OINASMIEHESSÄ HAASTETTA !

sänkykamari

Kysynkin onko oinas tunteiden salaaja?
Käyttääkö vain toisen tunteita hyväkseen?
Millainen on rakastuessaan?

20

5754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän on

      ei se edes kykene tunteisiin, pettää minkä kerkeää, sellaisia ne on, paljon heistä saa sydänsuruja, jos on masokisti varma nautinto.

      • kyllä se yritti jyrätä hellan ja nyrkin väliin, tiesi kaiken ja vanhempana minua perusteli kaiken elämänkokemuksellaan. Maailmankuvansa oli kovin mustavalkoinen. Kun olis ollut tilanne, jossa piti myöntää virheensä, niin syy meni jollekulle muulle eikä peiliin katsonut. Oli myös hyvä unohtamaan omat lupaukset mutta jos mä yritin, niin...Kestin 12 vuotta ja sai se mut nauramaankin eikä ollut tylsää varsinkin kun sai seurata sen törmäyskurssia "oinas vs.maailma"


      • tietoa on
        sadeilla kirjoitti:

        kyllä se yritti jyrätä hellan ja nyrkin väliin, tiesi kaiken ja vanhempana minua perusteli kaiken elämänkokemuksellaan. Maailmankuvansa oli kovin mustavalkoinen. Kun olis ollut tilanne, jossa piti myöntää virheensä, niin syy meni jollekulle muulle eikä peiliin katsonut. Oli myös hyvä unohtamaan omat lupaukset mutta jos mä yritin, niin...Kestin 12 vuotta ja sai se mut nauramaankin eikä ollut tylsää varsinkin kun sai seurata sen törmäyskurssia "oinas vs.maailma"

        olen pahoillani että olet joutunut kohtaamaan alakastin oinaan.toivon että otat positiivisenä kokemuksena,helvettisi.Niin Tämän jälkeen ei sinua ole helppo huijata.kypsynyt oinas on,olkapää johon voit aina nojata,suojelia joka,mikään vastoinkäyminen ei hillitse autttaakseen sinua.Oinaan rakkaus on niin arvaamaton.kun hän rakastuu.Ei mikään,kukaan pääse väliinne.Hän on olemassa vain sinua varten.mikä olet horoskoopissa sillä on suuri merkitys,jotta voin auttaa sinua


    • Oinaan vaimo

      Oinaassa todellakin on haastetta, eikä sovi heikon ihmisen kumppaniksi. Oinas jyrää heikot mennen tullen kavioihinsa. Meillä on ollut kova vääntö kaikessa, mutta kun oinaani on huomannut vahvuuteni niin luoteessa kuin rakkaudessakin (se on järkkymätön tätä miestä kohtaan) niin on nykyään antanut minulle "määräys vallan" kunhan saa säilyttää pienet omat juttunsa ja rutiinisa joihin ei puututa :) hän on mitä ihanin, ajattelevin ja kiihkein rakastaja mitä nainen voisi ikinä toivoa. Helpolla sitä luottamusta ei saa, mutta vahva, tasainen ja rakastava kumppani saa kesytettyä kovapäisenkin oinaan. Itsellä on pari kertaa tullut mieleen lopettaa koko touhu, ja mieheni on kerran yrittänyt lopettaa, mutta kun molemmat rakastaa, niin ollaan jaksettu puhua ja sopia molempia tyydyttävät pelisäännöt. Onnea yritykselle.

    • sikamaista

      joo kyllä ihan sikamaista käytöstä naisen seurassa,piereskelee,räkii,jne...
      itsekäs kun mikä luulee olevansa joku naisten "ihailema"naiset naureskelee selän takana kun saavat vähän höynäytettyä .kyseinen henkilö voisi vaikka tunnistaa itsensä tästä ....

      • oinasta

        Ai mustako on kyse? ja mäku oon luullu että oon se höynäyttäjä. Riippuu tietysti keneltä kysyy... =)
        Ei taida piereskely ja räkiminen liittyä horoskooppiin


    • oinas nainen

      naisena kammoan heikkoutta miehen pitää olla vahva oman tiensä kulkija hänen pitää näyttää vahvuutensa niin että ei anna minun päättää puolestaan ei tee sitä loukaten sanoilla ei vain huomio minun päsmäröintiäni näyttää teoillaan että
      näin minä nyt kuitenkin teen je tekee kanssa se
      saa oinas naisenkin hiljaiseksi ja jakamattoman
      ihailuni näin toimien rakkauteni joka on vertaansa
      vailla ei puutu intohimoa,ihailua kanustusta kuolemaan saakka taistelen rakkaani puolesta,olen
      uudisraivaaja avaan ladut ensimmäisenä siksi tarvitsen tilaa teen sen kaikki rakkaani puolesta
      muut ihmiset ovat joko kerta käyttötavaraa koska huomaan heikkouden ja halveksin sitä mutta miksi arvostaisin sellaisia ihmisiä.avuttomuus joka johtuu todellisesta hädästä saa minun taistelija luonteeni vaivoja säästämättä auttamaan silloin tulee esille minun todellinen luonteeni.älä koskaan roiku minussa,valehtele teeskentele,mielistele silloin sinua ei ole olemassakaan olet ilmaa paljon olisi muutakin korjattavaa tämän sivun moniin typeriin kommenteihin ,saa kirjoittaavastaan aina sanoistani en koskaan käännä myrskylle
      selkää päin vastoin.

      olen sievä siro naisellinen nainen.152cm 48kg
      kirjoitelkaa.tenkeli

      • ei-tenkeli

        Karseeta tekstiä. Ihan kun ripulipaskaa, kaikki läjähtänyt kerralla. Mene nyt hyvä ihminen opettelemaan edes minne pisteet laitetaan!! Ei tuollaista ripulia jaksa kukaan lukea.


      • tenkeli
        ei-tenkeli kirjoitti:

        Karseeta tekstiä. Ihan kun ripulipaskaa, kaikki läjähtänyt kerralla. Mene nyt hyvä ihminen opettelemaan edes minne pisteet laitetaan!! Ei tuollaista ripulia jaksa kukaan lukea.

        lyhyen typerääkin, typerämpi mielipiteesi kertoo
        että et todellakaan tajua mistä on kysymys. olet
        kuin äidin kielen opettajani hänen mukaansa aineeni oikein kirjoituskset olivat 4,5 luokkaan. mutta malli esimerkkinän luki, aina aineeni muille,
        kertoen näin lapset kirjoitetaan "aine" se hänen mielestään oli, joka kerta 10 arvoinen. siis koska oinas elää voimakkaasti tunteilla, pisteet ja pilkut ovat tois arvoista näpertelyä. niin kuin koko elämässä näpertely hommat ei sovi oinaalle ,on paljon paljon muutakin innostavaa ja mielenkiintoista koko maailma tulvillaan ,jos et muuta pysty komentoimaan jätän sinut rauhassa räpeltämään niin kuin muutkin kaltaisesi.on se elämä pienestä kiini jos ei pysty tekstiä lukemaan ilman pilkkuja ja pisteitä


      • Äidinkielen opettaja
        tenkeli kirjoitti:

        lyhyen typerääkin, typerämpi mielipiteesi kertoo
        että et todellakaan tajua mistä on kysymys. olet
        kuin äidin kielen opettajani hänen mukaansa aineeni oikein kirjoituskset olivat 4,5 luokkaan. mutta malli esimerkkinän luki, aina aineeni muille,
        kertoen näin lapset kirjoitetaan "aine" se hänen mielestään oli, joka kerta 10 arvoinen. siis koska oinas elää voimakkaasti tunteilla, pisteet ja pilkut ovat tois arvoista näpertelyä. niin kuin koko elämässä näpertely hommat ei sovi oinaalle ,on paljon paljon muutakin innostavaa ja mielenkiintoista koko maailma tulvillaan ,jos et muuta pysty komentoimaan jätän sinut rauhassa räpeltämään niin kuin muutkin kaltaisesi.on se elämä pienestä kiini jos ei pysty tekstiä lukemaan ilman pilkkuja ja pisteitä

        Joo,samaa mieltä edeltävän kirjoittajan kanssa...aivan kuin emäjurrissa kirjoitettua,ei tavan ihmisen hermot riitä,että loppuun asti lukisi.Mitenkähän enkeli-parka olet koulusi selvittänyt,kun kirjoittelet moista plörinää???Asiaa sulla varmaan on ja ihan hyvää asiaa,mutta ulosanti on kehnompaa,kuin esikoululaisen,toivottavasti puhut selkeämmin!!!


