Tämä saa nyt loppua!!

goldandblue

Ettäkö minä en uskalla. Ettäkö minä vieläkin lusmuilen nurkissa ja nuolen haavojani. Tahdon käydä taistoon naiseuteni puolesta. Tahdon uskoa, että on olemassa myös muita kuin narsisteja tai naistenhakkaajia. Tahdon uskoa, että...

Äh! Tämä on kuin sotahuuto.

Ken uskaltaa, valakoon minuun uskoa, että markkinoilla on myös mies, jota voi kutsua ihmiseksi. Mielen ja ruumiin puolesta.

*livahtaa takaisin koloonsa*

15

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siteeraten

      "Olkaa ystävällisiä ja armahtavaisia. Pyrkikää siihen, että jokainen joka tulee luoksenne, lähtisi takaisin entistä onnellisempana ja parempana. Olkaa elävä merkki hyvyydestä: antakaa kasvojenne kertoa hyvydestä ja sydämellisyydestä, se virratkoon silmistänne, hymystänne, lämpimästä tervehtimistavastanne."

      ... usko myönteiseen ajatteluun ja ihmeitä alkaa tapahtumaan :-)

      • goldandblue

        Onnistuu. Jos vastapuoli yrittää samaa.


      • muikkumies
        goldandblue kirjoitti:

        Onnistuu. Jos vastapuoli yrittää samaa.

        kaupankäyntiä;Olen hyvä jos sinäkin olet hyvä, mutta kun tuon edellisen kirjoittajan mainitsema on tiedostamatonta hyvyyttä.

        Kaikkea hyvää


      • goldandblue
        muikkumies kirjoitti:

        kaupankäyntiä;Olen hyvä jos sinäkin olet hyvä, mutta kun tuon edellisen kirjoittajan mainitsema on tiedostamatonta hyvyyttä.

        Kaikkea hyvää

        Teennäinen hyvyys on teennäistä hyvyyttä. Se hyvyys, jota tarkoitan tulee sydämestä. Se on siellä valmiina.


    • niitä ihmisiksi

      luokiteltavia miehiä ole ihan pilvin pimein.

      Jos käyt taisteluun naiseutesi puolesta, se sota on hyvä. Juuri sitä naiseutta me miehet naisissa kaipaamme. Ei sitä, että tekeydytään miesmäisiksi "liituraitajakuin", hyvä ettei tekoparroin.

      Te naiset olette juuri naisina suloisia. Sen takia teitä rakastetaan ja hellitään ihan todella.

      • goldandblue

        Saa olla nainen. Ei tartte olla kovis ja miestennielijä.

        Kiitos. Jopa antoi uskoa.


      • muikkumies

        rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet älä muutu.Tämä lause sai monen muuttumaan.


      • goldandblue
        muikkumies kirjoitti:

        rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet älä muutu.Tämä lause sai monen muuttumaan.

        Hiomista voi tavoissa tulla, mutta itsensä muuttaminen näillä vuosikymmenillä on mahdotonta.


    • milkamaari

      Itse olin 11 vuotta naimisissa alkoholistin kanssa. Siitä on jäänyt päälle pieni pakenemisefekti. Toisaalta kaipaa miestä, mutta kun sopiva ehdokas astuu näköpiiriin, tekisi mieli lähteä karkuun. No, kyllä tämä tästä on pikkuhiljaa ohi menossa, näiden viiden yh- vuoden jälkeen olisi ehkä jo korkea aika yrittää alkaa luottaa miehiin. Siihen, että on olemassa ihan oikeita miehiä, tasavertaisia, naista tukevia jotka oikeasti välittävät.

      • goldandblue

        että TÄNNEPÄIN....


      • se varmaan oikeesti kurjaa kun ei uskalla keneenkään luottaa niin vaikeaa kun se onkin aina taho uskoo mitä kertoo itsestänsätoinen


    • AriJussi

      oikein .Noin sitä pitää .Nostan hattua,että uskallat lähteä vielä kokeilemaan ja pystyt ehkä osaltasi lieventämään niitä harhaluuloja,että kaikki miehet olisi samanlaisia.Kyllä löytyy vielä miehiäkin,eikä pelkkiä "miehiä" ,jotka hyvien jätkien maineen pilaa.Onnea yritykselle!!=;-)

    • tuffe

      Ihan hieno sotahuuto :)))

      Lyön vaikka pääni pantiksi, että niitä kunnollisia miehiä on enemmän kuin hulttioita. Harmi että olet kohdannut sellaisen surkimuksen, ja varmaan kestääkin pitkän aikaa ennen kuin voi luottaa keneenkään :/ Pintapuolisesti tuntuu että tuo on oikea asenne, koska jos sinä jäisit vain kotiin nuolemaan haavojasi, se ääliö jonka uhriksi joudut, hallitsee tavallaan vieläkin sun elämää. Vaikka rankkaa sen täytyy olla...

      • mmmmmh

        kirjoittanut mies. Ettekö huomaa? Tyyli ja kaikki.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      840
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe