seksuaalinen häirintä

häirikkö1

Kuinkahan yleistä on naisten taholta miespoliiseihin kohdistuva seksuaalinen häirintä? Siis esimerkiksi käpälöinnit ja seksistiset vihjailut.
Itselläni ainakin vaikeuksia pitää näppini erossa.

7

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60i-isi

meitä on monenlaisia, sairaita,
      enemmän ja vähemmän sairaita.

Luonto vie ja ihminen vain vikisee.

En yhtään ihmettele kun on niin paljon rakkauden pätkätarinoita ja viisikymppisenä
      perhe jossa on mun,sun ja yhteisiä lapsia.

Sinullakin tulee aivan varmaan OLEMAAN USEITA RAKKAUSTARINOITA, ENNE KUIN OLET ELÄKKEELLÄ.

Toisaalta kadehdin onneasi, on sekin ihanaa,
      mutta
      en siltti omaani 38v rakkaustarinaa pois antaisi.

• toimistohiiri

Mua ainakin ärrrrsyttää noi nelikymppiset muijat, jotka kuolaa kyttien perään. Vierestä seuranneena ovat varsinaisia tyrkkyjä. Mitä ne kyttäpojat niille mahtaa - ketoon vaan!

• sorayas

En ymmärrä mitä erityistä poliiseissa on? Tavallisia taapertajia ja ammatissa johon "joutuu", kun älykkyys ei riitä pidemmälle.

• puolustusvomoimat..

"Tavallisia taapertajia ja ammatissa johon "joutuu", kun älykkyys ei riitä pidemmälle."

Tarkoitit ilmeisesti puolustusvoimia.

• sorayas
        puolustusvomoimat.. kirjoitti:

"Tavallisia taapertajia ja ammatissa johon "joutuu", kun älykkyys ei riitä pidemmälle."

Tarkoitit ilmeisesti puolustusvoimia.

Lasken vanginvartijat ja armeijan alipäällystön samaan kastiin. Virkapuku nostaa toki profiilia, mutta vain kanamaisten naisten silmissä. Kun virkapuku vaihtuu vaikkapa haalareihin, sisällä on kuitenkin aivan sama mies. Mielikuvitus tekee joillekin naistyypeille tepposiaan.

• Eevert

Niin, mitäs sinä teet työksesi, kun poliisit kerta ovat tavallisia taapertajia ja ammatissa johon "joutuu" kun älykkyys ei pidemmälle riitä?

Kommentoit myöhemmässä viestissä että lasket myös vanginvartijat ja puolustusvoimien alipäällystön samaan kastiin. Itse niin teollisuusvartijan, puolustusvoimien, vanginvartijan kuin myös poliisin työt kokeneena ja tehneenä "rohkenen" olla eri mieltä... =)

Miten voi olla, että jos jotakuta sattuu kiinnostamaan muiden ihmisten, jopa ääliöiden niin kuin sinun, turvallisuus, niin me vaan joudutaan sellaiseen ammattiin koska älykkyys ei pidemmälle riitä???

• sorayas
        Eevert kirjoitti:

Niin, mitäs sinä teet työksesi, kun poliisit kerta ovat tavallisia taapertajia ja ammatissa johon "joutuu" kun älykkyys ei pidemmälle riitä?

Kommentoit myöhemmässä viestissä että lasket myös vanginvartijat ja puolustusvoimien alipäällystön samaan kastiin. Itse niin teollisuusvartijan, puolustusvoimien, vanginvartijan kuin myös poliisin työt kokeneena ja tehneenä "rohkenen" olla eri mieltä... =)

Miten voi olla, että jos jotakuta sattuu kiinnostamaan muiden ihmisten, jopa ääliöiden niin kuin sinun, turvallisuus, niin me vaan joudutaan sellaiseen ammattiin koska älykkyys ei pidemmälle riitä???

Etkö ymmärrä lukemaasi? Mikset siis ole paremmassa työssä, taikka asemassa? Mitä edellytyksiä sinulta PUUTTUU? Mihinkään ammattiin ei "jouduta", eikä kukaan pakota ketään määrättyyn ammattiin. Jos kyvyt eivät riitä kuin vankeja vahtimaan ja juoppoja kuskaamaan, niin siihen sinunkin on tyydyttävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7199
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4422
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      309
      1836
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1736
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe