Niin on taas yksi kesäloma loppumassa...huomenna olisi töihin lähtö. Onhan se kiva kun näkee tutut työtoverit ja pääsee kuulumisia vaihtamaan, mutta silti ensimmäin työviikko aina loman jälkeen tuntuu raskaalta kunnes työ- ja heräämisrytmistä saa taas kiinni.
loman loppu
6
325
Vastaukset
- Vieno..
alkaa työt huomenna, tympäsee vähän mutta toisaalta onhan se kiva päästä takasin siihen normaaliin elämän rytmiin..
Viikon päästä sitä ei edes muista että on ollu loma, niin äkkiä siihen taas tottuu..- Oli niin tylsä
ja piiiiiittkä loma,liian pitkä!
- Vieno..
Oli niin tylsä kirjoitti:
ja piiiiiittkä loma,liian pitkä!
ollu pitkä loma mutta oisin vielä mielelläni pari viikkoo kotona..
Töihin meno!
Jo muutaman huilikuukauden jälkeen moinen ajatus tuntui vastenmieliseltä.
Nyt 11:sta vuoden totuttelu on viimeistään vakuuttanut minut yli 50:sten työssä käymisen tarkoituksettomuudesta.
Luultavasti pitkään samassa työpaikassa olleet kokisivat vapausvaihtoehdon turvattomaksi.
Ajatusmaailma on käpertynyt työn ympärille ja kaikki muutokset nähdään uhkina.
Käsitys omasta korvaamattomuudesta on myös ehdoton.
Tai ainakin ahneus on iskenyt!
Ainoa positiivinen puoli työssä käymisessä on sen kalenteriaikaa rytmittävä vaikutus.
Juhlapyhillä on merkitystä ainoastaan perheen kokoontumisen kannalta.
Lomathan kuuluvatkin vain työssä käyville.
Matkustelu kaikille.- Oli niin tylsä
vaihtamaan yksikköä alta aikayksikön, ei ole siis kiinni turvallisuudenpidosta tai työn tylsyydestä!
Eikä edes muutosvastarinnastakaan ja itse olen elinikäinen oppija.
Jos ois liksaa että vois jäädä pois...mutta kesällä kun ei ole mitään mielekästä toimintaa,en kestä mitään rannalla löhöilyä ym mökkeilyä,ajanhaaskausta.
Kesätöihinkään ei oteta enää tän ikästä,edes keikkalaiseksi,kysyin kyllä!
Minä aloitin uudessa työpaikassa ensimmäinen päivä kahdeksatta. Nyt alkaa jo tottumaan, mutta kahden kuukauden lomalta on outoa palata säännölliseen aikaan. Minulla on kiva työ ja saan olla ulkona tai sisällä, ihan miten itse haluan säistä riippuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070