Onko mahdollista muuttaa toiselle paikkakunnalle kesken lukuvuoden? Täytyykö siihen olla erityisiä syitä? Miten tuon asunnon kanssa, kun asia tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta, hakemuksissahan kestää ties kuinka kauan mutta kun pitäisi saada asunto mahollisimman nopeasti?
Kesken lukuvuoden
5
987
Vastaukset
- tuli käsittämätön
kysymys.
Suomihan on siinä suhteessa vapaa maa, että täällä
saa vaikka joka viikko muuttaa mistä tahansa minne
tahansa.
Vai mitä tarkoitat?- joo..
Siis käyn tällä hetkellä kymppiluokkaa ja haluaisin muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, onnistuuko? Vanhemmilta tietty lupaa pitää olla mut onko tää täysin mahdoton ajatus? Pitääkö mulla olla joitain hyviä syitä, MIKSI juuri nyt, tällä hetkellä haluan muuttaa?
- ....
joo.. kirjoitti:
Siis käyn tällä hetkellä kymppiluokkaa ja haluaisin muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, onnistuuko? Vanhemmilta tietty lupaa pitää olla mut onko tää täysin mahdoton ajatus? Pitääkö mulla olla joitain hyviä syitä, MIKSI juuri nyt, tällä hetkellä haluan muuttaa?
Mikään ei edelleenkään estä sinua muuttamasta. Suomi on vapaa maa. Täällä saa muuttaa ihan niin paljon kuin itse haluaa. Kannattaa varmistaa kuitenkin, että sinut otetaan sinne toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Olis se aika ikävää muuttaa ihan turhaan, jos ei kouluun pääsekään.
Voisitko kertoa, miksi kuvittelet, että tarvitset jonkun syyn muuttamiselle ja kenelle sinun täytyy tämä syy kertoa? - koska..
.... kirjoitti:
Mikään ei edelleenkään estä sinua muuttamasta. Suomi on vapaa maa. Täällä saa muuttaa ihan niin paljon kuin itse haluaa. Kannattaa varmistaa kuitenkin, että sinut otetaan sinne toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Olis se aika ikävää muuttaa ihan turhaan, jos ei kouluun pääsekään.
Voisitko kertoa, miksi kuvittelet, että tarvitset jonkun syyn muuttamiselle ja kenelle sinun täytyy tämä syy kertoa?Ajattelin, että kun olen alaikäinen niin tarvitsisin jonkun pätevän syyn, miksi haluan muuttaa ja kaiken lisäksi kun aijon muuttaa vielä niin kauas kotipaikkakunnalta. Ajattelin, ettei sitä noin helposti anneta alaikäisen nuoren muuttaa. No joo, tyhmästi varmaan aateltu mutta jostain se tuli mieleen.
Mutta mites tuon asunnon kanssa? Miten sitä tähän hätään saisi? Ei tässä nyt mikään mielettömän kiire ole mutta mitä pikemmin sen parempi. Ensin tietty pitää saada se opiskelupaikka ja sitten vasta asunnon haku.
Pelottaa tietty seki tässä ettei vanhemmat suostu. - nonoooo
koska.. kirjoitti:
Ajattelin, että kun olen alaikäinen niin tarvitsisin jonkun pätevän syyn, miksi haluan muuttaa ja kaiken lisäksi kun aijon muuttaa vielä niin kauas kotipaikkakunnalta. Ajattelin, ettei sitä noin helposti anneta alaikäisen nuoren muuttaa. No joo, tyhmästi varmaan aateltu mutta jostain se tuli mieleen.
Mutta mites tuon asunnon kanssa? Miten sitä tähän hätään saisi? Ei tässä nyt mikään mielettömän kiire ole mutta mitä pikemmin sen parempi. Ensin tietty pitää saada se opiskelupaikka ja sitten vasta asunnon haku.
Pelottaa tietty seki tässä ettei vanhemmat suostu.Alaikäinen tarvitsee holhoojan allekirjoittamaan vuokrasopimuksen. Että ei sitä nyt ihan niin vaan muutella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760