      • ---
        tenkeli kirjoitti:

        lyhyen typerääkin, typerämpi mielipiteesi kertoo
        että et todellakaan tajua mistä on kysymys. olet
        kuin äidin kielen opettajani hänen mukaansa aineeni oikein kirjoituskset olivat 4,5 luokkaan. mutta malli esimerkkinän luki, aina aineeni muille,
        kertoen näin lapset kirjoitetaan "aine" se hänen mielestään oli, joka kerta 10 arvoinen. siis koska oinas elää voimakkaasti tunteilla, pisteet ja pilkut ovat tois arvoista näpertelyä. niin kuin koko elämässä näpertely hommat ei sovi oinaalle ,on paljon paljon muutakin innostavaa ja mielenkiintoista koko maailma tulvillaan ,jos et muuta pysty komentoimaan jätän sinut rauhassa räpeltämään niin kuin muutkin kaltaisesi.on se elämä pienestä kiini jos ei pysty tekstiä lukemaan ilman pilkkuja ja pisteitä

        Vaikuttaa pisteiden ja pilkkujen käyttö huomattavasti. Ja itse oinasnaisena voin sanoa, että se on silkkaa piittaamattomuutta, jos niitä ei viitsi käyttää. Tai erikoisuuden tavoittelua, ikään kuin ajatus olisi nopeampi kuin kirjoitus, vaikka tästä ei ole kyse. Et vaan viitsi pysähtyä ajattelemaan, mitä kirjoitat ja miten. Ja sen kyllä tekstistä huomaa...
        Nimim. myös oikeinkirjoituksesta hyviä arvosanoja saanut oinas.

        Ja kyllä, ihan vapaasti saat vetää tästä porot nokkaan:)


      • tenkeli
        --- kirjoitti:

        Vaikuttaa pisteiden ja pilkkujen käyttö huomattavasti. Ja itse oinasnaisena voin sanoa, että se on silkkaa piittaamattomuutta, jos niitä ei viitsi käyttää. Tai erikoisuuden tavoittelua, ikään kuin ajatus olisi nopeampi kuin kirjoitus, vaikka tästä ei ole kyse. Et vaan viitsi pysähtyä ajattelemaan, mitä kirjoitat ja miten. Ja sen kyllä tekstistä huomaa...
        Nimim. myös oikeinkirjoituksesta hyviä arvosanoja saanut oinas.

        Ja kyllä, ihan vapaasti saat vetää tästä porot nokkaan:)

        todellakin ajtus kulkee nopeammin kuin ... ei ole pienintäkään syytä tavoitella erikoisuuden leimaa.
        olen kustantanut ilmaisjakelu lehtiä 15v oiko lukijat pistivät pilkut paikalleen olen kirjoittanut satoja jossen tuhansia artikkeleita
        suurimaaksi osaksi yhteiskunnan epäkohtiin heikompien puolesta kas kun minun ei omassa lehdessäni tarvinnut mielistellä ketään.saanut myös positiivisiä tuloksia "NS"LAPSELLISILLA" terävillä jopa agressiivisillä kirjoituksillani.
        15v on pitkä aika siihen mahtuu paljon. kun 24t
        vuorokaudessa ei enää tahtonut riittää pistin kynän sivuun.viimeiset 10v olen ollut antiikki kauppias ja nautin työstäni joten ilman pisteitä ja pilkkuja elämässä onnistuu kyse ei ole koulu
        menestyksestä,vaan elämän halusta innosta toteuttaa haaveensa.terveisin enkeli


      • näin se vaan on
        tenkeli kirjoitti:

        todellakin ajtus kulkee nopeammin kuin ... ei ole pienintäkään syytä tavoitella erikoisuuden leimaa.
        olen kustantanut ilmaisjakelu lehtiä 15v oiko lukijat pistivät pilkut paikalleen olen kirjoittanut satoja jossen tuhansia artikkeleita
        suurimaaksi osaksi yhteiskunnan epäkohtiin heikompien puolesta kas kun minun ei omassa lehdessäni tarvinnut mielistellä ketään.saanut myös positiivisiä tuloksia "NS"LAPSELLISILLA" terävillä jopa agressiivisillä kirjoituksillani.
        15v on pitkä aika siihen mahtuu paljon. kun 24t
        vuorokaudessa ei enää tahtonut riittää pistin kynän sivuun.viimeiset 10v olen ollut antiikki kauppias ja nautin työstäni joten ilman pisteitä ja pilkkuja elämässä onnistuu kyse ei ole koulu
        menestyksestä,vaan elämän halusta innosta toteuttaa haaveensa.terveisin enkeli

        On ollut oikolukijoilla hommaa kun ovat sinun tekstejäsi lukeneet, sääli heitä. Miten sinun antiikkikauppiaan urasi liittyy oikeinkirjoitukseen? Ovat ilmeisesti pistäneet sinut pihalle sieltä kustantamosta kun et edes pistettä osannut lauseellesi laittaa? Puhutko kenties samalla tavalla kuin kirjoitat?


      • tenkeli
        näin se vaan on kirjoitti:

        On ollut oikolukijoilla hommaa kun ovat sinun tekstejäsi lukeneet, sääli heitä. Miten sinun antiikkikauppiaan urasi liittyy oikeinkirjoitukseen? Ovat ilmeisesti pistäneet sinut pihalle sieltä kustantamosta kun et edes pistettä osannut lauseellesi laittaa? Puhutko kenties samalla tavalla kuin kirjoitat?

        omasta lehdestä on vaikea pistää pihalle.kun syytetään että,pilkku piste kirjoitus taidoton,on
        ei ikinä pärjää elämässä.kerroin vain miten olen pärjänyt.jos kirjoitus taito nousee, itse asiasta
        näin, älyttömän tärkeäksi,onko tässä palstassa
        enää mitään järkeä. tuliko nyt, pilkut ja pisteet oikein.


      • piisaa
        tenkeli kirjoitti:

        omasta lehdestä on vaikea pistää pihalle.kun syytetään että,pilkku piste kirjoitus taidoton,on
        ei ikinä pärjää elämässä.kerroin vain miten olen pärjänyt.jos kirjoitus taito nousee, itse asiasta
        näin, älyttömän tärkeäksi,onko tässä palstassa
        enää mitään järkeä. tuliko nyt, pilkut ja pisteet oikein.

        Pilkun "nussijoita" piisaa kun ei muuta keksitä asiasta niin ruvetaan vatvoon "pilkku maniaa".
        Tätä on liikkeellä enemmänkin palstoilla kun "kapula on kalahtanut" kohdalle.
        Miksi ruikuttaa muutamista pilkuista/pisteistä?Niillähän ei ole mitään merkitystä jos asia on tullut selväksi.
        Toiseksi oinaan puhe tai kirjoitus kulkee nopeammin kuin ajatus.
        Joten pikkuasiat jäävät merkityksettöminä takaalalle.
        Tulikohan paljon bukeja että pääsee taas asiattomat asialle.


      • tenkeli
        piisaa kirjoitti:

        Pilkun "nussijoita" piisaa kun ei muuta keksitä asiasta niin ruvetaan vatvoon "pilkku maniaa".
        Tätä on liikkeellä enemmänkin palstoilla kun "kapula on kalahtanut" kohdalle.
        Miksi ruikuttaa muutamista pilkuista/pisteistä?Niillähän ei ole mitään merkitystä jos asia on tullut selväksi.
        Toiseksi oinaan puhe tai kirjoitus kulkee nopeammin kuin ajatus.
        Joten pikkuasiat jäävät merkityksettöminä takaalalle.
        Tulikohan paljon bukeja että pääsee taas asiattomat asialle.

        tuntuipa mukavalta lukea mielipiteesi.kirjoittelen ensimmäistä kertaa,suoraan sanoen, tuntui aika järkyttävältä
        lukea negatiivisten kommenttien tulvaa.hetken hyvin pienen..hetken kuvittelin jo olevani muita
        huononmpi.mutta sitten ymmärsin, näiden ihmisten elämä ,täytyy olla- pienen- pientä ja tapahtuma köyhää.ainoa agressioiden purku tapahtuu pilkkuja metsästämällä,tai niiden puuttumista.yksi asiallinen oli hän joka kertoi niiden helpottavan lukemista ,tottahan minä sen ymmärrän.tämän jälkeen
        en niitä noteeraa nollan vertaa. olen oinas kiinalaisessa lohikäärme,minun elämäni on hauskaa
        ja tapahtumarikasta.minä tyttö, kirjoitan mitä haluan ja miltä minusta tuntuu. olen posiitiivinen
        luonteeltani, näen aina asioissa hyvät puolet. huonot löytyy etsimättäkin ja huom! oinas innostuu
        kaikesta uudesta, ja on siinä aina täysillä mukana
        luojalle kiitos, ettei tehnyt minusta vakavaa maailman murheiden kantajaa vaan elämästä innostunutta muidenkin tietä helpottamaan.


