ääääääääh. miks pitää olla semmonenki juttu et näkö voi huonota, nii paska juttuuuuu.
en saa piilareita (en ossaa muka käyttää niitä?v*ittu en varmaa osssaaakkaa jos ei anneta koklata) ,enkä mitn jos en laseja ota. en taho laseja koska minkäänlaiset ei sovi mulle,testattu on vaikka minkälaista sankaa ja väriä ja jne. vituttaa. koulutki alkaa maanantaina.:/
kertokaa jtn netti sivuja joista saa halpoja,hyviä, piilareita. pittää yrittää viel jankata niit.
jooooooooo piti taas vähä purkautua.
elämä on syyyyvältä
5
784
Vastaukset
- kuitenkin tallella, kaikill...
omani sammuu, perinnöllisen sairauden takia, parin vuoden päästä olen sokea.
Että ei se elämä nyt niin "syvältä" ole jos pitää sankalaseja käyttää!- :ooooooooooooooooooooo
eikö sitä sulla voi koskaan korjata? :/
- myös rillit
Ei ne piilaritkaan saa olla aina päässä.
Lisäksi pitää kuitenkin hommata sankalasit.
Ja tuskin ne lasit sinua enää tuon pöllömmäksi tekee... :D ... pöllöytesi on jo luettavissakin ihan selkeästi.
Kiukuttele nyt sitten siellä ilman laseja kun ei kerran kelpaa. - niitä suoraan saa
Ei missään tapauksessa kannata netistä vain ostaa jotakin piilareita, se pitää mennä optikon kautta ja selvittää millaiset piilarit ovat sulle parhaat, niitä kun on monenlaisia. Ja optikko ei anna piilareita jos niitä ei osaa käyttää.
Pelkillä piilareilla ei pärjää, lasit tarvitaan kuitenkin.- tuttu fiilis
Ymmärrän hyvin aloittajan tunnelmat. Rillit on monella rumat - esim. mulla. Joillekin toki sopii.
Mutta netistä piilareita ei suoraan pidä mennä ostelemaan. Optikkoa varten.
Miksi et saa piilareita - estävätkö sen vanhemmat vai optikko? Jos vika on vanhemmissa, voisit käydä ensin yksin juttelemassa jossain optikkoliikkessä. Jos ovat myötämielisiä sinulle myymään, ota seuraavalla kerralla vanhempasi mukaan, niin optikko saa heidät ehkä vakuutettua piilareiden sopivuudesta sinulle. Ei piilareiden käytölle ole alaikärajaa.
Teoriassa pelkillä piilareilla ei pärjää. Käytännössä näkösi lienee kuitenkin niin hyvä, että tarvitset piilareita lähinnä koulussa. Suuren osan ajasta voit olla kokonaan ilman mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676