Mä oon täs miettiny... Miks halusin pakostakin laihtua? aivan sama millä konstilla ja mitä se tekee mulle, kunhan laihdun.
Pidin itseäni lihavana..en kelvannut itselleni, joten käänsin sen myös niin etten kelvannut kellekkään muullekkaan...en omalle murulleni, olin sitä mieltä että hän oli kanssani säälistä. En omalle perheelleni, he pitivät musta vaa koska olimme samaa perhettä. En ystävilleni, he olivat kanssani tekemisissä vain koska autan ja teen heidän eteensä mitä vain.
Viikko sitten ajatukseni muuttuivat, hyvän ystäväni ansiosta. Mulle läheiset ihmiset rakastavat mua tällaisena kuin olen, miksen itse voi rakastaa itseäni?? koska...hhmm..niin, miksen?? Itseasias, ei oo mtn syytä mikä tekis musta riittämättömän. Olen sitä mitä olen ja itseasias, iha hyvännäkönen ja mukavaki viel... Miksi ihmeessä yritin tehdä itsestäni jotain muuta? Huoh, en tiedä sitä mutta sen tiedän että olen täynnä oksentelua, kalorien kyttäystä, paastoamista, ahmimista ja jatkuvaa itseni mollaamista.
Olen päättänyt alkaa nähdä itsessäni sen mitä muutkin mussa näkevät. :) toivottavasti se on jotain mikä saa mut arvostamaan itseäni.
Oletteko te miettineet, mikä pistää teidät tekemään tämän itsellenne? Miksi ette kelpaa itsellenne?
Päätin
että nyt riittää.
1
409
Vastaukset
- *perhonen*
niinpä, miksi ihmeessä raastaa elämänilo kyttäämällä jatkuvasti mitä suuhuni laitan?! enkä edes ole muiden mielestä lihava (165/50-52) vain omasta mielestäni! mulla on avomies, työpaikka, kavereita... eli kaikki pitäisi olla hyvin ja elämä ihanaa! kun vain saisi lopetettua tämän jatkuvan ruoan ajattelun! tahtoisin vain olla terve ja liikunnallinen ja syödä silloin tällöin herkkuja kohtuudella, mutta aina silti tulee huono omatunto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136136Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483626Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482807"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671202
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144968Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10938Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884