Moi!
Olen itse siis 19-vuotias tyttö, ja mieleeni pälkähti, että jos tekisin mahd. plajon ylitöitä, voisin viedä äitini ensi keväänä/syksynä jonnekkin lämpimään ns. synttärimatkalle! :)
Vinkkejä kaipaisinkin siis matkakohteesta joka olisi mieluinen meille molemille.. :P Aika rauhallisesta menosta tykätään, shoppailu, syöminen ja löhöäminen olisi ne tärkeimmät.. Melko halpaa pitäisi olla, niin matka, kuin ostokkset ja syöminenkin..
Ja kun ajankohta olisi tuo kevät tai syksy, ja kuitenkin lämmintä pitäis olla, ni ei ehkä ihan noi kanariansaaret yms...?
Tärkeintä ei ole siis minun viihtymiseni, vaan Äidin! :)
...
Eiköhän siinä ollu jo jotain.. :P
Kaikki vinkit ja pienimmätkin tiedot on erittäin tervetulleita, koska haluisin matkasta äidille ikimuistoisen!
Mihin veisin äitini 55-vuotis matkalle? :)
9
1720
Vastaukset
- iskä60v
ompi kauniit ajatukset.
mutta luulisin että sinulla on muuta järkevämpää käyttöä rahalle.
eli lahjasta vähän,
jos veisit äitisi katsomaan omia synnyinseutujaan, jos ovat siinä 100 km säteellä.
mutta rahasta,
käytä ne säästöt omaan matkusteluusi oman hyvän kaverisi kanssa,
matkailu on hyvin tärkeää nuorelle, kielitaito kehittyy, se on aina tärkeää.
Ja senkin sanoisin, matkasi on tärkeä,
mutta älä osta kaikkea matkamuistoja, se on aivan turhaa rahanhaaskuuta ostaa t-paitoja, avainperiä, ym.
Luulen että äitisi on yhtä Ilonen kun saa kertoa kuinka matkustat ja saa kortin tai kaksi sinulta.
Ainakin minun suurimmat iloni ovat
se että lapset saavat eri asioita. - -Lilian
Bulgaria Kultahietikko on edullinen ja rauhallinen lomapaikka rantoineen ja ostoskatuneen. Sunny biitsi on taas liian teinipaikka.
Vinkkinä mietintämyssyyn vois laittaa Latvian tai Liettuan viikonloppumatkan. Kauniita paikkoja ei turistimassojen pilaama niinkuin viro.
Voitte viettää hauskan ikimuistoisen matkan "tyttöjen" kesken shopaten ja nautiskellen vaikka kauneushoitolan palveluista!
Hienoa!- mukula
Keski-Euroopan kaupungit ovat myös edullisia kohteita: Bratislava on pieni, mukavaa, halpaa...tai Wien on eleganttisempaa, voitte yhdistää Bratislavaan. Myös Budapest voi olla hemmottelua ädillesi: kylpylät, Tonavan romanttiset rantamaisemat, ja shoppailu kyllä sekä vanha kahvilakulttuuria, Sissin palatsi...
- Samanikäiset
Ollaan suunn. samanikäiset äiti ja tytär kuin te kaksi. Toukokuussa oltiin yhdessä viikko Tunisian Hammametissa ja tykättiin molemmat. Lämmintä oli, edullista, paljon nähtävää.
- muistoja kertyy
ja ystävyyssuhde syvenee. Ihan kivoja matkakohteita on ehdoteltu. Ei shoppailu ole tärkeätä, vaan esim edulliset hoidot ja molemmille. Menes vilkuilemaan matkailusivuja, niistä vois saada vihjettä
- Jokunen suositus
Riippuen matkanne ajankohdasta suosittelisin ihan ensimmäisenä Teneriffaa, ja siellä ihanaa kaupunkia, Puerto de la Cruzia. Turistikausi alkaa lokakuun puolivälissä. Lämmintä riittää, hienot ruokapaikat ja shoppailumahdollisuudet. Lisäksi paikka on kaunis ja vehreä. Olen oman äitini kanssa viettänyt siellä ikimuistoisen loman, äiti nautti kukkaloistosta ja tykättiin paikasta kovasti.
Euroopan kaupunkilomien osalta sekä Praha, että Budapest, jota joku jo ehdottikin, ovat hyviä vaihtoehtoja. Molemmissa on nähtävää ja koettavaa, mitään löhöilypaikkoja ne eivät ole.
Lisäksi on vielä Madeira. Siellä Funchalin kaupunki on jossain määrin Pto Cruzin kaltainen, puistomainen, vehreä, kaunis.
Mukavaa matkaa, toivottavasti äitisi nauttii. Todella hienoa, että haluat huomioida äitiäsi. Yhteiset lomat ovat monella tavalla tärkeitä. Me ollaan mamman kanssa reissattu lukemattomia kertoja ja aina on ollut yhtä kivaa. - nanni88
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä! =) nyt vaan miettimään mihkä ja koska.. :P
tästä oli todellakin apua! =)- Perustuu
Älä helkutissa tuhlaa Äitiisi mitään ,Hän on varmaan 10-kertaa varakkaampi kuin sinä :
- viisiin
hei. Olen 55-v äiti, muttei ole tyttöä. Niinpä lähden yksin reissuun, kolmatta kertaa Meksikoon. ( Vinkkinä kysyjälle, että Äiti voi matkustaa yksinkin.) Eli, jos tykkää matkustella, niin kaikki maat käy, kunhan ei tarvi kotomaassa reissata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812