    • iukkis

      Itselläni on kokemusta yhdestä varsin ärhäkkäästä oinasmiehestä. Sanotaan, että mikäpä ei olisi parempi vastus oinaalle kuin toinen oinas, niin hyvässä kuin pahassa. Itse en oinasnaisena kuitenkaan allekirjoittaisi tätä, sillä "suhteeni" kyseiseen oinasherraan oli varsin mutkikas.

      Säätöä oli puolin ja toisin vuosien ajan, mitään yhteistä elämää tai kotia emme kuitenkaan päätyneet rakentamaan. Tämä johtui pelkästään siitä, että kumpikaan ei osannut antaa toiselle periksi. Ja se periksiantamattomuus oli meidän kummankin periaate.

      Tiesin miehen olevan varsinainen naistenmies, hyvännäköinen, huumorintajuinen ja hauska, hieman salaperäinen eikä todellakaan mikään helppo tapaus. Kaikinpuolin siis hyvä paketti. Todennäköisesti hän ajatteli minusta samalla tavalla, sillä en usko että hänen kiinnostuksensa minua kohtaan olisi muuten kestänyt vuosia.

      Erityisesti hänessä kiehtoi se, miten tavoittamattomissa hän periaatteessa oli. En halunnut kenenkään tietävän "suhteestamme", sillä en halunnut olla ihmisten mielissä vain yksi hänen hoidoistaan. Enkä todellakaan halunnut olla helppo hänelle, helppoja tapauksia hänellä oli kyllä ollut liuta ennen minuakin. Ja kyllä, kyse oli myös osittain luottamuksesta. Hän suhtautui pienellä varauksella minuun ja minä häneen.

      Oinasmaiseen tapaan saimme kyllä molemmat tuta toistemme sarvista, riidat menivät kyllä yhtä nopeasti ohi kuin ne olivat tulleetkin. Seksi vei meidät molemmat aivan uusiin ulottuvuuksiin, en ole samanlaista seksiä saanut ennen häntä enkä kyllä hänen jälkeensäkään.

      En osaa kertoa mikä sitten oli viimeinen niitti suhteellemme. Jälkeenpäin olen pässinpäässäni miettinyt, että ehkä se oli sitten se miten halusimme kumpikin paljon toisiamme mutta emme kuitenkaan pystyneet/halunneet kiintyä liikaa toiseen sydänsurujen pelossa. Kiersimme toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa, kumpikaan ei tiennyt mitä piti tehdä. Olimme vielä (olen myös edelleen ja tiedän että hänkin on) molemmat levottomia, oli vaikeaa kestää paikoillaan vaan aina piti olla menossa. Tuntemattomia ovat oinaiden tiet.

      Tämähän ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki oinasmiehet olisivat samanlaisia kuin kyseinen herra. Toivotankin sinulle onnea oinasmiehesi metsästykseen, siinä tarvitaan nokkeluutta, oveluutta ja suuri määrä rohkeutta.

    • ylpeys ja ...

      ei hän tunteeton ole,eikä ainakaan tieten tahtoen halua käyttää hyväkseen..kyllä varmasti niitäkin löytyy,mut yleensä oinas on suora kaikissa asioissa.ehkä liiankin suora,tavallaan jotenkin alkukantainen ja raaka...johtaja.

    • smud

      Oma oinaani ei ainakaan peitä tunteitaan, ja on ihanin ja helliln mies mitä maa päällään kantaa. Temppereamenttia ja tulisuutta kyllä löytyy, mutta sehän antaa vain vaihtelua suhteeseen :).

      • TIETOA ON

        Just niin olet ymmärtänyt,että et ole tavallisen tallaajan kanssa,hienoa että teillä synkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe