19 ja poika vielä..

.........................

Mua masentaa ja vituttaa.. kun ajattelen, että oon 19 vuotta vanha jo, enkä oo ikinä saanu taikka edes seurustellut kovin vakavasti.

Jostain syystä en ole vaan ikinä ajautunut moiseen tilanteeseen.

Ihmettelen tässä sitä että mahtaako mulla olla kohtalotovereita, tällä palstalla jopa? Kertokaa omista tuntemuksistanne.

5

1828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fasgasg

Sama vika rahikaisella, viel 18 mut parin kk päästä 19 :>

• yksinäiset

palstalla, siellä on yli 20 vuotiaita, jotka eivät ole ikinä seurustelleet! Ite olen 17 enkä ole edes lyhyttä "teini suhdetta" kokenut..

• poikamies24

enkä oo saanu, ollu minkäänlaisessa fyysisessä kosketuksessa kehenkään tyttöön, paitsi 9-luokalla se puolivahingossa saatu julkinen pusu yläasteen liikkasalissa, koko koulu näki ja nauro, Saatana soikoon, tuskin muistankaan milloin viimeksi oon sanonu jotain Terve!:ttä syvällisempää jollekin vieraalle muijalle. No, itsetuntoni tai mikä liekään tunto on kyllä jo nollaantunut aika monta kertaa, kerran lukion tunnilla muuan ope, kenties tietämättään, nolas mut aika raskaasti, hävetys oli juuri ja juuri siedettävissä. Joskus irkissä, silloin kun siellä kuvia mulla vielä oli, sain muutamalta tutuhkolta vain paskaa niskaan, en siis osaa jutella mistään, paitsi tyhjänpäiväsyyksistä, enkä kyllä uskallakaan

• Valik0iva

Ei toi 19 oo vielä ikä eikä mikään. Älä turhaan murehdi.

Mä oon sitä miltä ettei kantsi ruveta seukkaan vaan seukkaamisen takia. Mitä kivaa siinä muka on? Sekoilua, ok, onhan sekin jotain. Tekstistäsi päätellen kuitenkin haluat jotain vakavampaa.

Neuvon et kattele ympärilles ja odota. Miksi tyytyä ekaan vastaan tulevaan jos on parempiakin?

Ite olen 17v tyttö enkä oo tod. ollut kenenkään kans mitenkään vakavasti. Enkä aio, ennenku tulee tarpeeks mielenkiintonen tyyppi vastaan.
      Oonko muka vanha?!

• jnklcn

looks like we're gonna have ourselves a rock 'n' roll party tonight!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe