jäljelle omasta valinnastani, sen piti olla seuraavan toinen vaihtoehto ja siihen mukaan joku toinen. Ja taas sitä kautta valinta eteenpäin.

      Panenko esimerkin: Kumpi, Clarck Gable vai Esko Salminen ? Esko Salminen.
      Kumpi, Esko Salminen vai Kai Lehtinen? Kai Lehtinen.
      Kumpi, Kai Lehtinen vai Elvis Presley? Elvis.
      Kumpi, Elvis Presley vai Tom Cruise...jne.
      Eli toinen on aina se, jonka edellinen jättää.

      Ja olkoon kuollut tai elävä, homo tai hetero, mitä väliä sillä on? Karisma tai muu vetovoima olkoon kriteeri.

      • KristaTee

        No sitten siis näin: Anthony Hopkins ehdottomasti. Jahkailevaan ja lällyyn Hugh´iin en koskisi tikullakaan.

        Ja sitten näin: Hugh Grant vai John Wayne?


      • KristaTee kirjoitti:

        No sitten siis näin: Anthony Hopkins ehdottomasti. Jahkailevaan ja lällyyn Hugh´iin en koskisi tikullakaan.

        Ja sitten näin: Hugh Grant vai John Wayne?

        Piruuttani sen Hugh´in siihen laitoinkin, en itsekkään siitä lurppasilmästä tykkää.

        Vieläkö meikäläinen uskaltaisi vastata, ettei taas sanoittaisi määrättyjen naisten ketjuksi?
        Valitkoon muut!


      • india
        KristaTee kirjoitti:

        No sitten siis näin: Anthony Hopkins ehdottomasti. Jahkailevaan ja lällyyn Hugh´iin en koskisi tikullakaan.

        Ja sitten näin: Hugh Grant vai John Wayne?

        Vielä oikaisen.
        Kun sinä valitset Anthony Hopkinsin, jatkat näin: Anthony Hopkins vai esim. James Dean?

        Seuraava valitsee mieluummin vaikka James Deanin ja jatkaa: James Dean vai Mikko Kivinen?

        Valinta: James Dean. Jatkuu: James Dean vai Brad Pitt?
        Oma valinta jää aina toiseksi vaihtoehdoksi.

        No, leikkiähän tämä vain on.

        Sinä annoit vaihtoehdot Hugh Grant vai John Wayne. Minä en pahemmin välitä kummastakaan, mutta kun on pakko valita, valitsen John Waynen.
        Ja jatkan seuraavalle. Kumpi, John Wayne vai Arvi Lind?


      • OliviaKoo
        india kirjoitti:

        Vielä oikaisen.
        Kun sinä valitset Anthony Hopkinsin, jatkat näin: Anthony Hopkins vai esim. James Dean?

        Seuraava valitsee mieluummin vaikka James Deanin ja jatkaa: James Dean vai Mikko Kivinen?

        Valinta: James Dean. Jatkuu: James Dean vai Brad Pitt?
        Oma valinta jää aina toiseksi vaihtoehdoksi.

        No, leikkiähän tämä vain on.

        Sinä annoit vaihtoehdot Hugh Grant vai John Wayne. Minä en pahemmin välitä kummastakaan, mutta kun on pakko valita, valitsen John Waynen.
        Ja jatkan seuraavalle. Kumpi, John Wayne vai Arvi Lind?

        No, jos vaihtoehdot ovat John Wayne tai Arvi Lind, minä valitsen Arvi Lindin.

        Entä seuraava: Kumman valitset, Arvi Lindin vai Jack Lemmonin?


      • KristaTee
        india kirjoitti:

        Vielä oikaisen.
        Kun sinä valitset Anthony Hopkinsin, jatkat näin: Anthony Hopkins vai esim. James Dean?

        Seuraava valitsee mieluummin vaikka James Deanin ja jatkaa: James Dean vai Mikko Kivinen?

        Valinta: James Dean. Jatkuu: James Dean vai Brad Pitt?
        Oma valinta jää aina toiseksi vaihtoehdoksi.

        No, leikkiähän tämä vain on.

        Sinä annoit vaihtoehdot Hugh Grant vai John Wayne. Minä en pahemmin välitä kummastakaan, mutta kun on pakko valita, valitsen John Waynen.
        Ja jatkan seuraavalle. Kumpi, John Wayne vai Arvi Lind?

        Minä kun luulin, että se hylätty piti laittaa ensimmäiseksi, koska valittuhan on jo poissa pelistä. Eikö?


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        No, jos vaihtoehdot ovat John Wayne tai Arvi Lind, minä valitsen Arvi Lindin.

        Entä seuraava: Kumman valitset, Arvi Lindin vai Jack Lemmonin?

        oikein?

        Valitsen Jack Lemmonin.

        Ja kumpi: Jack Lemmon vai Jyrki Katainen?


      • KristaTee kirjoitti:

        oikein?

        Valitsen Jack Lemmonin.

        Ja kumpi: Jack Lemmon vai Jyrki Katainen?

        tuolla alussa piti jatkaa sillä jäljelle jääneellä,mutta taisin käsittää väärin.
        Ja leikkiähän tämä on.

        Noista on kyllä paha valita, tarkoitan, että ei ole kumpikaan erikoisesti minun mieleeni, mutta onhan Katainen hyvän näköinen, enkä Lemmonia niin kauheasti ihaile, joten Katainen.

        Sitten Jyrki Katainen vai Mikko Leppilampi?


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        tuolla alussa piti jatkaa sillä jäljelle jääneellä,mutta taisin käsittää väärin.
        Ja leikkiähän tämä on.

        Noista on kyllä paha valita, tarkoitan, että ei ole kumpikaan erikoisesti minun mieleeni, mutta onhan Katainen hyvän näköinen, enkä Lemmonia niin kauheasti ihaile, joten Katainen.

        Sitten Jyrki Katainen vai Mikko Leppilampi?

        minunkin mielestä niin oli.

        Mutta jatketaan. Vaikean pistit, en pidä kummastakaan. Entten tentten ... Mikko.

        Ja sitten: Mikko Leppilampi vai Gerard Depardieu (onkohan oikein kirjoitettu?).


      • inkeri39
        KristaTee kirjoitti:

        minunkin mielestä niin oli.

        Mutta jatketaan. Vaikean pistit, en pidä kummastakaan. Entten tentten ... Mikko.

        Ja sitten: Mikko Leppilampi vai Gerard Depardieu (onkohan oikein kirjoitettu?).

        kun en tunne ketään Gerard Depardieuta joten mikko Leppilammi. Jatkan...Gerard Depardieu vai Jone Nikula?


      • india
        inkeri39 kirjoitti:

        kun en tunne ketään Gerard Depardieuta joten mikko Leppilammi. Jatkan...Gerard Depardieu vai Jone Nikula?

        Siis, "isonenä"-Gerard vai Jone Nikula? Hm.

        Jone Nikula, joo.
        Entäs...Jone Nikula vai Matti Nykänen?


      • india
        india kirjoitti:

        Siis, "isonenä"-Gerard vai Jone Nikula? Hm.

        Jone Nikula, joo.
        Entäs...Jone Nikula vai Matti Nykänen?

        Itse täällä sitten sekoilen, kun ensin muita neuvon :(

        Siis, minä valitsin Jone Nikulan ja Gerard jäi jäljelle.
        Gerard vai Matti Nykänen?


      • OliviaKoo
        india kirjoitti:

        Itse täällä sitten sekoilen, kun ensin muita neuvon :(

        Siis, minä valitsin Jone Nikulan ja Gerard jäi jäljelle.
        Gerard vai Matti Nykänen?

        Matti Nykänen? Ei kiitos. Otan siis Gerardin.
        Matti jäi jäljelle ja vaihtoehdoksi laitan vaikkapa...Ruotsin kuninkaan Kaarle Kustaan.

        Kumman sinä ottaisit?


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Matti Nykänen? Ei kiitos. Otan siis Gerardin.
        Matti jäi jäljelle ja vaihtoehdoksi laitan vaikkapa...Ruotsin kuninkaan Kaarle Kustaan.

        Kumman sinä ottaisit?

        En kyllä kumpaakaan, eikä tarvitse. Uusimman säännön mukaan valittu jää jäljelle ja hylätty poistuu takavasemmalle. Kunkku saa siis poistua ja minä lähden Isonenä-Gerardin kanssa.

        Sitten olisi Gerard Depardieu ja ... Paavo Lipponen.


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        En kyllä kumpaakaan, eikä tarvitse. Uusimman säännön mukaan valittu jää jäljelle ja hylätty poistuu takavasemmalle. Kunkku saa siis poistua ja minä lähden Isonenä-Gerardin kanssa.

        Sitten olisi Gerard Depardieu ja ... Paavo Lipponen.

        Minä otin jo Gerardin :) Sinulle jäivät vaihtoehdoiksi Matti Nykänen ja Kaarle Kustaa.
        Alas valita niistä.


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Minä otin jo Gerardin :) Sinulle jäivät vaihtoehdoiksi Matti Nykänen ja Kaarle Kustaa.
        Alas valita niistä.

        En halua kumpaakaan. Ja sitäpaitsi india sanoi, että valittu jää. Ähäpäs! On se aika iso, voidaan pistää kahtia.

        Lue indian viesti Anteeksi KristaTee. Poikkeaa kyllä aloituksesta, mutta aloittajalla on oikeus muuttaa sääntöjä. Oletan.


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        En halua kumpaakaan. Ja sitäpaitsi india sanoi, että valittu jää. Ähäpäs! On se aika iso, voidaan pistää kahtia.

        Lue indian viesti Anteeksi KristaTee. Poikkeaa kyllä aloituksesta, mutta aloittajalla on oikeus muuttaa sääntöjä. Oletan.

        pehmittää aivot. Nyt on kahdenlaisia sääntöjä. No, mennään siitä välistä.
        Ota sinä Gerardin nenä, niin minä otan korvat ;)


      • OliviaKoo kirjoitti:

        pehmittää aivot. Nyt on kahdenlaisia sääntöjä. No, mennään siitä välistä.
        Ota sinä Gerardin nenä, niin minä otan korvat ;)

        India neuvoo toista itse tekee toisin. Viimeksi Tämä Gerardi ei hänelle kelvannut ja kyllä se sitten seuraavalle meni.

        Mikäs mies tämä on, mulla ei ole harmainta hajuakaan mistään Gepard...anteeksi Gerardista???


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        India neuvoo toista itse tekee toisin. Viimeksi Tämä Gerardi ei hänelle kelvannut ja kyllä se sitten seuraavalle meni.

        Mikäs mies tämä on, mulla ei ole harmainta hajuakaan mistään Gepard...anteeksi Gerardista???

        ranskalainen näyttelijä. Nenää ei pysty kuvailemaan, muhkurainen ja vino ainakin. Korvista en tiedä, olen aina vain keskittynyt nenään. On sillä silmät ja suu myös, mutta niistä en tiedä, nenä vie kaiken huomion.


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Minä otin jo Gerardin :) Sinulle jäivät vaihtoehdoiksi Matti Nykänen ja Kaarle Kustaa.
        Alas valita niistä.

        tuomarina ja valittavaksi jäivät kunkku ja ex-puhemies. Aina Kalle Kustaa Paavon voittaa, joten jäljelle jäi puhemies olkoot säännöt mitkä hyvänsä?

        Siis Paavo Lipponen vai Panu Rajala?


      • OliviaKoo
        Tellastiina kirjoitti:

        tuomarina ja valittavaksi jäivät kunkku ja ex-puhemies. Aina Kalle Kustaa Paavon voittaa, joten jäljelle jäi puhemies olkoot säännöt mitkä hyvänsä?

        Siis Paavo Lipponen vai Panu Rajala?

        Paavo vai Panu? Minä taidan "ottaa" Paavon, nallekarhumainen mies, jos ei nyt luonteeltaan, niin ainakin ulkomuodoltaan.

        Ja kun Panu Rajala jää jäljelle, laitan hänen kaverikseen...Tapani kansan
        Panu Rajala vai Tapani Kansa?


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Paavo vai Panu? Minä taidan "ottaa" Paavon, nallekarhumainen mies, jos ei nyt luonteeltaan, niin ainakin ulkomuodoltaan.

        Ja kun Panu Rajala jää jäljelle, laitan hänen kaverikseen...Tapani kansan
        Panu Rajala vai Tapani Kansa?

        Panua valitse. Tapani siis. Ja auton avaimia en hänelle anna.

        Ja sitten: Panu Rajala vai Roger Moore?


      • KristaTee kirjoitti:

        Panua valitse. Tapani siis. Ja auton avaimia en hänelle anna.

        Ja sitten: Panu Rajala vai Roger Moore?

        Miksei Panu kelpaa?
        Ei vaineska, sen jälkeen kun luin kirjan Enkeli tulessa, niin - jaa taitaa olla paras, että jättää sanomatta mielipiteensä, eikä niitä ole pyydettykään.
        Menen aina asian viereen.

        Eipä taida Pyhimyskään enään niin "lutunen" olla, mutta kumminkin Panu jää.

        Panu Rajala vai Frank Sinatra?


      • india
        Tellastiina kirjoitti:

        Miksei Panu kelpaa?
        Ei vaineska, sen jälkeen kun luin kirjan Enkeli tulessa, niin - jaa taitaa olla paras, että jättää sanomatta mielipiteensä, eikä niitä ole pyydettykään.
        Menen aina asian viereen.

        Eipä taida Pyhimyskään enään niin "lutunen" olla, mutta kumminkin Panu jää.

        Panu Rajala vai Frank Sinatra?

        Kyllä Frank Sinatra kelpaa, ei niinkään laulunlahjojensa vuoksi, vaan siksi, että hänen kanssaan voisi viettää rahahuolista vapaata elämää. Kestäisi sitten minkä kestäisi.

        Panu Rajala vai Pelle Miljoona?

        Jokohan Panu alkaa kelvata...???

        Ps. Minäkin olen lukenut sen kirjan, ei siitä myöskään sen enempää. Loput viestissäni.


      • Anonyymi
        OliviaKoo kirjoitti:

        pehmittää aivot. Nyt on kahdenlaisia sääntöjä. No, mennään siitä välistä.
        Ota sinä Gerardin nenä, niin minä otan korvat ;)

        Kaljupäiden rex Bruce Willis, kun en muista häiskän nimee


    • india

      Hierarkia pakotti uudelleen varteen. Olinpa pudota tuoliltani, kun niin nauroin.

      Mutta pidetään se periaatteena, että jos ei kenelle kelpaa, ei muidenkaan tarvitse huolia :O

      Vastatkoon sitten joku seuraava...
      Voi hyvä tavaton, eihän tämä nauru lopu lainkaan...

      • folk

        lusikkani soppaan.
        Kun tietäis minkäläinen mies sillä Nikitolla on??
        Minäpä otan Pelle Miljoonan.
        Panu Rajala vai iso D??


      • nikito*

        Pakko ottaa oma ukko takaisin, kun en tarkoittanutkaan Richardeista Gereä vaan Chamberlainia.

