pelastin täysin ajokuntoisena autopurkaamolta,olen laittanut sitä paljon,ajettu 330km,pelaa kuin kello.italialaisautot namia,Kävittekö Mustialassa
Lancia Prisma 1.3 vm 89
7
2074
Vastaukset
- siellä
mutta pääkaupunkialueella näkyi useitakin Lancia Prisma-merkkisiä ja -mallisia autoja kerrostalojen parkkialueilla 1990-luvulla. Näyttivät suurin osa olevan enemmän tai vähemmän hylättyjä autoparkoja - tosin rekisterissä olevia.
Siinä olisi pienellä (?) rahalla saanut haalittua ainakin tusinan ellei kaksikin erivärisiä Prismoja.
Totuus on että Prisma oli harvinainen auto jo aikoinaan, saatika nyt.- BimmerTuning
Prisma on aika hyvä kauppa ja Prisma autona taas kehno, siksi harvinainen ja hylätty.
Autoparkoja? Onko autoillakin tunteet? - mopilisti
prisma integrale on kyllä ajettavuudeltaan paras auto jonka olen omistanut.Päihittää monet nykyautot.Harmi että jäi lahoaan tohon pihalle kun ei oo aikaa kunnostaa katsastukselle.
Ehkä sitte joskus.. - holset
mopilisti kirjoitti:
prisma integrale on kyllä ajettavuudeltaan paras auto jonka olen omistanut.Päihittää monet nykyautot.Harmi että jäi lahoaan tohon pihalle kun ei oo aikaa kunnostaa katsastukselle.
Ehkä sitte joskus..mopilisti:
missä austat? vieläkö sulla on grale? mahd, myytävänä?
- arvostan italianlaisia autoja!
olen aivan vakuuttunut, että italialaiset autot ovat erinomaisia. Mielipiteeni perustuu kokemukseen , minulla on ollut mm Fiat,Lancia ja Alfaromeo ajokkeja ja olen ollut tyytyväinen....
- Alfistien Boss
Kyllä italiassa tehdään huippua alalla kuin alalla. Sitä eivät vaan nämä pohjolan luupäät ymmärrä. Suomessa luullaan ja tiedetään olevinaan kaikesta kaikki ja ollaan, niin viisaita vaikka autoteollisuutta täällä ei ole. Yksi paikka on jota ei edes viitsi mainita.
Terveisin,
Italian veri virtaa ja tekee naiset hulluiksi kiitos siitä isälle.
- Jaska Pankuttaja
Ajettu 330 km!
Ihan uusi auto siis ja nyt olet sitä jo laittanut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822