        Muistin vain heti, kun olin jo nappia painanut, että nyt tulee naurua, kun gay pojan valitsin ja sitten vasta huomasin, että kaikenlisäksi väärän miehen.

        Tietysti anteeksi pyyntö tytöille ja olikos siellä se Sinatra nyt jaossa kanssa. Hänen kanssaan olisi kiva laulella, kun puppelipoikaa katselen ja löytyy sitä käyttöä viellä omallekin ....joskus.


      • nikito* kirjoitti:

        Pakko ottaa oma ukko takaisin, kun en tarkoittanutkaan Richardeista Gereä vaan Chamberlainia.

        Muistin vain heti, kun olin jo nappia painanut, että nyt tulee naurua, kun gay pojan valitsin ja sitten vasta huomasin, että kaikenlisäksi väärän miehen.

        Tietysti anteeksi pyyntö tytöille ja olikos siellä se Sinatra nyt jaossa kanssa. Hänen kanssaan olisi kiva laulella, kun puppelipoikaa katselen ja löytyy sitä käyttöä viellä omallekin ....joskus.

        Meinasin jo kysyä, että mitä se Okalinnut siihen kuuluu, mutta selvishän se.

        Koita pitää puolesi, mehän täällä aina ollaan. Miten muuten varvas jaksaa?


      • OliviaKoo
        folk kirjoitti:

        lusikkani soppaan.
        Kun tietäis minkäläinen mies sillä Nikitolla on??
        Minäpä otan Pelle Miljoonan.
        Panu Rajala vai iso D??

        Panu Rajalaa minäkään, joten pannaan Iso D pakettiin.

        Jokohan kohta kelpaa?
        Panu Rajala vai Lasse Liemola?


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Panu Rajalaa minäkään, joten pannaan Iso D pakettiin.

        Jokohan kohta kelpaa?
        Panu Rajala vai Lasse Liemola?

        otetaan Liemola ja laitetaan edelleen Panu kierrätykseen.

        Seuraavaksi Panu Rajala ja Hjallis Harkimo.


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        otetaan Liemola ja laitetaan edelleen Panu kierrätykseen.

        Seuraavaksi Panu Rajala ja Hjallis Harkimo.

        valitsen vähemmän pahan (onkohan) eli Hjalliksen.

        Panu-parka jää rannalle ruikuttamaan ja saa seurakseen vaikka Dallasin JR:n. En muista nimeä, vai oliko se Larry Hagman?


      • paulie
        KristaTee kirjoitti:

        valitsen vähemmän pahan (onkohan) eli Hjalliksen.

        Panu-parka jää rannalle ruikuttamaan ja saa seurakseen vaikka Dallasin JR:n. En muista nimeä, vai oliko se Larry Hagman?

        Kahdesta AIKA pahasta otan kuitenkin sen kauan kiertäneen, eikä kenellekäänn kelvanneen Panu Rajalan. On sivistynyt mies, mitä nyt muuten täysi uu...
        Joten seuraavalle jätä Dallasin örveltäjän Larry Hagmanin ja hänen seurakseen pistän vaikka jo edesmenneen Matti Pellonpään.
        Valintaa, valintaa...


      • leila-mlä
        paulie kirjoitti:

        Kahdesta AIKA pahasta otan kuitenkin sen kauan kiertäneen, eikä kenellekäänn kelvanneen Panu Rajalan. On sivistynyt mies, mitä nyt muuten täysi uu...
        Joten seuraavalle jätä Dallasin örveltäjän Larry Hagmanin ja hänen seurakseen pistän vaikka jo edesmenneen Matti Pellonpään.
        Valintaa, valintaa...

        Larryn valitsen, koska isoäitinikin os. nimi oli Hagman.
        Siis Matti Pellonpää vai Jaakko Ryhänen.


      • KristaTee
        leila-mlä kirjoitti:

        Larryn valitsen, koska isoäitinikin os. nimi oli Hagman.
        Siis Matti Pellonpää vai Jaakko Ryhänen.

        Helppoa. Jaakko Ryhänen (saa laulaa suihkussa). Sitten olisi Peltsi ja sopisiko Tauno Palo?


      • india
        KristaTee kirjoitti:

        Helppoa. Jaakko Ryhänen (saa laulaa suihkussa). Sitten olisi Peltsi ja sopisiko Tauno Palo?

        Minä kun en oikein ymmärrä kummankaan hyvän päälle, en Peltsin enkä Taunon, joudun kamalan vaikean tilanteen eteen.
        Pakko heittää kolikolla. Peltsi on kruuna ja Tauno on klaava.

        Täps! Kruuna tuli. Peltsi meni ja Tauno Suuri jäi. Ja Taunolle kaveriksi Mick Jagger.
        Sopii valita.


      • KristaTee
        india kirjoitti:

        Minä kun en oikein ymmärrä kummankaan hyvän päälle, en Peltsin enkä Taunon, joudun kamalan vaikean tilanteen eteen.
        Pakko heittää kolikolla. Peltsi on kruuna ja Tauno on klaava.

        Täps! Kruuna tuli. Peltsi meni ja Tauno Suuri jäi. Ja Taunolle kaveriksi Mick Jagger.
        Sopii valita.

        Jaggeria en suurin surminkaan haluaisi. Hrrr. Pakko kai on Tauno ottaa, hyvin pitkin hampain kylläkin.

        Ja sitten olisi tarjolla Mick Jagger ja Italian ex-jotakin Berlusconi.


      • paulie
        KristaTee kirjoitti:

        Jaggeria en suurin surminkaan haluaisi. Hrrr. Pakko kai on Tauno ottaa, hyvin pitkin hampain kylläkin.

        Ja sitten olisi tarjolla Mick Jagger ja Italian ex-jotakin Berlusconi.

        Jos noista olisi todella valittava, jättäisin sen inha Berlusconin jaettavaksi italialaisille ja ottaisin Mr. Jaggerin ja hänetkin vain siksi, että olisi rahaa, millä mällätä.
        Siis seuraavalle Berlusconi vai Marlon Brando!! ( saa valita nuoren tai iäkkäämmän persoonan)


      • OliviaKoo
        paulie kirjoitti:

        Jos noista olisi todella valittava, jättäisin sen inha Berlusconin jaettavaksi italialaisille ja ottaisin Mr. Jaggerin ja hänetkin vain siksi, että olisi rahaa, millä mällätä.
        Siis seuraavalle Berlusconi vai Marlon Brando!! ( saa valita nuoren tai iäkkäämmän persoonan)

        Marlon Brando! Ei puhettakaan muusta ja kumpi tahansa versio käy.

        Hah-hah! Jäljelle jäi Berlusconi ja pariksi isä-Iglesias (en muista etunimeä).


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Marlon Brando! Ei puhettakaan muusta ja kumpi tahansa versio käy.

        Hah-hah! Jäljelle jäi Berlusconi ja pariksi isä-Iglesias (en muista etunimeä).

        todella hurmaavaa kun saa tällaiset vaihtoehdot.
        Tietenkin valitsen tuon Berlusconin, eihän sitä muuten kukaan huoli.
        Siispä annan seuraavalle vaihtoehdot Isä-Iglesias ja
        Uuno Turhapuro.
        Jos oli jo aikaisemmin listalla, suotakoon anteeksi, en ehtinyt lukemaan kaikkia, kun huomasin että tuo Berlusconi oli jaossa, niin piti heti napata!


      • OliviaKoo
        Tamarix kirjoitti:

        todella hurmaavaa kun saa tällaiset vaihtoehdot.
        Tietenkin valitsen tuon Berlusconin, eihän sitä muuten kukaan huoli.
        Siispä annan seuraavalle vaihtoehdot Isä-Iglesias ja
        Uuno Turhapuro.
        Jos oli jo aikaisemmin listalla, suotakoon anteeksi, en ehtinyt lukemaan kaikkia, kun huomasin että tuo Berlusconi oli jaossa, niin piti heti napata!

        Minulle kelpaa sitten isä-Iglesias, Uuno-sottapyttyä en huolisi edes maksusta.

        Uunolle kumppaniksi Topi Sorsakoski.


      • KristaTee
        Tamarix kirjoitti:

        todella hurmaavaa kun saa tällaiset vaihtoehdot.
        Tietenkin valitsen tuon Berlusconin, eihän sitä muuten kukaan huoli.
        Siispä annan seuraavalle vaihtoehdot Isä-Iglesias ja
        Uuno Turhapuro.
        Jos oli jo aikaisemmin listalla, suotakoon anteeksi, en ehtinyt lukemaan kaikkia, kun huomasin että tuo Berlusconi oli jaossa, niin piti heti napata!

        Huulio (Iglesias), Uunoa kun en siedä. Loiri menettelisi.

        Elikkä Uuno ja hänen kanssaan ... ans ku fundeeraan ... Matti Vanhanen (eihän ole vielä ollut?).


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Minulle kelpaa sitten isä-Iglesias, Uuno-sottapyttyä en huolisi edes maksusta.

        Uunolle kumppaniksi Topi Sorsakoski.

        ehdit ensin. Eli yäk. Pakko valita Topi.

        Ja sitten Uuno ja Matti Vanhanen.


      • paulie
        KristaTee kirjoitti:

        Huulio (Iglesias), Uunoa kun en siedä. Loiri menettelisi.

        Elikkä Uuno ja hänen kanssaan ... ans ku fundeeraan ... Matti Vanhanen (eihän ole vielä ollut?).

        Näistä kahdesta otan ehdottomasti Uunon. Hänen kanssaan ei elämä käy yksitoikkoiseksi. Matti Vanhasen jätän siis jäljelle ja hänelle kaveriksi laitan Sulevi Peltolan (lempinäyttelijäni!!)


      • KristaTee
        paulie kirjoitti:

        Näistä kahdesta otan ehdottomasti Uunon. Hänen kanssaan ei elämä käy yksitoikkoiseksi. Matti Vanhasen jätän siis jäljelle ja hänelle kaveriksi laitan Sulevi Peltolan (lempinäyttelijäni!!)

        Ei ihan idolini, mutta kyllä Sulevin nappasen. Vanhasmattia en missään tapauksessa halua, vaikka hyvän näköinen onkin.

        Sitten olisi tarjolla Matti Vanhanen ja Robert Redford.


      • india
        KristaTee kirjoitti:

        Ei ihan idolini, mutta kyllä Sulevin nappasen. Vanhasmattia en missään tapauksessa halua, vaikka hyvän näköinen onkin.

        Sitten olisi tarjolla Matti Vanhanen ja Robert Redford.

        Arvatkaa siis kumpi? Roopertti, ainakin Vanhaseen verrattuna, vaikka alkaakin jo parhaat päivänsä olla ohi.

        Minun valintani on Robert Redford.

        Sinulle jää Matti Vanhanen ja Mauri Pekkarinen.


      • Wivi ek
        india kirjoitti:

        Arvatkaa siis kumpi? Roopertti, ainakin Vanhaseen verrattuna, vaikka alkaakin jo parhaat päivänsä olla ohi.

        Minun valintani on Robert Redford.

        Sinulle jää Matti Vanhanen ja Mauri Pekkarinen.

        valitsen Matti Vanhasen, ikäeroakin meillä vain muutama päivä. Siis Mare Pekkarinen jää jäljelle.

        Siispä: Mauri Pekkarinen vai Kaarlo Juurela?
        Hih...sorry seuraava vastaaja..


      • Anonyymi
        Tellastiina kirjoitti:

        Meinasin jo kysyä, että mitä se Okalinnut siihen kuuluu, mutta selvishän se.

        Koita pitää puolesi, mehän täällä aina ollaan. Miten muuten varvas jaksaa?

        Teppo vai Matti, valikoin nykäsen.


      • Anonyymi
        india kirjoitti:

        Minä kun en oikein ymmärrä kummankaan hyvän päälle, en Peltsin enkä Taunon, joudun kamalan vaikean tilanteen eteen.
        Pakko heittää kolikolla. Peltsi on kruuna ja Tauno on klaava.

        Täps! Kruuna tuli. Peltsi meni ja Tauno Suuri jäi. Ja Taunolle kaveriksi Mick Jagger.
        Sopii valita.

        Brännas vai tuli palo.? Ei vaan ansa!


    • KristaTee

      Oliko tuo nyt kiltisti tehty, kysyn vain?

      Pekkarisen valitsen, ei naurata, mutta kuitenkin.

      Ja sitten ohittamaton tarjous: Kaarlo Juurela ja Ismo Alanko.

      • ehdot

        ovat niin kehnot, että eivät kelpaa tänne puskiinkaan ;)


      • KristaTee
        ehdot kirjoitti:

        ovat niin kehnot, että eivät kelpaa tänne puskiinkaan ;)

        luvan kelvata, muita en keksi.


      • Wivi ek

        Näistä kahdesta Ismo Alanko, ei yhtään hullumpi valinta :)

        Sitten: Kaarlo Juurela / Pekka Vennamo...hihhhh


      • paulie
        Wivi ek kirjoitti:

        Näistä kahdesta Ismo Alanko, ei yhtään hullumpi valinta :)

        Sitten: Kaarlo Juurela / Pekka Vennamo...hihhhh

        Voi, voi kun on vaikea pala.
        Taidan ottaa Pekka Vennamon, kun on sellainen supliikkimies suustaan.
        Juurelan Kalle jäi siis kaveriksi Jorma Uotiselle...


      • KristaTee
        paulie kirjoitti:

        Voi, voi kun on vaikea pala.
        Taidan ottaa Pekka Vennamon, kun on sellainen supliikkimies suustaan.
        Juurelan Kalle jäi siis kaveriksi Jorma Uotiselle...

        Miksi aina minulle? Mutta kun nyt kerran tulin käymään, niin otanpa Jorman pois tuosta pyörimästä.

        Teen hieman helpommaksi: Kalle Juurela ja Englannin prinssi Charles.


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        Miksi aina minulle? Mutta kun nyt kerran tulin käymään, niin otanpa Jorman pois tuosta pyörimästä.

        Teen hieman helpommaksi: Kalle Juurela ja Englannin prinssi Charles.

        Jo vain minä rinssin hoidan pois kuljeksimasta. Vaikka sillä onkin muija eikä edes puolta valtakuntaa, kelpaa se silti minulle.

        Seuraava valitkoon sitten Kaarlo Juurelan ja Tommi Evilän väliltä.


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Jo vain minä rinssin hoidan pois kuljeksimasta. Vaikka sillä onkin muija eikä edes puolta valtakuntaa, kelpaa se silti minulle.

        Seuraava valitkoon sitten Kaarlo Juurelan ja Tommi Evilän väliltä.

        Evilä minulle ja heti!

        Juurela jäi sitten kera Norjan kuninkaan.


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        Evilä minulle ja heti!

        Juurela jäi sitten kera Norjan kuninkaan.

        toisen kuninkaallisen! Mikäs minun tässä on ollessa ja eläessä, kun on herttuattaren tiaara ja kuningattaren kruunu ;)

        Kalle odottaa edelleen ottajaansa ynnä Risto-Matti Ratia.


      • Wivi
        OliviaKoo kirjoitti:

        toisen kuninkaallisen! Mikäs minun tässä on ollessa ja eläessä, kun on herttuattaren tiaara ja kuningattaren kruunu ;)

        Kalle odottaa edelleen ottajaansa ynnä Risto-Matti Ratia.

        Risto-Matin. Pientä Kalle-raukkaa ei kukaan huoli. Miten käy nyt, eli K.Juurela vs gay-boy Seppo Kolehmainen.


      • KristaTee
        Wivi kirjoitti:

        Risto-Matin. Pientä Kalle-raukkaa ei kukaan huoli. Miten käy nyt, eli K.Juurela vs gay-boy Seppo Kolehmainen.

        uhraudun. Nyt lähti Kalle-poika.

        Sitten olisi Seppo Kolehmainen ja Paavo Väyrynen.


      • Wivi
        KristaTee kirjoitti:

        uhraudun. Nyt lähti Kalle-poika.

        Sitten olisi Seppo Kolehmainen ja Paavo Väyrynen.

        Otan Paavon, vaikka vähän ilettääkin.

        Sitten tarjotaan Kolehmaisen Seppoa tai Ele Aleniusta :))


      • Paulie
        Wivi kirjoitti:

        Otan Paavon, vaikka vähän ilettääkin.

        Sitten tarjotaan Kolehmaisen Seppoa tai Ele Aleniusta :))

        minun makuuni l. Ele Alenius. Pehmeästi puhuisi ja hellästi kuiskailisi...
        Kalle saa seurakseen Kauko Käyhkön...


      • Paulie
        Paulie kirjoitti:

        minun makuuni l. Ele Alenius. Pehmeästi puhuisi ja hellästi kuiskailisi...
        Kalle saa seurakseen Kauko Käyhkön...

        Johan sen Kallen oli sieltä joku korjannut. Piti siis laittaa Kolehmaiasen Seppo tai Käyhkön Kauko. Niin.


      • Wivi kirjoitti:

        Otan Paavon, vaikka vähän ilettääkin.

        Sitten tarjotaan Kolehmaisen Seppoa tai Ele Aleniusta :))

        siltä, että on jotkut keräämässä porukkaa jonkinlaiseen joukkuepeliin.
        Minä onneton kun luulin, että saa ottaa vain yhden.
        No aina parempi, siis valitsen tuon Seppo Kolehmaisen ehkä siksi, etten edes tiedä kuka hän on.
        Siispä joku valistakoon minua.
        Ele Aleniuksen muistan aikojen alusta ja lisään vähän tuoretta verta hänen seurakseen: Tratatataa..
        täältä tulee Mika Häkkinen.
        Nyt tytöt, pitäkääs kiirettä niin nähdään,kuka hänet saa.


      • OliviaKoo
        Tamarix kirjoitti:

        siltä, että on jotkut keräämässä porukkaa jonkinlaiseen joukkuepeliin.
        Minä onneton kun luulin, että saa ottaa vain yhden.
        No aina parempi, siis valitsen tuon Seppo Kolehmaisen ehkä siksi, etten edes tiedä kuka hän on.
        Siispä joku valistakoon minua.
        Ele Aleniuksen muistan aikojen alusta ja lisään vähän tuoretta verta hänen seurakseen: Tratatataa..
        täältä tulee Mika Häkkinen.
        Nyt tytöt, pitäkääs kiirettä niin nähdään,kuka hänet saa.

        on suomalainen näyttelijä, sutki savolainen, et vain muista?

        Ja vaihtoehdot ovat siis Ele ja Mika? Sopii arvata. Mika Häkkinen.

        Ele Alenius vai Tony Blair?


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        on suomalainen näyttelijä, sutki savolainen, et vain muista?

        Ja vaihtoehdot ovat siis Ele ja Mika? Sopii arvata. Mika Häkkinen.

        Ele Alenius vai Tony Blair?

        jo mennyt? Vaan eipä haittaa, en olisi häntä kuitenkaan halunnut. Siispä Tony. Ei kovasti kiehdo, mutta ehkä hänestä vielä saa salonkikelpoisen.

        Sitten olisi Kimi Räikkönen ja Esko-Juhani Tennilä.


      • nappaan
        KristaTee kirjoitti:

        jo mennyt? Vaan eipä haittaa, en olisi häntä kuitenkaan halunnut. Siispä Tony. Ei kovasti kiehdo, mutta ehkä hänestä vielä saa salonkikelpoisen.

        Sitten olisi Kimi Räikkönen ja Esko-Juhani Tennilä.

        Esko-Juhani Tennilän puskiin, Kimin narinaa en jaksaisi kuunnella, Tennilä on mies minun makuuni.

        Räikköselle kaveriksi Juha kankkunen.


      • Zirkonia
        nappaan kirjoitti:

        Esko-Juhani Tennilän puskiin, Kimin narinaa en jaksaisi kuunnella, Tennilä on mies minun makuuni.

        Räikköselle kaveriksi Juha kankkunen.

        Minulle Räikkönen rahojen vuoksi, eihän sitä paljon tarvitsisi katsella kun on tuolla maailmalla.
        Juha Kankkuselle kilpailijaksi Veltto-Virtanen


      • a-woman1
        nappaan kirjoitti:

        Esko-Juhani Tennilän puskiin, Kimin narinaa en jaksaisi kuunnella, Tennilä on mies minun makuuni.

        Räikköselle kaveriksi Juha kankkunen.

        Tietenkin Juha Kankkunen. Valitkaapa seuraavista:
        Tommy Taberman ja Tuomas Enbuske.


      • KristaTee
        a-woman1 kirjoitti:

        Tietenkin Juha Kankkunen. Valitkaapa seuraavista:
        Tommy Taberman ja Tuomas Enbuske.

        Kuka tämä Embuske on? Tabermanin nappaan, koska tiedän kuka hän on.

        Rannalle jäivät Tuomas Enbuske ja Elvis Presley. Toivottavasti tulevat toimeen keskenään.


      • india
        a-woman1 kirjoitti:

        Tietenkin Juha Kankkunen. Valitkaapa seuraavista:
        Tommy Taberman ja Tuomas Enbuske.

        Jos sinä jätät Veltto-Virtasen valitsematta, hän jää seuraavalle.
        Eli Veltto-Virtanen vai Tommy Taberman (jätetään tämä Enbuske pois).


      • india
        KristaTee kirjoitti:

        Kuka tämä Embuske on? Tabermanin nappaan, koska tiedän kuka hän on.

        Rannalle jäivät Tuomas Enbuske ja Elvis Presley. Toivottavasti tulevat toimeen keskenään.

        edelleen Veltto-Virtanen , koska KristaTee otti Tabermannin.

        Ja nyt kilpailevat keskenään Veltto-Virtanen Ja Elvis, joka on kyllä jo kerran tainnut olla mukana, mutta mitä tuosta, kelpaa kunkun olla toisenkin kerran.

        Ja Elviksen minä huolin, eikös tänään muuten ole hänen kuolinpäivänsä, 30 vuotta sitten?

        Veltto jäi edelleen tavoiteltavaksi ja hänen parikseen isken Tony Halmeen.


      • KristaTee
        india kirjoitti:

        Jos sinä jätät Veltto-Virtasen valitsematta, hän jää seuraavalle.
        Eli Veltto-Virtanen vai Tommy Taberman (jätetään tämä Enbuske pois).

        sekaisin. No otanpa sitten toistamiseen tuon Tabermanin. Velttoa en haluaisi mistään hinnasta.

        Ja sitten: Veltto-Virtanen ja Bill Clinton.


      • india
        KristaTee kirjoitti:

        sekaisin. No otanpa sitten toistamiseen tuon Tabermanin. Velttoa en haluaisi mistään hinnasta.

        Ja sitten: Veltto-Virtanen ja Bill Clinton.

        Sinulle jäivät vaihtoehdoiksi Veltto-Virtanen ja Tony Halme ;)
        Katsohan hiukan ketjua taaksepäin, siellä se meni vähän sekaisin, mutta jatka nyt tästä, niin selviää tämä sekainen lankakerä...:D.


      • KristaTee kirjoitti:

        Kuka tämä Embuske on? Tabermanin nappaan, koska tiedän kuka hän on.

        Rannalle jäivät Tuomas Enbuske ja Elvis Presley. Toivottavasti tulevat toimeen keskenään.

        Ethän sinä mikään TV:n orja ole, kun et Embuskea tunne. Sehän veti kolmosella tai nelosella jotain showta viime vuonna Joonas Hytösen kanssa.


      • Anonyymi
        KristaTee kirjoitti:

        jo mennyt? Vaan eipä haittaa, en olisi häntä kuitenkaan halunnut. Siispä Tony. Ei kovasti kiehdo, mutta ehkä hänestä vielä saa salonkikelpoisen.

        Sitten olisi Kimi Räikkönen ja Esko-Juhani Tennilä.

        Tasaarvona kolkko marin vai tuore Tony Blaird?

        Vastaus on suojeltuna Tiitisen jääkaapissa.


    • KristaTee

      Taasko mokasin?

      Siispä suru syömmessäin valitsen Velton.

      Hieman iloisemmin ilmoitan, että vapaana on Tony Halme ja sopisiko nyt Bill Clinton?

      • Wivi

        jokainen joskus mokailee, eikä tämä mitään kuolemanvakavaa ole.

        Noista kahdesta haluan ehdottomasti Klintonin Pilin.

        Jäljelle jää Toni Halme ja Martti Ahtisaari.


      • paulie
        Wivi kirjoitti:

        jokainen joskus mokailee, eikä tämä mitään kuolemanvakavaa ole.

        Noista kahdesta haluan ehdottomasti Klintonin Pilin.

        Jäljelle jää Toni Halme ja Martti Ahtisaari.

        Woi Wiivi, kun panit pahan.

        Taidan silti " kallistua " tuon Ahtisaaren Martin puoleen, koska on sivistynyt mies ja maailmaa nähnyt. Niin ja presidenttikin ollut. Halme vain kansanedustaja.
        Siis seuraava, valitsepa näistä: Tony Halme vai
        Vilho Vartiainen.


      • Wivi kirjoitti:

        jokainen joskus mokailee, eikä tämä mitään kuolemanvakavaa ole.

        Noista kahdesta haluan ehdottomasti Klintonin Pilin.

        Jäljelle jää Toni Halme ja Martti Ahtisaari.

        tuo rauhanrakentaja Ahtisaari. Tekisi varmaan hyvää meikäläisenkin levottomalle sielulle.
        Toni Halme, jaa kenetkäs hänlle pariksi laittaisin?
        Joo, laitetaanpas kirjailija Sidney Sheldon, mies on, vaikka kirjoittelusta päätellen, voisi ajatella toisin.
        Siis: Toni Halme vastaan Sidney Sheldon.


      • Tamarix kirjoitti:

        tuo rauhanrakentaja Ahtisaari. Tekisi varmaan hyvää meikäläisenkin levottomalle sielulle.
        Toni Halme, jaa kenetkäs hänlle pariksi laittaisin?
        Joo, laitetaanpas kirjailija Sidney Sheldon, mies on, vaikka kirjoittelusta päätellen, voisi ajatella toisin.
        Siis: Toni Halme vastaan Sidney Sheldon.

        aina niin hitaasti, että joku nokkelampi ehtii väliin.


      • marjapensas ek
        Tamarix kirjoitti:

        tuo rauhanrakentaja Ahtisaari. Tekisi varmaan hyvää meikäläisenkin levottomalle sielulle.
        Toni Halme, jaa kenetkäs hänlle pariksi laittaisin?
        Joo, laitetaanpas kirjailija Sidney Sheldon, mies on, vaikka kirjoittelusta päätellen, voisi ajatella toisin.
        Siis: Toni Halme vastaan Sidney Sheldon.

        koko ketjua, on niin mahottoman pitkä, mutta Sheldonin otan ehdottomasti, kirjoittaa niin ihania kirjoja.
        No Hame vaiko Paul Newman?


      • paulie
        marjapensas ek kirjoitti:

        koko ketjua, on niin mahottoman pitkä, mutta Sheldonin otan ehdottomasti, kirjoittaa niin ihania kirjoja.
        No Hame vaiko Paul Newman?

        tästä valikoimasta. Halme jää pois ja Paul Newman, minkäikäisenä tahansa, saa minut tappelemaan sukulaistyttöni kanssa hänestä...
        Taitaa vaan olla niin, että sukulaisAnja pitää mieluummin tästä nuoremmasta versiosta. Anteeksi, että ehdin.
        Halmeen kaveriksi laitan edelleen sen Vilho Vartiaisen.


      • Tellastiina*
        paulie kirjoitti:

        tästä valikoimasta. Halme jää pois ja Paul Newman, minkäikäisenä tahansa, saa minut tappelemaan sukulaistyttöni kanssa hänestä...
        Taitaa vaan olla niin, että sukulaisAnja pitää mieluummin tästä nuoremmasta versiosta. Anteeksi, että ehdin.
        Halmeen kaveriksi laitan edelleen sen Vilho Vartiaisen.

        Kyllä Vilho Vartiaisen nuoruusmuistoja kuuntelee, jos ei häntä tarvitse katsella, joten se ennen kuin Tony Halme, hänessä ei ole mitään mikä kiinnostaisi.

        Tony Halme ja sitten kaveriksi Juha Mieto. Eipä ole vaikea arvata kumpi jää!


      • OliviaKoo
        Tellastiina* kirjoitti:

        Kyllä Vilho Vartiaisen nuoruusmuistoja kuuntelee, jos ei häntä tarvitse katsella, joten se ennen kuin Tony Halme, hänessä ei ole mitään mikä kiinnostaisi.

        Tony Halme ja sitten kaveriksi Juha Mieto. Eipä ole vaikea arvata kumpi jää!

        Koska en voi sietää joka-alan-asiantuntijaa, Mietoa, otan Tony Halmeen ja opetan hänelle vähän tapoja. Paljonkin, jos niikseen tulee.

        Mieto vastaan Archie Bunker...


      • KristaTee
        OliviaKoo kirjoitti:

        Koska en voi sietää joka-alan-asiantuntijaa, Mietoa, otan Tony Halmeen ja opetan hänelle vähän tapoja. Paljonkin, jos niikseen tulee.

        Mieto vastaan Archie Bunker...

        Archie minulle heti!

        Mieto jää jonottmaan Mauno Koiviston kanssa.


      • KristaTee kirjoitti:

        Archie minulle heti!

        Mieto jää jonottmaan Mauno Koiviston kanssa.

        niin kauan, että tuo Halme otettaisiin edes ulkoruokintaan jonnekin.
        Manun voisin valitakin ja niinpä jää
        Mietaa taistelemaan suosiosta Pekka Puupään kanssa.
        Älkää vain sanoko, että Puupää ei ole todellinen henkilö. Kyllä on, olen nähnyt elokuvissa!


      • Wivi ek
        Tamarix kirjoitti:

        niin kauan, että tuo Halme otettaisiin edes ulkoruokintaan jonnekin.
        Manun voisin valitakin ja niinpä jää
        Mietaa taistelemaan suosiosta Pekka Puupään kanssa.
        Älkää vain sanoko, että Puupää ei ole todellinen henkilö. Kyllä on, olen nähnyt elokuvissa!

        pakko valita Pekka Puupää. Pekka järjestäisi aina hauskaa ja rillumareitä.

        Mietaa vai Marlon Brando?


      • Wivi ek kirjoitti:

        pakko valita Pekka Puupää. Pekka järjestäisi aina hauskaa ja rillumareitä.

        Mietaa vai Marlon Brando?

        Brando minulle.
        Kuinkas olisi: Mietaa vai M.A. Numminen?


      • marjapensas ek
        Tamarix kirjoitti:

        Brando minulle.
        Kuinkas olisi: Mietaa vai M.A. Numminen?

        ajoissa, mulle Numminen ja Hekgan heitän kylpyammeesta huissin nevadaan.
        Mietaa vai Anthony Qinn?


      • marjapensas ek
        marjapensas ek kirjoitti:

        ajoissa, mulle Numminen ja Hekgan heitän kylpyammeesta huissin nevadaan.
        Mietaa vai Anthony Qinn?

        Helgaa tarkoitin:))


      • marjapensas ek
        marjapensas ek kirjoitti:

        ajoissa, mulle Numminen ja Hekgan heitän kylpyammeesta huissin nevadaan.
        Mietaa vai Anthony Qinn?

        Helgaa tarkoitin:))


      • KristaTee
        marjapensas ek kirjoitti:

        ajoissa, mulle Numminen ja Hekgan heitän kylpyammeesta huissin nevadaan.
        Mietaa vai Anthony Qinn?

        Anthony, ehdottomasti.

        Mietaa-parka odottelee Romano Prodin kanssa.


      • OliviaKoo
        marjapensas ek kirjoitti:

        Helgaa tarkoitin:))

        Vai ylläpitoko se niitä kirotusvireitä tekee?
        Oli miten oli, minulle kelpaa Anthony Quinn.

        Jäikö se Mietaa edelleen? Taisi jäädä.

        Mieto vai Seppo Räty?


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        Anthony, ehdottomasti.

        Mietaa-parka odottelee Romano Prodin kanssa.

        Otan Romanon, kiitos. Ja tarjoan Mietoa ja Seppo Rätyä.

        Meillä taisi KristaTeen kanssa laulaa näppäimistö melkein samaan aikaan.


      • marjapensas ek
        OliviaKoo kirjoitti:

        Otan Romanon, kiitos. Ja tarjoan Mietoa ja Seppo Rätyä.

        Meillä taisi KristaTeen kanssa laulaa näppäimistö melkein samaan aikaan.

        Oikeassa olet piti käväistä nurkan takana häpeämässä:)
        No minä otan sitten Mietaan, on kunnon pohojalaanen,
        jäljelle jää Räty ja kaveriksi Pedro Hietanen.


      • Zirkonia
        OliviaKoo kirjoitti:

        Otan Romanon, kiitos. Ja tarjoan Mietoa ja Seppo Rätyä.

        Meillä taisi KristaTeen kanssa laulaa näppäimistö melkein samaan aikaan.

        Tuon Mietaan, onhan se niin rehti mies.
        Sitten jää jäljelle Seppo Räty ja toiseksi Ville Valo


      • Wivi ek
        marjapensas ek kirjoitti:

        Oikeassa olet piti käväistä nurkan takana häpeämässä:)
        No minä otan sitten Mietaan, on kunnon pohojalaanen,
        jäljelle jää Räty ja kaveriksi Pedro Hietanen.

        Pakko ottaa tuo Räty :(

        Pedro Hietanen vai Luciano Pavarotti?


      • Zirkonia
        Wivi ek kirjoitti:

        Pakko ottaa tuo Räty :(

        Pedro Hietanen vai Luciano Pavarotti?

        Ei kai montaa enää jäljellä?Menin jo ihan sekaisin.Vissiin Pedro, Luciano ja Ville vielä tarjolla.


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Koska en voi sietää joka-alan-asiantuntijaa, Mietoa, otan Tony Halmeen ja opetan hänelle vähän tapoja. Paljonkin, jos niikseen tulee.

        Mieto vastaan Archie Bunker...

        Oho! Mettään olis menny veikkaus, minä kun en kattelis Halmetta edes yhtä punasta sekunttia!

        Vaikeen homman otit ittelles, Halmetta kun alat opettaan.


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        Oho! Mettään olis menny veikkaus, minä kun en kattelis Halmetta edes yhtä punasta sekunttia!

        Vaikeen homman otit ittelles, Halmetta kun alat opettaan.

        Räty. Hieman jörö, muttei sitten lörpöttele turhia.

        Valo ja ... miten on, eihän Sauli Niinistö vielä ole ollut kaupan? Eihän?


      • elma05
        KristaTee kirjoitti:

        Räty. Hieman jörö, muttei sitten lörpöttele turhia.

        Valo ja ... miten on, eihän Sauli Niinistö vielä ole ollut kaupan? Eihän?

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)


      • marjapensas ek
        Zirkonia kirjoitti:

        Ei kai montaa enää jäljellä?Menin jo ihan sekaisin.Vissiin Pedro, Luciano ja Ville vielä tarjolla.

        Pavarotti saisi kuunnella livenä, aahh.
        Pedro ja Ville jää.


      • Zirkonia
        elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Siis Ville Valo ja Leif Fager jäljellä. No otetaan Ville, ja annetaan sille vähän isoäidiltä satikutia, kun on kännäillyt ja sekoillut maailmalla.
        Siis Lefa jää jäljelle ja Lefan kanssa kilpailemaan Esko Salminen


      • elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Ville Valo nyt vieroituksen jälkeen paremmin selvillä vesillä?
        Otan hänet, koska laulaa siitä kotiviinistäkin niin herkästi.
        Siispä Leif Wager ja Arto Paasilinna olisivat nyt jaossa, olkaapa hyvät.


      • elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Ville Valo nyt vieroituksen jälkeen paremmin selvillä vesillä?
        Otan hänet, koska laulaa siitä kotiviinistäkin niin herkästi.
        Siispä Leif Wager ja Arto Paasilinna olisivat nyt jaossa, olkaapa hyvät.


      • KristaTee
        elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Pakko ottaa Lefa, valoa on meillä tarpeeksi.

        Sitten olisi Valo Homer Simpson.


      • marjapensas
        elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Taidanpa napata sitten tuon Leiffin.
        Valo jää ja kun on niin tunnettu maailmalla, pistetään kaveriksi Andrea Bocelli.


      • OliviaKoo
        elma05 kirjoitti:

        Saulinpa nappasen minä
        Pannaan Valo kiertoon ja kaveriksi Leif Fager
        (oliko väliä vaikka jo kuollut on?)

        Ville Valo ja Leif Fager? Ou diö.
        Saatanpa sitten ottaa pitkän harkinnan tuloksena tämän Ville Valon, mutta vasta vieroituksen jälkeen.

        Leif Fager ja vastapelurina Tony Curtis.


      • OliviaKoo
        OliviaKoo kirjoitti:

        Ville Valo ja Leif Fager? Ou diö.
        Saatanpa sitten ottaa pitkän harkinnan tuloksena tämän Ville Valon, mutta vasta vieroituksen jälkeen.

        Leif Fager ja vastapelurina Tony Curtis.

        ja pyydän anteeksi.


      • OliviaKoo kirjoitti:

        Ville Valo ja Leif Fager? Ou diö.
        Saatanpa sitten ottaa pitkän harkinnan tuloksena tämän Ville Valon, mutta vasta vieroituksen jälkeen.

        Leif Fager ja vastapelurina Tony Curtis.

        Ei ihme, vaikka on viestit sekaisin, kun ei eilen illalla mikään toiminut!

        Mulla tuli ainakin kiire nappaamaan Tony Curtis, oikea namupala aikoinaan!

        Kenenkähän laittaisi kaveriksi?
        Vaikkapa Curtis ja John Lennon.
        (Oma suosikkini Beatlesien kultakaudella)


      • marjapensas
        Tellastiina kirjoitti:

        Ei ihme, vaikka on viestit sekaisin, kun ei eilen illalla mikään toiminut!

        Mulla tuli ainakin kiire nappaamaan Tony Curtis, oikea namupala aikoinaan!

        Kenenkähän laittaisi kaveriksi?
        Vaikkapa Curtis ja John Lennon.
        (Oma suosikkini Beatlesien kultakaudella)

        mennä sekaiseksi, jos sinä otit Tonyn, mulle Lennon, mitä jää jäljelle
        No hällä väliä, kukaan ei ole vielä ottanut
        Andrea Bocellia niin hänelle kaveriksi herkkupala Tom Cruise:)


      • Tellastiina kirjoitti:

        Ei ihme, vaikka on viestit sekaisin, kun ei eilen illalla mikään toiminut!

        Mulla tuli ainakin kiire nappaamaan Tony Curtis, oikea namupala aikoinaan!

        Kenenkähän laittaisi kaveriksi?
        Vaikkapa Curtis ja John Lennon.
        (Oma suosikkini Beatlesien kultakaudella)

        Tietysti siihen jäi Leif Wager ja toiseksi siis John Lennon.


      • marjapensas kirjoitti:

        mennä sekaiseksi, jos sinä otit Tonyn, mulle Lennon, mitä jää jäljelle
        No hällä väliä, kukaan ei ole vielä ottanut
        Andrea Bocellia niin hänelle kaveriksi herkkupala Tom Cruise:)

        sitten mentiin ristiin ja kaikki on vinksin vonksin...


      • marjapensas
        Tellastiina kirjoitti:

        sitten mentiin ristiin ja kaikki on vinksin vonksin...

        tai ainakin heikun keikun:)
        No nyt on sitten kolme vaihtoehtoa, mutta yksi pois niin jää Leif Fager ja kaverina Tom Cruise?


      • marjapensas kirjoitti:

        tai ainakin heikun keikun:)
        No nyt on sitten kolme vaihtoehtoa, mutta yksi pois niin jää Leif Fager ja kaverina Tom Cruise?

        Tompan ja seuraavalle jää Leif Wager ja kaveriksi Helmut Lotti.


      • KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

        Tietysti siihen jäi Leif Wager ja toiseksi siis John Lennon.

        kerran jo Lefan vieneeni? Noinko onnistuin salaa nappaamaan, ettei kukaan edes huomannut?

        No, ei hätää, toista kertaa en häntä halua. Otan Lennonin, saa laulaa minut uneen iltaisin. Vaikka kyllähän Lefakin lauloi, mutta ei sittenkään. Kaksi Lefaa on jo liikaa.

        Siis Leif Wager ja, ja, ja, ja ... Placido Domingo.


      • Wivi ek
        KristaTee kirjoitti:

        kerran jo Lefan vieneeni? Noinko onnistuin salaa nappaamaan, ettei kukaan edes huomannut?

        No, ei hätää, toista kertaa en häntä halua. Otan Lennonin, saa laulaa minut uneen iltaisin. Vaikka kyllähän Lefakin lauloi, mutta ei sittenkään. Kaksi Lefaa on jo liikaa.

        Siis Leif Wager ja, ja, ja, ja ... Placido Domingo.

        Otan Lefan ja nimenomaan nuoren version.

        Kaksi lauluniekkaa tarjolla: P.Domingo ja Matti Nykänen.


      • Tamarix kirjoitti:

        Ville Valo nyt vieroituksen jälkeen paremmin selvillä vesillä?
        Otan hänet, koska laulaa siitä kotiviinistäkin niin herkästi.
        Siispä Leif Wager ja Arto Paasilinna olisivat nyt jaossa, olkaapa hyvät.

        näitä vempaimia.
        Nuo minun edelliseni näyttävät täydeltä sekoilulta.
        Kone alkoi pätkimään ja kun yritin oikaista otsikon virhettä niin joutui koko systeemi erroriin.
        Anteeksi!


      • KristaTee
        Wivi ek kirjoitti:

        Otan Lefan ja nimenomaan nuoren version.

        Kaksi lauluniekkaa tarjolla: P.Domingo ja Matti Nykänen.

        Domingo ja lujaa sittenkin. Mattia en ikiaikoina halua.

        Tähän jää siis keikkumaan Matti N. ja Kimmo Sasi.


      • OliviaKoo
        KristaTee kirjoitti:

        Domingo ja lujaa sittenkin. Mattia en ikiaikoina halua.

        Tähän jää siis keikkumaan Matti N. ja Kimmo Sasi.

        Minä otan Matti Nykäsen. Nyt minulla on koossa jo sellainen paha-poika-sakki, että saan perustaa käytöskoulun.
        Eiköhän ala pikkuhiljaa käytös muuttua, kun muutaman kerran pamautan niiden päät yhteen ja karjun niin, että rumpukalvot tärisevät.

        Kimmo Sasi vai Erkki Tuomioja?


      • marjapensas
        OliviaKoo kirjoitti:

        Minä otan Matti Nykäsen. Nyt minulla on koossa jo sellainen paha-poika-sakki, että saan perustaa käytöskoulun.
        Eiköhän ala pikkuhiljaa käytös muuttua, kun muutaman kerran pamautan niiden päät yhteen ja karjun niin, että rumpukalvot tärisevät.

        Kimmo Sasi vai Erkki Tuomioja?

        Meneepä vaikeaksi, taidan ottaa sen Erkin, tulee hiuksista mieleen Beatlesit;)
        Kimmo Sasi vai Simo Frangen?


      • Anonyymi
        Wivi kirjoitti:

        jokainen joskus mokailee, eikä tämä mitään kuolemanvakavaa ole.

        Noista kahdesta haluan ehdottomasti Klintonin Pilin.

        Jäljelle jää Toni Halme ja Martti Ahtisaari.

        Jompikumpi Kumpi on parempi ähkäseen.

        Siispä ähkijä jatkoon.


      • Anonyymi
        Tellastiina* kirjoitti:

        Kyllä Vilho Vartiaisen nuoruusmuistoja kuuntelee, jos ei häntä tarvitse katsella, joten se ennen kuin Tony Halme, hänessä ei ole mitään mikä kiinnostaisi.

        Tony Halme ja sitten kaveriksi Juha Mieto. Eipä ole vaikea arvata kumpi jää!

        Vaseoikeasuora jää jäähylle ja juhaväkevä keskeltä kärkeen


      • Anonyymi
        marjapensas ek kirjoitti:

        Helgaa tarkoitin:))

        Helka herala vai Fred astaire?

        Yhden stepin helkelle.


    • kiva leikki

      Minä taidan ott Simo Frangin,on lepposa
      ja hyvän tuulinen.

      Tässä olis sitten Arvo Ylppö ja Tauno Äikää

      • tuolla ylhäällä.
        Sinun olisi muuten kuulunut laittaa Sasi toiseksi vaihtoehdoksi, siis "rannalle jäänyt"!


    • Anonyymi

      Clark Gable vai Gedeon Burkhard?
      Minä valitsen Gedeonin. (= Poliisikoira Rexin tämänhetkinen isäntä.)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe